وزیر بهداشت و درمان گفت: حوزه بازرسی وزارت بهداشت فعالانه عمل می‌کند و اخیراً ۸ شرکت دارویی پلمب موقت و ۱۵۰ داروخانه تعطیل شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش ایرانی پورتو به رکورد ۱۵۰ بازی با پیراهن این باشگاه رسید.
حسین شهریاری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد پاداش‌های بلوکه شده این تیم صحبت کرد.
وزیر نفت با تأکید بر اینکه همه جایگاه‌های عرضه سوخت کشور فعال هستند، گفت: ذخایر سوخت بنزین امروز ۱۵۰ میلیون لیتر بیشتر از مدت مشابه پارسال است و مشکلی در تأمین بنزین وجود ندارد.
مشاور فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: ایران تاکنون ۱۵۰ شهید و ۲۷۵ جانباز در راه حفاظت از محیط زیست کشور تقدیم کرده است.
در سایه گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی علیه لایحه اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی، ده‌ها شرکت اقتصادی در کنار چندین دانشگاه در اراضی اشغالی، دست به اعتصاب زدند.
شلمچه - فرمانده مرزبانی خوزستان از رهایی ۱۵۰ قطعه پرنده زینتی از دست یک قاچاقچی در گذرگاه مرزی شلمچه خبر داد.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه هم اکنون ۱۵۰ معتاد متجاهر در مراکز ترک اعتیاد سراسر استان حضور دارند، گفت: این افراد بلافاصله بعد از درمان، جذب بازار کار شده و مشکل اشتغالشان حل می شود.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه هم اکنون ۱۵۰ معتاد متجاهر در مراکز بهبودی سراسر استان حضور دارند، گفت: این افراد بلافاصله بعد از درمان، جذب بازار کار شده و مشکل اشتغالشان حل می شود.
عین اللهی با بیان اینکه سامانه‌هایی در حوزه وزارت بهداشت راه اندازی شده که این سامانه‌ها نیز به روز فرآیند‌ها را رصد می‌کنند در خصوص بحث قیمت گذاری نیز گفت: در این زمینه حوزه بازرسی وزارت بهداشت به صورت فعال در حال کار بوده و ما اخیرا ۸ شرکت را به صورت موقت پلمب کرده ایم و ۱۵۰ داروخانه به دلیل تخلفاتی که داشته اند تعطیل شده است.
وزیر بهداشت و درمان گفت: حوزه بازرسی وزارت بهداشت به صورت فعالانه کار را پیش برده و تاکنون ۸ شرکت و ۱۵۰ داروخانه به دلیل تخلفات تعطیل شده است.
وزیر بهداشت و درمان گفت: حوزه بازرسی وزارت بهداشت به صورت فعالانه کار را پیش برده و تاکنون ۸ شرکت و ۱۵۰ داروخانه به دلیل تخلفات تعطیل شده است.
هزاران نفر در سراسر شهرهای رژیم صهیونیستی برای بیست و یکمین هفته پیاپی  علیه طرح نتانیاهو برای تغییرات قضایی اعتراض کردند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۱۵۰ نظامی اوکراینی در محور دونتسک کشته شدند.
مدیر فرودگاه صنعا اعلام کرد که اولین مرحله ورود آزادگان انصارالله دقایقی دیگر وارد این فرودگاه خواهد شد.
مدیر فرودگاه صنعا اعلام کرد که اولین مرحله ورود آزادگان انصارالله دقایقی دیگر وارد این فرودگاه خواهد شد.
محمد باغستانی گفت: ۱۵۰ هزار سهامدار عدالت به دلیل مشکل شماره شبای معتبر بانکی نتوانستند سود مرحله دوم عملکرد ۱۴۰۰ را دریافت کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اجرای طرح گشت مشترک مراکز عرضه محصولات کشاورزی گفت: از شروع این طرح در نهم اسفند تاکنون بیش از ۱۴۰۰ واحد مورد بازرسی قرار گرفت.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بهبهان خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با تلاش همکاران ۱۵۰ بازی پرمخاطب در ایران به داخل کشور منتقل شدند که زمان پینگ بازی را تا یک چهارم کاهش خواهد داد.
چناران ـ فرمانده بسیج سازندگی سپاه شهرستان چناران گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته بسیج توسط پایگاه‌های مقاومت و در قالب پایگاه محور، حوزه محور و در سطح شهرستان چناران برگزار می‌شود.
تایباد ـ مدیرکل گمرک مرزی دوغارون تایباد گفت: ۱۵۰ دستگاه تلفن همراه سرقتی در بار مسافری یک تبعه افغانستانی حین خروج از کشور، در گذرگاه زمینی دوغارون کشف و ضبط شد.
مدیر عامل پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با کاهش صد لیتری از سهمیه اعتباری کارت سوخت، ۱۵۰ میلیون لیتر در دو ماه در مصرف سوخت صرفه جویی شد.
با کمک دانش‌بنیان‌ها در سه سال گذشته ۱۵۰ طرح کلان ملی فناوری در حوزه‌های مختلف تجاری‌سازی شد.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۱۵۰ مدرسه بنیاد برکت در مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ