اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
به احتمال فراوان لیگ برتر بعد از برگزاری شش هفته به خاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل خواهد شد.
به گفته پیرهادی، ساماندهی تعطیلات پایان هفته موجب تنظیم بیشتر با بازارهای جهانی و منطقه‌ای، جلوگیری از فرصت‌سوزی تجاری و خسران کشور در این حوزه خواهد شد.
زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان گفت: مبادلات اقتصادی در پایانه مرزی میلک (پل ابریشم) با کشور افغانستان، کمتر از ۲۴ ساعت از تعطیلی موقت، از سر گرفته شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی رایگان در خطوط هفت‌گانه مترو تهران و حومه در روز عید سعید فطر خبر داد.
ورزشگاه کارگران چین پس از 3 سال تعطیلی به دلیل بازسازی، بازگشایی شد.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم گفت: با این طرح میزان ساعتی که برای آموزش در مقاطع مختلف تعیین شده، باید رعایت شود. متأسفانه با تقویم آموزشی فعلی ۴۰ درصد زمان آموزشی در مدارس به دلیل فقدان برنامه صحیح و حوادث پیش بینی نشده از دست می‌رود. به همین دلیل این قانون، انعطافی ایجاد کرده که شروع و پایان سال تحصیلی در یک فرآیند ۱۲ ماهه و بر اساس ساعات برنامه درسی ملی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شود.
رئیسی در شرکت ملی گاز: فقط در نقاط محدودی گاز قطع شد/ در مقطعی به ذخیره‌سازی گاز و نفت بی‌توجهی شد/ وزارت نفت پس از پایان شرایط فعلی باید حتما این موضوع را مورد توجه جدی قرار دهد/ تعطیلی ادارات و سازمان‌ها راهکار مناسبی نیست/ موضوع اهم رساندن سوخت به منازل مردم است
مشهد _ فرماندار مشهد گفت: مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است.
فرماندار مشهد گفت: ادارات، مهد‌های کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل است و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.
فرماندار مشهد گفت: ادارات، مهد‌های کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل است و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.
وقتی تصمیمی در شرایط اضطراری آلودگی هوا اتخاذ می‌شود، ولی در عمل نمی‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بار آلودگی بگذارد قطعا باید تصمیمات سختگیرانه‌تری گرفته شود. بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران مربوط به منابع ساکن است که در این خصوص استاندار تهران باید هرچه سریعتر دستور برخورد و قطع گاز ادارات و دستگاه‌های دولتی پر مصرف و آن‌هایی که پس از پایان ساعت کاری دستگاه‌های گرمایشی خود را روشن می‌گذارند صادر کند.
آلومینیوم اراک نخستین شکست خارج از خانه این فصل را در اصفهان متحمل شد.
اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: احتمال دارد تا آخر هفته درگیر آلودگی باشیم و شاید مدارس همچنان تعطیل بمانند.این فقط پیش بینی هواشناسی است. خوش بین به تمیز شدن هوای تهران، کرج و اراک تا پایان هفته نیستیم.
اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: آلودگی کماکان وجود دارد و هرساله ما با این شرایط مواجه هستیم. نمودار وارونگی دما تا پایان روز تا وقتی با باد و بارش رو به رو نشویم ادامه خواهد داشت. این خبر خوشی برای دانش آموزان نیست و احتمال دارد تا آخر هفته درگیر آلودگی باشیم و شاید مدارس همچنان تعطیل بمانند. این فقط پیش بینی هواشناسی است .خوش بین به تمیز شدن هوای تهران، کرج و اراک تا پایان هفته نیستیم.
مسابقات داخلی بعد از وقفه چند هفته‌ای به خاطر آماده سازی تیم ملی و حضور در جام جهانی از یکشنبه هفته آتی آغاز می شود.
سخن دادستان کل کشور درباره گشت ارشاد، واکنش‌های متعددی در پی داشت و برخی با استقبال از سخن وی، این اقدام را نشانه‌ای از اصلاح برخی از رویکرد‌های ناموثر ارزیابی کردند و برخی دیگر هم معتقد بودند که سخن دادستان کل کشور به درستی منتقل نشده و وی خبر از تعطیلی گشت ارشاد نداده، بلکه...
سخن دادستان کل کشور درباره گشت ارشاد واکنش های متعددی در پی داشت و برخی با استقبال از سخن وی این اقدام را نشانه ای از اصلاح برخی از رویکردهای ناموثر ارزیابی کردند و برخی دیگر هم معتقد بودند که سخن دادستان کل کشور به درستی منتقل نشده و وی خبر از تعطیلی گشت ارشاد نداده بلکه ....
موضوع استعفای امام جمعه و تعطیلی نماز جمعه و همچنین ماجرای درگیری در زندان اشنویه از دیگر سوالاتم از فرماندار بود که آقای ترابی گفت: اطلاع دقیقی از دلایل استعفای امام جمعه ندارم اما تا جایی که می‌دانم علت این استعفا کهولت سن عنوان شده است؛
مرحله چهارم تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با انجام تمرین امروز صبح به پایان رسید.
با توجه به برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی؛ قطار‌های مترو، روز پنجشنبه ۳۱ شهریور، از ابتدای صبح تا پایان مراسم در ایستگاه‌های شاهد- باقر شهر واقع در خط یک مسافرگیری نخواهند داشت.
با توجه به برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره)، قطار‌های مترو در روز پنجشنبه ۳۱ شهریور سال جاری، از ابتدای صبح تا پایان مراسم در ایستگاه‌های شاهد- باقر شهر واقع در خط یک مسافرگیری نخواهند داشت.
با دستور استاندار خراسان شمالی و بر اساس تصمیم کار گروه اضطراری آلودگی هوای استان، فعالیت‌های همه بخش‌های شهرستان‌ها به جز اسفراین در شیفت عصر سه شنبه و چهار شنبه تا پایان وقت اداری تعطیل شد.
محمدمهدی عسگرپور، هم سینماگر است، هم سال‌ها کار صنفی کرده و با زیر و بم مسائل این عرصه آشناست، هم در تلویزیون مدیر بوده و هم سینما. او که بعد از پایان کارش به عنوان دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر مسئولیت دبیری انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین (VOD) را برعهده گرفته است؛ در گفت‌و‌گویی حاضر شد و به تمامی سئوال‌هایی که مربوط به رویداد‌های مهم سینما در سال گذشته بود و اغلب ریشه در سال‌های دور داشتند پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ