خوزه فونت، ستاره سابق تیم ملی پرتغال معتقد است که این تیم بدون رونالدو وضعیت بهتری دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی موسوی مهاجم سابق استقلال گفت: آقای خطیر آمد تا به استقلال کمک کند اما دیگر خبری از او نیست! خطیر نمی‌تواند کاری کند. مشکل استقلال بودجه است مگر خطیر میلیاردر است که بتواند بودجه تزریق کند. استقلال به پول نیاز دارد تا بتواند بازیکن بخرد و مشکلاتش را حل کند اما هیچ یک از مسئولان برای این تیم کاری نمی‌کنند.
ایلکای گوندوگان امروز وارد بارسلونا خواهد شد و قرار است دوشنبه در باشگاه رسما از او به عنوان بازیکن جدید باشگاه رونمایی شود.
سرخیو بوسکتس آنقدر بازیکن بزرگی بود که سال‌ها پست هافبک دفاعی بارسا را قبضه کرده بود. با درخشش او بسیاری از استعدادهای لاماسیا که شبیه به او بازی می کردند، پشت خط ماندند.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
خوسلو، مهاجم جدید رئال، در مراسم معارفه خود گفت که سبک بازی اش با کریم بنزما متفاوت است و دوست ندارد با او مقایسه شود.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، معتقد است سادیو مانه همراه با چند بازیکن دیگر باید از این باشگاه بروند و بهتر بود باشگاه به جای او ارلینگ هالند را می خرید.
هافبک بدشانس استقلال در مصاحبه امروز خود یک نکته جالب را درباره ریکاردو ساپینتو فاش کرد.
رم به ژوزه مورینیو قول داده در تابستان دو بازیکن بزرگ برای او می‌خرد، به این امید که مربی پرتغال تسلیم وسوسه پی‌اس‌جی نشود و در رم بماند.
کمال کامیابی‌نیا در صورت قهرمانی پرسپولیس به دومین بازیکن پرافتخار تاریخ لیگ برتر تبدیل خواهد شد.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز نسبت به این اتفاق کم تمایل نیست اما مشکل بزرگ قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2027 است. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار اگرچه برای سران پی‌اس‌جی کار سختی نیست اما از عهده بسیاری از باشگاه‌هایی که او را می خواهند خارج است.
وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال مادرید و اینتر، به شدت از بازی انزو فرناندز در ترکیب چلسی برابر رئال انتقاد کرد و گفت او همه توانش را در زمین نمی‌گذارد.
علی دایی در روزهای اوج هیده توشی ناکاتا که از بهترین های تاریخ آسیاست جلوی هت تریک او را گرفت و بهترین بازیکن قاره آسیا شد
وضعیت عجیب ژوائو کانسلو در تمرین امروز بایرن بازتاب زیادی در رسانه های آلمان داشت. خرید زمستانی بزرگ حالا به یک بازیکن منزوی تبدیل شده است.
عرفان جلالی نژاد، بازیکن هراز به حواشی به وجود آمده در رابطه با او و بهروز عطایی واکنش نشان داد.
گرت بیل برای ولز فقط یک بازیکن فوتبال نبود؛ او بهترین تاریخ ورزش و یک نماد بزرگ برای این کشور بود.
پله با مجموع ۱۲۷۹ گل زده در ۱۳۶۳ بازی بین سال‌های فعالیتش از ۱۹۵۶ تا ۱۹۷۷ رکورددار گینس در بیشترین گل زده در طول زندگی حرفه‌ای است. در سال ۲۰۰۰ فیفا او را به همراه دیگو مارادونا بزرگ آرژانتینی به عنوان بازیکن قرن معرفی کرد. بسیاری هنوز او را بهترین بازیکن تمام دوران می‌دانند.
بازیکن مراکشی تیم بایرن مونیخ در تمرینات مراکش شرکت نکرد تا نگرانی‌ها درباره مصدومیت او بیشتر شود.
مدافع راست نساجی می گوید احمد موسوی بازیکن بزرگی است و تجربه او به تیمش کمک خواهد کرد.
بازیکن جوان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تجربه حضور در اردوی تیم ملی موهبت بزرگی بوده که نصیب او و چند بازیکن جوان دیگر شده است.
وقتی ۷۰۰ گل به ثمر می‌رسانید واقعاً نشان می‌دهید چه بازیکن بزرگی هستید. من واقعا برای او خوشحالم و به خاطر این به او تبریک می‌گویم.
ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، در جدیدترین ادعاهایش علیه این بازیکن مدعی شده است که او برای طلسم کردن کیلیان امباپه اقدام کرده است.
این بازیکن و البته باشگاه بوروسیا دورتموند با یک شوک بزرگ مواجه شدند چرا که آزمایشات نشان داد که او مبتلا به سرطان است.
ستاره سابق لیورپول در صحبت‌هایی جنجالی درباره کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید این ستاره برزیلی هرگز فوتبالیست بزرگی نبوده و یونایتد او را بیش از حد گران خریده است.
جذب بازیکن بدون نظر سرمربی که با عقد قرارداد با سجاد شهباز زاده آغاز شد، دردسر بزرگی را برای ساپنتو به وجود آورده است و او در این روز‌ها با این چالش روبروست که کدام بازیکنان را در فهرست خروجی استقلال قرار دهد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ