شلیل احمدی به درمان عفونت‌های بیمار با داروی آنتی‌بیوتیک اشاره کرد و افزود: به علت شرایط شدید تخریب بافت‌ها و استخوان‌ها، درمان بیمار طولانی مدت خواهد بود و امیدواریم بدن وی بتواند مقاوم باشد تا شرایط موجود را تحمل و این مرحله از بیماری و درمان را به خوبی سپری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با نام «غدیر» صبح امروز (۱۶ تیرماه) در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش و با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.رئیس جمهور ضمن افتتاح کلان بیمارستان غدیر از بخش‌های مختلف این مجتمع پزشکی، آموزشی و درمانی بازدید کرد.
کلان بیمارستان غدیر ۸۲۱ تختخوابی امروز با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد.
رئیس جمعیت هلال احمر از اختصاص یک بیمارستان صحرایی در عرفات و حضور تیم‌های واکنش سریع در رمی جمره جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج خبر داد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حریق نیمه سنگین بود و مهار آتش بیش از یک ساعت طول کشید. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
رئیس سازمان حج و زیارت از روند خدمات‌رسانی در بیمارستان هلال‌احمر ایران در مکه و در مراسم حج ۱۴۰۲، بازدید کرد.
وزیر بهداشت و درمان در بازدید از بیمارستان ولی عصر (عج) بروجن، به‌علت برخی ناهماهنگی‌ها و نارسایی‌ها در اورژانس این مرکز آموزشی درمانی، دستور عزل رییس بیمارستان ولی عصر( عج) را صادر کرد.
رئیس فدراسیون جودو به دلیل مشکلات جسمانی به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوای پزشکان متخصص قرار گرفت.
رئیس اداره بهداشت و درمان نداجا، گفت: برای نخستین‌بار در ناوگروه ۸۶ ارتش، بیمارستانی تخصصی با تمام امکانات به همراه یک تیم کامل تخصصی پزشکی فراهم شده بود.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتصال خط ۷ مترو تهران به بیمارستان امام خمینی (ره) برای انتقال مجروحین و مصدومان در زمان بحران خبر داد.
افتتاح بیمارستان هوشمند و دولتی حضرت مهدی (عج)/ رئیس جمهور: باید در حوزه پزشکی به مرجعیت علمی در منطقه و جهان دست یابیم/ تلاش کنید کیفیت خدمات بیمارستان حضرت مهدی (عج) روز به روز ارتقا یابد
رئیس اورژانس بیمارستان باهنر کرمان گفت: متاسفانه وضعیت ریه دکتر پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان مناسب نیست و هموطنان برای بهبودی ایشان دعا کنند.
دکتر صابری رئیس اورژانس بیمارستان باهنر حال وزیر ورزش را پس از بررسی‌های اولیه مساعد توصیف کرده است.
بهارستان- رئیس جمهور از پلی‌کلینیک در حال ساخت پروژه بیمارستانی حضرت ابوالفضل (ع) نسیم‌شهر بازدید کرد.
قم- رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به قم با حضور در محل احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور از مراحل ساخت و پیشرفت این بیمارستان بازدید کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بیمارستان نورافشار به قطب خدمات توانبخشی تبدیل می‌شود.
اهواز- رئیس مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز، آخرین وضعیت مجروح حادثه تروریستی تیراندازی در شهر ایذه را تشریح کرد.
اسلامشهر- رئیس جمهور از از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید و دستورات لازم را برای تسریع در افتتاح این مرکز درمانی صادر کرد.
از ساعاتی قبل شایعه فوت پدر کیان پیر فلک، شهید خردسال حادثه ایذه منتشر شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جزئیات مراجعه و روند درمانی دو دختر دانش آموز به بیمارستان فاطمی اردبیل طی روزهای اخیر را تشریح کرد.
مگانوف،‌ از آخرین مدیران تجاری برجسته روسیه است که اخیرا در شرایط مشکوکی جان خود را از دست دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام علی (ع) در ایام اربعین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. این بیمارستان متعلق به کشور ما و در اختیار هلال احمر است.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: طبق پیش‌بینی‌ها، ۳۰۰ هزار نفر از مرزهای شرقی وارد کشور می‌شوند. همکاران بهداشتی ما به صورت سختگیرانه افراد ورودی را پایش خواهند کرد.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورا و محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ از بیمارستان کودکان حکیم بازدید کردند.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت:اتصال ۸ بیمارستان به مترو از جمله اقدامات کمیته پدافند و برنامه‌های مدیریت شهری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ