اتحادیه‌های صنفی در راستای مصوبه‌ هیات دولت، فردا (چهارشنبه، ۱۱ مرداد) تعطیل هستند، اما بازار تهران تعطیل نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با اینکه نیمه اول را با افت به پایان برد؛ اما کمی در نیمه دوم اوضاع متفاوت‌تر شد. فردا بازار چگونه خواهد بود؟ نزولی یا صعودی؟
در این روز‌ها که خبر آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره توسط دولتی‌ها حسابی سروصدا کرده بود نرخ دلار در بازار آزاد و به تبع آن قیمت سکه با افت‌هایی همراه شدند و این نوسان برای بازار سرمایه شدت بیشتری داشت و روز گذشته شاخص افت سنگینی را تجربه کرد. در ادامه افت روز گذشته در بازار بورس تهران شاخص کل نیمه اول را نیز با رخ منفی تمام کرد؛ اما با شروع نیمه دوم در بازار سرمایه بازار در مسیر سبزرنگی قرار گرفت و در نهایت شاخص افت حدود یک هزار و ۷۰۰ واحدی را تجربه کرد تا ترمز افت روز قبل کشیده شود.
در معاملات روز سه‌شنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۳ هزار و ۲۰۸ واحد افت و به سطح ۲ میلیون و ۳۷ هزار و ۸۶۳ واحد رسید و خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای سومین روز متوالی منفی شد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص بورس سبزپوش می‌شود؟
اتاق اصناف تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان، اتاق اصناف و همه اتحادیه‌های صنفی تهران فردا (چهارشنبه) تعطیل است، اما این تعطیلی شامل بازار تهران نمی‌شود و اصناف به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
اتحادیه‌های صنفی در راستای مصوبه‌ هیات دولت، فردا (چهارشنبه، ۱۱ مرداد) تعطیل هستند، اما بازار تهران تعطیل نیست.
در معاملات روز یکشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۸ هزار و ۷۷۰ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و تا سطح ۲ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۳۶۱ واحد پایین آمد. فردا بازار چگونه خواهد بود؟
در جریان معاملات امروز در بازار بورس تهران شاخص کل بورس با افت بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ واحدی کار را تمام کرد تا در نهایت به محدوده ۲ میلیون و ۱۴۳ هزار واحدی برسد. فردا این کانا هم از دست می رود یا بازار صعودی خواهد شد؟
در معاملات امروز شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۰ هزار و ۵۵۹ واحد نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۲۳۴ واحد بالا آمد. فردا بازار باز هم صعودی خواهد بود؟
شاخص بورس تهران امروز با رشد هزار و ۳۰۰ واحدی کار را تمام کرد تا امروز هم بدون تغییر خاص در همان محدوه‌ ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار واحدی باقی مانده باشد. اما در مقابل شاخص هم وزن با رشد ۸ هزار و ۴۰۰ واحدی کار را تمام کرد. فردا بازار چگونه خواهد بود؟
در معاملات روز یکشنبه، شاخص بورس تهران ۱۰ هزار و ۲۵۸ واحد نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۴۳ واحد بالا آمد و نماد‌های کگل، رمپنا و خودرو بزرگان سبز بازار بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. فردا دوشنبه بازار چگونه خواهد بود؟ همچنان مسیر صعودی ادامه دارد؟
امروز یکشنبه ششم فروردین ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با صعود ۲۰ هزار و ۴۹۲ واحدی نسبت به روز کاری گدشته، تا سطح ۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۷۷۴ واحد بالا آمد. اما با توجه به حجم بالای عرضه‌ها در معاملات امروز آیا فردا بازار صعودی می‌شود یا نزولی؟
امروز در چهارمین روز معاملاتی سال جدید، شاخص بورس برای هشتمین روز معاملاتی متوالی رشد کرد. در معاملات سه‌شنبه، شاخص کل بورس تهران با صعود ۱۵ هزار و ۳۰۲ واحدی تا سطح ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۹۹ واحد بالا آمد. فردا و قبل از تعطیلی ۴ روزه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
در جریان معاملات روز جاری شاخص بورس تهران با وجود اینکه همچون روز‌های پیشین نیمه اول را با استقبال خوب خریداران آغاز کرد. اما در نیمه دوم با عرضه همراه شد و در نهایت با افت ۱۵۷۱ واحدی کار را تمام کرد. بازار فردا در آخرین سه شنبه سال ۱۴۰۱ چگونه خواهد بود؟
بورس تهران طی معاملات روز دوشنبه از بازگشت به روند صعودی بازماند. شاخص کل بازار سهام که در روز‌های اخیر روندی نوسانی داشت امروز به میزان ۱۰ هزار واحد افت کرد و در ادامه معاملات افزایش نسبی تقاضا در نماد‌های شاخص ساز توانست فضای معاملات را در طول روز دوشنبه بهبود ببخشد. به دنبال این امر شاخص یاد شده به محدوده یک میلیون و ۷۸۵ هزار واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
در جریان معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران پس از ۳۰ ماه به کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد بازگشت و بیشترین رشد شاخص در تاریخ بازار سرمایه به ثبت رسید. بر این اساس، شاخص کل بورس تهران در ارتفاع یک میلیون و ۷۳۸ هزار واحد به کار خود پایان داد. رشد بازار سرمایه فردا نیز ادامه دار خواهد بود؟
در معاملات امروز شاخص کل بورس تهران از نیمه کانال ۱.۵ میلیونی پائین آمد. شاخص‌های فرابورس نیز نزول کردند. فردا بازار به کدام سمت خواهد رفت؟ در این گزارش به پیش بینی بورس فردا با مهشید داداش زاده، کارشناس بازار سرمایه خواهیم پرداخت.
امروز سه‌شنبه هجدهم بهمن ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل پس از افت سنگین روز‌های قبل خود با افزایش ۱۸ هزار و ۶۵۲ واحدی تا سطح یک میلیون و ۵۵۶ هزار و ۵۱۲ واحد بالا آمد. فردا صعود بازار ادامه خواهد داشت؟
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس تهران با افت حدود ۲ هزار و ۳۰۰ واحدی کار را تمام کرد و در نیمه دوم بازار وضعیت معاملات کمی بهبود پیدا کرد. فردا وضعیت بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با افت ۲۵۰۰ به کار خود پایان داد تا در ادامه روند نزولی سنگین روزهای پیشین همچنان در مسیر نزولی و افت باقی بماند. در حال حاضر جو بازار سرمایه سنگین و منفی است.
امروز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با کاهش ۷ هزار و ۸۹۲ واحدی نسبت به روز کاری قبل تا سطح یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۵۵ واحد پائین آمد. فردا در آخرین روز از اولین هفته بهمن بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
در جریان معاملات امروز شاخص بورس تهران پس از افت و خیز‌هایی در نهایت شاخص با رشد هزار واحدی کار را تمام کرد و شاخص بورس تهران در همان محدوده یک میلیون و ۶۵۳ هزار واحدی ایستاد. فردا بازار سرمایه صعودی خواهد بود؟
بورس تهران روز شنبه شاهد عملکرد متفاوت شاخص کل هم‌وزن و نماگر اصلی بود. با وجود ابهامات موجود در بازار، بورس تهران به کدام سو حرکت خواهد کرد؟
امروز سه‌شنبه بیستم دی ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با افزایش ۲۱ هزار و ۲۸۴ واحدی نسبت به روز کاری قبل تا سطح یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۱۹۰ واحد بالا آمد. بدین ترتیب شاخص برای چهارمین روز متوالی صعود کرد. آیا فردا در آخرین روز معاملاتی نیز بازار صعودی خواهد بود یا سهامداران به فروش سهام خود می پردازند و باعث قرمزپوشی بازار می شوند؟
بورس تهران در روز چهارشنبه توانست به روند صعودی چندروز گذشته خود ادامه دهد و شاخص کل بورس در نهایت با یک افزایش ۰.۴۷ درصدی به کار خود پایان دهد. اما بازار بورس شنبه چه خواهد شد؟ آیا این روند مثبت و متعادل ادامه دار خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ