یک تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به اینکه بازار سرمایه در ابتدای مسیر صعودی قرار دارد، به سرمایه‌گذاران در بورس توصیه کرد به نوسانات اخیر بازار سرمایه توجه نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازار سرمایه در ابتدای معاملات روز شنبه با کاهش عرضه نسبت به دیروز مواجه شده است.
انتظار می رود در ابتدای معاملات روز شنبه بازار سرمایه با یک عرضه سنگین مواجه شود.
انتظار می رود در ابتدای معاملات روز شنبه بازار سرمایه با یک عرضه سنگین مواجه شود.
محمد غفوری گفت:پیش بینی می شود بازار سرمایه در ابتدای هفته با روند متعادل مثبت آغاز شود و باید به گزارش های نمادها در سامانه کدال دقت شود.
محمد غفوری گفت:پیش بینی می شود بازار سرمایه در ابتدای هفته با روند متعادل مثبت آغاز شود و باید به گزارش های نمادها در سامانه کدال دقت شود.
امروز در معاملات ابتدایی بازار سرمایه شاهد رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص بودیم که این رشد موجب شد تا سقف تاریخی بورس شکسته شود.
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه ۳ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ برای بازار سرمایه زمان خیلی خوبی خواهد بود، گفت: نباید صرفا بالارفتن نرخ ارز ملاک تصمیم‌گیری‌ ما برای خرید یا جابه‌جا کردن سهام در بازار سرمایه باشد چون تصمیم‌گیری در بازار سهام مبتنی بر اثر نرخ ارز بر خوراک شرکت‌ها و فروش آنها خواهد بود.
امروز بازار سرمایه در ابتدای معاملات با اصلاح مواجه شده اما در نیمه دوم معاملات با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص ساز مواجه شد.
عرضه اولیه سهام شرکتها همواره بعنوان یکی از راهکارهای جذب سرمایه گذاران در بازار سرمایه به شمار می رود. اما اینکه این عرضه ها در چه شرایطی و با چه قیمتی انجام شوند تاثیر بسزایی در نتیجه آن خواهد داشت. چند نماد از ابتدای سال عرضه اولیه شده است؟ و کدام عرضه ها بازدهی منفی و کدام مثبت داشتند؟
با افزایش فشار عرضه در بازار سهام طی چند روز‌ اخیر، نماگرهای بورسی خلاف سطح انتظارات تورمی در جامعه ظاهر شدند. این در حالی است که در آن سوی تالار شیشه‌ای، نرخ سکه طلا و دلار دچار نوسانات افزایشی چشمگیری شد؛ به گونه‌ای که حتی در ابتدای هفته توانست معامله‌گران خود را با ورود به کانال‌های جدید غافلگیر کند.
بازار سرمایه در ابتدای معاملات امروز با رشد بیش از ۸ هزار واحد مواجه شده و کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را پس گرفته است.
سرپرست مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: شرکتی که متقاضی ورود بر سرمایه است ابتدا باید دستورالعمل پذیرش را رعایت کند.
بازار سرمایه امروز را هم مانند روزهای قبل نزولی آغاز کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در بررسی وضعیت بازار سرمایه باید دید شاخص بورس در حالی معاملات امسال خود را از ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد آغاز کرده که در نهایت در اواخر خرداد امسال ارتفاع یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را هم دید اما این ماندگاری ادامه‌دار نبود. این روزها که صحبت می‌کنیم شاخص بورس روند منفی را در پیش گرفته است و با سقوط به ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ واحد، عملکرد خودش را از ابتدای سال تا به الان و طی شش ماه نخست امسال تقریبا به صفر درصد و شاید منفی به ثبت رساند.
همایون دارابی گفت: از ابتدای سال میلادی جاری، بورس آمریکا یک دوره صعود و نزول را در پی افزایش نرخ بهره تجربه کرده است؛ بازار سرمایه کشور ما نیز نیز در دو سال گذشته درگیر و اسیر نرخ بهره بوده و می‌توان گفت که نخستین و مهم‌ترین فاکتور در ایجاد رکود و مسیر کاهشی در کل اقتصاد، این موضوع است.
آقابزرگی با تاکید بر اینکه روند بورس را اقدامات سیاستگذاران بازار سرمایه رقم می‌زند، گفت: در حال حاضر اراده بر این است که بورس کنترل شود. علیرغم اینکه از ابتدای سال تا خردادماه بازار با یک بازدهی مناسب روبرو بود، اما در فصل تابستان نزول را شاهد بودیم. به نظر می‌رسد متولیان بازار و همچنین و دولت تمایل داشته باشد که بورس اگر قرار باشد در مسیر رشد نیز قرار بگیرد، به صورت کنترل شده برخوردار است.
وزیر ورزش و جوانان به گرفتن کارت زرد از سوی نمایندگان مجلس واکنش نشان داد و توضیحاتی در خصوص تاثیر اظهاراتش درباره پرونده ویلموتس روی انتخابات فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
با هماهنگی و نظارت دامپزشکی، مرغ‌های زنده و سالم در واحدهای گرفتار سیلاب، تفکیک و به کشتارگاه ارسال می شود.
مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر، با بیان اینکه طیف گسترده‌ای از بیماران نادر وجود دارد که هزینه‌های متفاوت دارند، گفت: به طور مثال هر آمپول بیماران اس. ام.‌ای نزدیک ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان است که باید هر هفته آن را تزریق کنند و یا آنزیمی که در هر وعده غذا باید بیماران ام‌پی‌اس بخورند در غیر این صورت دچار اسهال شدید می‌شوند این‌ها تنها نمونه‌ای از هزینه‌ای است که بیماران نادر باید بپردازند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی تقویم رقابت‌های مختلف خود را تا سال ۲۰۲۶ اعلام کرد که برنامه مسابقات فوتسال زنان و همچنین رقابت‌های فوتسال جوانان آسیا در این تقویم دیده نمی‌شود.
فارغ از مشکلاتی که فاجعه مشهد برای فوتبال ایران به بار آورد و در چند گزارش به آن پرداخته شده، این مورد آخر که عنوان شده «ضرورت»‌ی برای حضور زنان در ورزشگاه نیست، محل بحث است. واقعیت این است که فیفا از یک سو و کنفدراسیون فوتبال آسیا از سوی دیگر، بار‌ها به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده‌اند باید زمینه حضور تماشاگران زن در ورزشگاه فراهم شود. حال اگر این مورد ضرورتی ندارد، چه احتیاجی است که هر‌از‌گاهی نامه‌ای از سوئیس برای رعایت حقوق زنان جهت حضور در ورزشگاه‌ها فرستاده شود
شما در این فصل آشپزی با سوفی در فرارو، خواهید دید که چگونه با دستور العمل های آسان می توان سریع یک غذای خوشمزه و لذیذ برای اعضای خانواده و مهمانان تهیه کرد. در قسمت اول که اکنون تقدیم تان می گردد، یک غذای سریع با ترکیب گوشت چرخ کرده، تخم مرغ و پنیر چدار مشاهده خواهید کرد.
مدت هاست که برای مشمولان سهام عدالت فرقی نمیکند که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده باشند یا غیرمستقیم، در هر صورت هردو گروه امکان فروش سهام خود را ندارند. مستقیم ها به دلیل شرایط بازار و غیرمستقیم ها به دلیل تعلیق شدن نماد شرکت ها. موضوعی که به گفته سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت انتظار میرود تا پایان سال جاری تعیین تکلیف شود.
در فروردین ماه ۱۳۶۹ بود که شاخص کل برای اولین بار وارد ادبیات بازار سرمایه شد و از همان زمان تاکنون این شاخص به عنوان سنجه‌ای برای بیان وضعیت بورس شناخته می‌شود. این روز‌ها انتقادات به این شاخص زیاد شده است. آیا شاخص کل سازمان بورس فیک است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ