مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تعطیلی موقت مرکز همگانی خرید ‌و فروش خودرو آیت‌الله سعیدی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس حوزه معدن ضمن تشریح مخاطرات تاسیس واحدهای جدید فولادسازی، گفت: عدم وجود زیر ساخت‌های لازم (نقدینگی و سرمایه در گردش، جاده، ریل و …) برای این طرح‌ها باعث اسراف در منابع ملی می شود.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال از تعویق یک هفته ای مسابقات لیگ برتر به عنوان فرصتی برای بهتر و کاملتر شدن استقلال نام برد.
بنا بر اعلام مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش، حوزه‌های ارزیابی تکمیلی آزمون آموزگاری در این دو روز تعطیل هستند، اما آزمون دبیری در موعد مقرر خود یعنی روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.
معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه اعلام کرد: همه واحدهای قضایی و اداری، حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱و ۱۲ مرداد تعطیل است.
رئیس جمهور با تاکید بر اجرای به موقع قوانین مصوب مربوط به اشتغال از سوی دستگاه‌های مرتبط، آسیب‌شناسی وزارتخانه‌های کم‌کار در ایجاد اشتغال را خواستار شد.
عین اللهی با بیان اینکه سامانه‌هایی در حوزه وزارت بهداشت راه اندازی شده که این سامانه‌ها نیز به روز فرآیند‌ها را رصد می‌کنند در خصوص بحث قیمت گذاری نیز گفت: در این زمینه حوزه بازرسی وزارت بهداشت به صورت فعال در حال کار بوده و ما اخیرا ۸ شرکت را به صورت موقت پلمب کرده ایم و ۱۵۰ داروخانه به دلیل تخلفاتی که داشته اند تعطیل شده است.
وزیر بهداشت و درمان گفت: حوزه بازرسی وزارت بهداشت فعالانه عمل می‌کند و اخیراً ۸ شرکت دارویی پلمب موقت و ۱۵۰ داروخانه تعطیل شده اند.
صدیقی امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه پول ملی در حال پیدا کردن اعتبارات جدید است، خاطرنشان کرد: بخشی از این مربوط به احیای کارگاه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل بود و دوم، از جانب دپیلماسی اقتصادی است که نتیجه سیاست دولت درباره همسایگان و سایر کشورهاست.
از استوری‌های مضحکی که در روز‌های تعطیل ۱۴ و ۱۵ خرداد در فضای مجازی دست به دست شد، این محتوا بود که از این تعطیلات استفاده کنید، شاید سال دیگه این موقع تعطیل نباشد! کنایه از اینکه تا سال دیگر، براندازان موفق شده‌اند و ایران را گرفته‌اند! سال گذشته هم می‌گفتند «امسال سال خونه» و از سرنگونی جمهوری اسلامی ایران شعار می‌ساختند، با این حال سال تمام شد و اتفاقی نیفتاد.
وزارت دارایی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: تعطیلی گمرک اسلام‌قلعه در ولایت هرات کذب است.
زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان گفت: مبادلات اقتصادی در پایانه مرزی میلک (پل ابریشم) با کشور افغانستان، کمتر از ۲۴ ساعت از تعطیلی موقت، از سر گرفته شد.
شرکت زنجیره‌ای فست فود مک دونالد اعلام کرد که دفاتر خود در آمریکا را به منظور ساماندهی مجدد و تعدیل عده‌ای از نیروها تعطیل کرده است.
سازمان هواشناسی برای جلوگیری از آسیب‌ها در نواحی مستعد گردوخاک اجتناب از حضور در فضای باز و سفر، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، تعطیل کردن فعالیت‌های عمرانی و عدم عبور و مرور و پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهنسال را توصیه می‌کند.
وزیر امور خارجه ترکیه تعطیلی موقت نمایندگی سیاسی برخی کشورها را یک اقدام «هدفمند» توصیف کرد.
سرپرست روابط عمومی شرکت ملی گاز در توییتی نوشت: گاز یک استخر لاکچری ویژه ثروتمندان و بچه پولدار‌های تهران، با اطلاع‌رسانی به موقع قطع شد
رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: با هماهنگی معاون زیارت استانداری و فرماندار مشهد اقدامات انجام شده تا هتل‌هایی را که درصد اشغال پایینی دارند به صورت موقت و برای چند روز تعطیل کنیم.
اهواز- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: یکی از کارهایی که مجلس دنبال کرده است؛الزام آموزش و پرورش به تعطیلی موقت مدارس در صورت شیوع بیماری آنفلوآنزا بود.
تصویری از حضور عادل فردوسی پور در بین دانشجویان در حیاط دانشگاه شریف منتشر شده است. دانشجویان شریف پس از تعطیلی موقت سلف، غذای خود را در محوطه دانشگاه می‌خورند.
سفارت صربستان در کی‌ یف به‌ منظور تامین امنیت پرسنل، به‌ طور موقت تعطیل شد.
رئیس جمهور آمریکا با هدف فعال نگه داشتن جریان ارسال کمک نظامی و مالی به کی‌یف، لایحه‌ای را برای جلوگیری از تعطیلی موقت دولت این کشور تصویب کرد.
آمازون برخی از انبارهای خود را در فلوریدا به دلیل نزدیک شدن طوفان یان به این ایالت، به طور موقت تعطیل کرده است.
پایان تعطیلی موقت ولوو در چین
فرودگاه امام خمینی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی اتفاقات سیاسی بغداد، فرودگاه پایتخت عراق تعطیل شده و پروازهای تهران-بغداد انجام نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ