وزیر بهداشت و درمان در بازدید از بیمارستان ولی عصر (عج) بروجن، به‌علت برخی ناهماهنگی‌ها و نارسایی‌ها در اورژانس این مرکز آموزشی درمانی، دستور عزل رییس بیمارستان ولی عصر( عج) را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خلجی ضمن بازنشر بخشی از سخنان رئیسی و استفاده از هشتک آموزش و پرورش، ارزیابی‌ها از «عزل» و نه «استعفای» اعلامی نوری را تقویت کرد.
با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، حبیب‌الله شیرازی از ریاست هیئت فوتبال استان تهران عزل شد.
با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، حبیب‌الله شیرازی از ریاست هیئت فوتبال استان تهران عزل شد.
عزل رئیس متخلف فوتبال تهران قطعی شد؛ قانون برای جانشین چه می‌گوید؟
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
بند جنجالی اساسنامه فدراسیون فوتبال در مجمع فوق‌العا‌ده امروز، اصلاح شد.
مجمع فدراسیون فوتبال چند ماده از اساسنامه این فدراسیون را اصلاح کرد که یکی از این اصلاحات منتفی شدن عزل رئیس توسط اعضای هیات رئیسه است. این اختیار با شرایط خاص به اعضای مجمع واگذار شد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای «بهنام مرید شوشتری» را از ریاست هیات مدیره پتروشیمی مسجد سلیمان عزل کرد.
آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل گفت: تلاطم در بازار ارز، هم ملت ما را نگران می‌کند که مبادا بر سایر اجناس تاثیر بگذارد و هم عملکرد‌های خوب دولت را تحت الشعاع قرار می‌دهد و هم زمینه شماتت دشمن و تجرّی آن‌ها را فراهم می‌کند و هم دوست داران انقلاب و کشور را روحاً، قلباً و قالباً عذاب می‌دهد.
صالح‌آبادی ۴۴ ساله، در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران بود و در سال ۹۳ و در دولت حسن روحانی، به‌عنوان اولین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب شد. صالح‌آبادی در این سازمان کمیته فقهی راه‌اندازی کرد تا بر بازار سرمایه نظارت شرعی داشته باشد.
پارلمان پرو روز چهارشنبه تصمیمی مبنی بر برکناری پدرو کاستیلیو از منصبش گرفته و او را به تلاش برای "کودتا" متهم کرد.
منابع عراقی از تصمیم جدید محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و عزل رئیس سازمان پاکدستی این کشور خبر دادند.
مهدی تاج به دنبال استفاده از حق قانونی‌اش و عزل نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال است.
بیانیه شورا تامین سیستان و بلوچستان: به دلیل مجاورت کلانتری ۱۶ با محل برگزاری نماز جمعه تخلیه نشدن کامل مصلی درگیری مسلحانه و نیز تیراندازی نیروهای انتظامی متاسفانه منجر به مجروحیت و از دست دادن جان تعدادی از شهروندان نماز گذار و عابرین بی گناهی شد که نقشی در اغتشاش نداشتند.
بیانیه شورا تامین سیستان و بلوچستان: به دلیل مجاورت کلانتری ۱۶ با محل برگزاری نماز جمعه تخلیه نشدن کامل مصلی درگیری مسلحانه و نیز تیراندازی نیروهای انتظامی متاسفانه منجر به مجروحیت و از دست دادن جان تعدادی از شهروندان نماز گذار و عابرین بی گناهی شد که نقشی در اغتشاش نداشتند.
پایگاه خبری پلیس پایتخت اعلام کرد، خبر جابجایی یا عزل سرهنگ احمد میرزایی در پلیس امنیت عمومی واقعیت ندارد.
مسئولان قبلی هیات فوتبال خوزستان هنوز حاضر به تحویل کلید به سرپرست جدید هیات فوتبال خوزستان نشده‌اند تا این نیز فاجعه دیگری برای مهد فوتبال کشور باشد.
در بند 9 ماده 24 آمده است که رئیس هیئت «می‌تواند» تا برگزاری انتخابات به کار خود ادامه دهد، اما رئیس سابق هیئت فوتبال استان خوزستان با تغییر این واژه گفته است «به هر نحوی» وی فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اگر دولت لبنان درخواست کند آماده صادرات نفت به این کشور هستیم.
در نخستین برنامه‌های آیینی‌عاشورایی کاخ گلستان به مناسبت فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر از قدیمی‌ترین پرده درویشی عاشورا مربوط به دوره قاجار در کاخ گلستان رونمایی شد.
محرومیت رئیس معزول از حضور در مجمع به معنی خارج شدن رسیدگی به دستور جلسه مجمع برای بررسی عزل عزیزی خادم است و او شانسی برای تصدی مجدد صندلی ریاست این فدراسیون نخواهد داشت
حمایت رئیس کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا از عزل مرادی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ