نشست هم اندیشی مشترک سازمان هواپیمایی کشوری با نمایندگان شرکت‌های بالگردی غیرنظامی و نمایندگان بالگردی نظامی کشور به منظور معرفی کارگروه بالگردی در سازمان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی وضعیت قیمت خودرو طی هفته جاری نشان می دهد که قیمت ها یا ثابت بوده اند یا به صورت جزئی با افزایش مواجه شده اند که البته هنوز هم مشتریان رغبتی به حضور در بازار ندارند.
بازار طلای جهانی زمستانی گرم پیش رو دارد
بازار آتی بیت‌ کوین به کدام سمت می‌رود؟
وحیدشمسایی تماشاگر دوئل جذاب فصل در الوند می‌باشد.
صومعه سرا- استاندار گیلان با بیان اینکه بازار برنج استان مدیریت می‌شود، گفت: افزایش بهره وری از مسیر مکانیزاسیون کردن می‌گذرد.
بازار سیاه بلیت دالاس برای اولین بازی خارج خانه مسی
تیم های لیگ برتر در تلاش برای جذب آخرین بازیکنان مدنظر کادرفنی خود هستند که در این میان فعالیت استقلال در جذب بازیکنان جوان نیز قابل توجه است.
یزد- فالوده یزدی یکی از دسرهای خوش طعم و گوارا و البته عامه پسند محسوب می‌شود که خنکی آن، بازار بهار و تابستان بستنی فروشی‌ها را داغ کرده و با خبر ثبت ملی آن، بازارش داغ‌تر خواهد شد.
اتحادیه‌های صنفی در راستای مصوبه‌ هیات دولت، فردا (چهارشنبه، ۱۱ مرداد) تعطیل هستند، اما بازار تهران تعطیل نیست.
اتاق اصناف تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان، اتاق اصناف و همه اتحادیه‌های صنفی تهران فردا (چهارشنبه) تعطیل است، اما این تعطیلی شامل بازار تهران نمی‌شود و اصناف به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
اتحادیه‌های صنفی در راستای مصوبه‌ هیات دولت، فردا (چهارشنبه، ۱۱ مرداد) تعطیل هستند، اما بازار تهران تعطیل نیست.
اتحادیه طلا و جواهر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: واحدهای صنفی تحت پوشش این اتحادیه در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ملزم به تعطیلی هستند.
یک تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به اینکه بازار سرمایه در ابتدای مسیر صعودی قرار دارد، به سرمایه‌گذاران در بورس توصیه کرد به نوسانات اخیر بازار سرمایه توجه نکنند.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: توسعه تجارت و گسترش روابط اقتصادی با قاره آفریقا آینده ایران است که می‌تواند افزایش مبادلات پایدار را برای کشور داشته باشد.
نهادهای متولی به دنبال ثبات در بازار گوشت کشور بوده و قرار است بخشی از گوشت مورد نیاز با واردات تامین شود.
برای تنظیم بازار کالاهای اساسی مانند مرغ، گوشت، روغن و… چند راه حل تجربه شده و تجربه نشده در میان کارشناسان کشور وجود دارد.
بورس این روزها بیش از روزهای دیگر به حمایت دولت نیاز دارد موضوعی که تا به امروز عکس آن صورت گرفته و باعث ریزش های متعدد شده است.
رئیس انجمن لوازم خانگی با بیان اینکه حجم بازار داخلی لوازم خانگی ۶.۵ میلیارد دلار است، گفت: عمق ساخت داخل لوازم خانگی ۶۵ تا ۷۰ درصد است.
رئیس انجمن لوازم خانگی با بیان اینکه حجم بازار داخلی لوازم خانگی ۶.۵ میلیارد دلار است، گفت: عمق ساخت داخل لوازم خانگی ۶۵ تا ۷۰ درصد است.
در فاصله کمتر از 24 ساعت تا برگزاری مراسم معارفه لیونل مسی، پیراهن‌ اینترمیامی با نام و شماره این بازیکن به شدت کمیاب شده است.
بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، خرید دنبال کننده فیک در "تردز"، به رشد یک حساب یا موفقیت یک تولیدکننده محتوا کمک چندانی نخواهد کرد.
یک کارشناس صنعتی با بیان اینکه در حال حاضر بازار ساخت و ساز وارد دوران رکود شده است، گفت: با توجه به طرح کاهش مصرف برق، بخش تولید کشور به ویژه در حوزه فولاد و نورد با افت مواجه می شود.
پیش‌بینی می‌شود که بازار نانولوله‌های کربنی در سال ۲۰۳۰ به رقم ۹۷٫۶۴ میلیارد دلار برسد که این رقم نشان از رشد سالانه ۱۳٫۲۵ درصدی دارد. این رقم در سال ۲۰۲۲، در حدود ۳۸ میلیارد دلار بوده است.
مشاهدات میدانی در بورس لوازم‌خانگی تهران نشان می‌دهد که انواع برندهای خارجی به‌صورت کاملاً آشکار در مغازه‌ها به فروش می‌رسد و این در حالی است که مدتهاست واردات لوازم‌خانگی به کشور ممنوع است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ