کرمان- سایت لوت‌شناسی به مناسبت هفتمین سالروز ثبت جهانی بیابان لوت با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی در بخش شهداد افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
ثبت‌نام اربعین درحالی‌که قرار بود از سوم مردادماه آغاز شود به دلیل اختلال در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir، که برای نام‌نویسی اربعین درنظر گرفته شده است، با یک روز تأخیر و از چهارم مردادماه ۱۴۰۲ آغاز شد.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
بعد از این موفقیت راهبردی جریان رسانه‌ای اصلاحات که برای «واردات چهار هواپیمای دست دوم برجامی» جشن می‌گرفت، سیاست سانسور را در پیش گرفت. جریان رسانه‌ای نواصولگرا، اما همچون «روزنامه صبح‌نو» یا با این دستاورد همچون یک رویداد عادی برخورد کردند یا سعی کردند آن را دستاوردی فرادولتی و معلول شرایط جهانی تلقی کنند! در واقع خط خبری-رسانه‌ای بخشی از اطرافیان رییس مجلس با رویکرد رسانه‌ای برخی از چهره‌های جریان ضدانقلاب همچون علی افشاری هم‌راستا بود!
معاون سازمان هواپیمایی کشوری در مورد تعلیق سایت علی بابا گفت: این سایت به دلیل رعایت نکردن در بخش قیمت ها و تا اتمام راستی آزمایی تعلیق خواهد بود.
اینگونه بازرسی‌ها با رعایت موازین قانونی، شرعی و حفظ حریم خصوصی افراد انجام می‌شود و بدیهی است که در این راستا بازرسی زندانیان زن صرفا توسط مامورین زن صورت می‌گیرد. همچنین برخلاف ادعا‌های مطرح شده، در این بازرسی‌ها، هیچگونه تصویری ثبت و ضبط نمی‌شود و با رعایت تمام پروتکل‌ها، بازرسی بدنی انجام می‌شود. طرح ادعا‌هایی مبنی بر روال بازرسی‌ها با برهنه کردن افراد در ادامه پروژه سیاه‌نمایی از ایران در خارج از کشور است که متاسفانه در داخل نیز عده‌ای با بیگانگان همنوایی می‌کنند و همان سخنان تکرار می‌شود.
خبرهای غیررسمی درباره حمله به سایت و هک اطلاعات آن منتشر شده اما هنوز تایید نشده است.
دقایقی پس از شروع بلیت فروشی سامانه فوتبال تیکت دچار اختلال شد.
در ادامه حملات سایبری گسترده به بخش‌های مختلف رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری زبان از هک شدن سایت روزنامه اسرائیلی هاآرتص خبر دادند.
گروه هکری «انانیموس سودان» اعلام کرد، به سایت موساد و سایت تامین اجتماعی رژیم صهیونیستی حمله هکری کرده و این گروه در کانال تلگرامی خود نوشت، «این حمله مقدمه حمله‌ای بزرگتر است.»
گروه هکری «آنانیموس سودان» سایت سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد.
مرور مواضع دولتمردان دوازدهم نشان می‌دهد که طرح مساله خسارت یا غرامت خروج آمریکا از برجام مربوط به دوره زمانی طرح پیش‌شرط‌های بایدن تا آغاز مذاکرات احیای برجام است. البته موضوع شرط غرامت در نشست سران عالی‌رتبه نظام مطرح شد و مورد موافقت قرار نگرفت و پس از آنکه آمریکا شروط خود را کنار گذاشت، مساله غرامت هم دیگر مطرح نشد. این تصمیم نظام بود که فعلا مساله غرامت خروج آمریکا از برجام پیگیری نشود، نه اینکه دکتر روحانی مخالف آن باشد.
سایت کاریابی ایندید در ایالات متحده روز چهارشنبه اعلام کرد حدود ۲۲۰۰ کارمند یا ۱۵ درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند.
باشگاه پیکان بار دیگر اعلام کرد که بازی‌های خانگی این تیم در ادامه لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.
هکرها سایت دانشگاه امام صادق(ع) را هک کردند.
طبق تصویری که در صفحه اول این سایت درج شده، گروه هکری موسوم به بلک ریوارد مسئولیت این حمله را به‌عهده گرفته است.
یک رسانه بلژیکی به ستایش از علی قلی‌زاده، ملی‌پوش ایرانی باشگاه شارلوا، پرداخته و می‌گوید او جام جهانی خوبی را پشت سر گذاشته است.
سایت گاردین هایلایتی از جذاب‌ترین پرتره‌های جام جهانی را منتشر کرد.
سایت آمریکایی: آزمون سرحال نیست اما طارمی برای هر تیمی کافی است
قدرت تصمیم‌گیری در پاس آخر طارمی برای یک مهاجم ستودنی است. او در این فصل در ۱۳ بازی ۶ پاس گل داده است، بدون احتساب ۹ گل زده در تمام رقابت‌ها.
روزنامه یدیعوت آحارونوت از هک شدن سایت دو شرکت فعال در زمینه استخراج گاز از دریای مدیترانه برای رژیم صهیونیستی خبر داد.
یک سایت روسی نوشت احتمال دارد اسلواکی جایگزین ایران در جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آمریکا شود.
گروه هکری انانیموس در حالی ادعا کرده است که وبسایت دانشگاه شریف هک شده که این سایت هم اکنون قابل دسترس است.
سایت رسمی استارلینک در چندین ISP ایرانی فیلتر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ