ستاره سابق لیورپول در صحبت‌هایی جنجالی درباره کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید این ستاره برزیلی هرگز فوتبالیست بزرگی نبوده و یونایتد او را بیش از حد گران خریده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سابق استقلال توضیحاتی را درباره یک حاشیه عجیب درباره دوران خودش ارائه کرد.
دروازه‌بان سپاهان به انتقاد از رفتار تماشاگران مس کرمان در مسابقه سرنوشت‌ساز این تیم در هفته پایانی پرداخت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر واقعا دغدغه جوانی جمعیت کشور را دارند، باید قوانین کشور را در مسیر تسهیل ازدواج جوانان، حمایت یارانه‌ای از خانواده‌های پرجمعیت و کاهش هزینه‌های معیشتی مردم تغییر دهند، نه اینکه با بالابردن مخارج زندگی عامه مردم، ژست حامی فرزندآوری به خود گرفته و مخارج افزایش عائله یک گروه را از جیب گروهی دیگر تأمین کنند.
باشگاه منچسترسیتی به دلیل قیمت بالای غذاهای ورزشگاه اتحاد مورد انتقاد طرفدارانش قرار گرفته است.
کیهان نوشت: اظهارات عجیب و غرض‌ورزانه این فعال اصلاح‌طلب (محمد صدر) به‌گونه‌ای است که طرف عربستانی را در موقعیت اعتدال و میانه‌روی! نشانده و طرف ایرانی را متهم به تندروی کرده و حال آنکه مواضع رادیکال، غربگرا و خصمانه طرف سعودی ظرف چند دهه گذشته، علت عمده اختلال در روابط همسایگی بوده است.
رسانه قطری الرایه به انتقاد از شکست سنگین و ۹ گله جوانان عنابی‌پوشان مقابل استرالیا پرداخت.
فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن مونیخ، با انتقادی بی‌سابقه از نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، می‌گوید نیمار هر چه باشد فوتبالیست نیست.
با نگاهی به بازتاب این مسابقات متوجه می‌شویم که کمیت مسابقات با کیفیت آن همخوانی ندارد و معلوم نیست برگزار کنندگان این رقابت‌ها دقیقاً چه هدفی را دنبال کرده‌اند؛ زیرا در نتایج نهایی نام هیچ ورزشکار ایرانی مشاهده نمی‌شود و همه در همان مرحله مقدماتی حذف شده‌اند و فقط یک ورزشکار ایرانی به مرحله دوم صعود کرد که آن هم در این مرحله حذف شد!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برای دیدارهای سرخپوشان گفت: بارها از باشگاه خواسته ام که در این مورد با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنند اما ثمری نداشته است.
یکی از خبرنگاران عمان ضمن انتقاد از عملکرد برانکو ایوانکوویچ در نخستین دیدار در جام خلیج فارس، او را به کم کاری و تلاش برای جدایی از عمان متهم کرد!
تیته، سرمربی برزیل، پس از گل‌های تیمش به کره خوشحالی زیادی می‌کرد و پس از گل سوم نیز به رقص شاگردانش ملحق شد.
یک عضو پارلمان غنا در انتقاد به سیاست های اقتصادی معاون رئیس جمهور، او را به هری مگوایر تشبیه کرد.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌های قطر معتقدند که سیستم‌های تهویه هوا باعث شده این ورزشگاه‌ها بسیار سرد شوند.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌های قطر معتقد هستند که سیستم‌های تهویه هوا باعث شده این ورزشگاه‌ها بسیار سرد شوند.
پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، معتقد است که تعویض‌های اریک تن‌هاخ برابر چلسی درست نبوده است.
انتقادات عجیب فریاد شیران معاون سابق باشگاه استقلال را نسبت به حمید سجادی وزیر ورزش مشاهده می‌کنید.
رئیس فدراسیون کشتی از عملکرد امیرحسین زارع و اشتباهات او انتقاد کرد.
رافائل فن‌ درفارت، ستاره سابق هلند و رئال مادرید، از سه بازیکن لیورپول به عنوان بازیکنی معمولی یاد کرده و می‌گوید یورگن کلوپ یک مربی متوسط است.
نشریه آلمانی کیکر به تغییرات ناموفق سرمربی لورکوزن در دیدار مقابل کلوب بروژ انتقاد کرد و گفت سیوانه باید هر چه سریعتر ترکیب اصلی خود را بشناسد.
مدیر شرکت حمل و نقل ریلی فرانسوی SNCF است که در توییتی از بازیکنان پی اس جی به خاطر این که برای بازی مقابل نانت در لیگ فرانسه به جای راه آهن از هواپیما استفاده کرده اند، به شدت انتقاد کرد.
همسر آنخل دی‌ماریا با انتقاداتی تند از فضای شهر منچستر در انگلیس می‌گوید ستاره آرژانتینی هشت سال پیش فقط به خاطر پول به منچستریونایتد منتقل شده بود.
در شرایطی که از مدت‌ها پیش، اقدامات تسهیل‌گرانه‌ای برای حصر در نظر گرفته شده بود، امّا به نظر می‌رسد آنها که ادامه حصر موسوی را ابزار بهتری برای خود می‌بینند بار دیگر او را در مسیری قرار دادند که نتیجه آن از پیش مشخص است.
دنی آلوس در پاسخ به انتقاد ریوالدو، از تصمیم خود برای پیوستن به تیم پوماس مکزیک دفاع کرد.
استقلال برای جذب لژیونر ایرانی سانتاکلارا پیشنهاد مالی مناسبی ارائه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ