جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، معتقد است که رونالدو دیگر جایی در منچستریونایتد ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع سابق پرسپولیس که سابقه شاگردی مهدی تارتار را دارد، به عنوان دستیار او کارش را شروع کرد.
علی موسوی مهاجم سابق استقلال گفت: آقای خطیر آمد تا به استقلال کمک کند اما دیگر خبری از او نیست! خطیر نمی‌تواند کاری کند. مشکل استقلال بودجه است مگر خطیر میلیاردر است که بتواند بودجه تزریق کند. استقلال به پول نیاز دارد تا بتواند بازیکن بخرد و مشکلاتش را حل کند اما هیچ یک از مسئولان برای این تیم کاری نمی‌کنند.
بیسنته لیزارازو، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، یادداشتی در اکیپ نوشت که در آن درباره آینده امباپه و همه چیزهایی که او را احاطه کرده، صحبت کرد.
ژروم روتن، بازیکن سابق پی اس جی و کارشناس رادیو مونته کارلو، تردید ندارد که برناردو سیلوا بهترین جانشین برای مسی خواهد بود.
بازیکن سابق استقلال درباره دلایل افت محسوسی که طی سال‌های اخیر در فوتبال ایران تجربه کرد، صحبت کرده است.
صالح الداود، بازیکن سابق الشباب و النصر معتقد است بازیکنان النصر حتی با حضور کریستیانو رونالدو هم نتوانسته‌اند تغییر شرایط را درک کنند.
وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال مادرید و اینتر، به شدت از بازی انزو فرناندز در ترکیب چلسی برابر رئال انتقاد کرد و گفت او همه توانش را در زمین نمی‌گذارد.
وکیل دنی آلوز به راهکاری جدید برای خروج او از زندان بارسلونا و حبس خانگی پیدا کرده و آن هم مستقر شدن همسر سابق این بازیکن همراه دو فرزندشان در شهر بارسلوناست.
توره آندره فلو، ستاره سابق تیم ملی نروژ، از اینکه خیلی‌ها در این کشور ارلینگ هالند را با او مقایسه می کنند، احساس غرور می کند.
فرشید لک بازیکن سابق تیم های نیروی زمینی، سایپا و نفت مسجد سلیمان در کما بسر می برد و سطح هوشیاری او 3 است.
باشگاه استقلال تاکید کرد که مهاجم سابق آبی پوشان در فهرست مد نظر ساپینتو نیست و نامه ای هم برای جذب او ارسال نشده است.
بازیکن سابق یوونتوس که زیدان او را بزرگترین استعدادی می‌دانست که دیده بود در سن ۴۹ سالگی درگذشت.
آنها نتوانستند اعتماد سرمربی را جذب کنند و پرسپولیس تیمی نیست که به پای بازیکن بنشیند؛ متاسفانه عبدی و پاکدل فکر می‌کنند در یک تیم معمولی بازی می‌کنند.
خوزه فونت، ستاره سابق تیم ملی پرتغال معتقد است که این تیم بدون رونالدو وضعیت بهتری دارد.
بازیکن سابق تیم ملی مراکش می گوید که اگر وحید هلیل هوژیچ سرمربی تیم می ماند، آنها از گروهشان صعود نمی کردند.
ستاره سابق استون‌ویلا باز هم با نظرات کارشناسی‌اش حاشیه‌ساز شد.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
این بازیکن سابق استقلال، که پس از چهار پنج سال بازی در بلژیک به لیگ داخلی بازگشته، استوری در حمایت از معترضان منتشر کرده بود که باعث شده خیلی ها غیبت او در تمرینات را به دستگیری اش ربط دهند.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رئال مادرید و ایتالیا، می‌گوید کریستیانو رونالدو دیگر جزء پنج بازیکن برتر دنیا هم نیست و زمان خداحافظی برای او فرا رسیده است.
فوق‌ستاره سابق فوتبال جهان کماکان خطری بالقوه برای تیم ملی ایران در جام جهانی محسوب می‌شود.
سرخی رگیلون، مدافع اسپانیایی تاتنهام، با قراردادی قرضی به اتلتیکو مادرید پیوست. او پیش از پیوستن به تاتنهام بازیکن رئال مادرید بود.
ستاره سابق لیورپول در صحبت‌هایی جنجالی درباره کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید این ستاره برزیلی هرگز فوتبالیست بزرگی نبوده و یونایتد او را بیش از حد گران خریده است.
دتمار هامان، ستاره سابق لیورپول، از داروین نونیز که دیشب به دلیل ضربه‌ای که با سر به بازیکن حریف وارد کرد اخراج شد و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت دفاع کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ