دکتر پورحسن، متخصص زنان و زایمان گفت: یک زن ۳۵ ساله زرندی در بیمارستان امام علی (ع) تامین اجتماعی زرند، ۵ قلو به دنیا آورد که قل اول دختر به وزن یک کیلو و ۷۰۰ گرم، قل دوم پسر به وزن یک کیلوگرم، قل سوم پسر به وزن یک کیلو و ۷۵۰ گرم، قل چهارم پسر به وزن یک کیلو و ۵۵۰ گرم و قل پنجم پسر به وزن ۲کیلوگرم می‌باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکسی در فضای مجازی از فروزان بازیگر قبل از انقلاب منتشر شده که تاکنون دیده نشده است.
عکسی که از اقدام یک خانم در متروی تهران پربازدید شد. یک خانم که در ورودی متروی آزادی ساندویچ می‌فروشد.
تصویر هوش مصنوعی Midjourney از یک جنگجو زن ایرانی را ببینید.
از روز گذشته تصویر رای قطعی یکی از شعب دادگاه کیفری دو در فضای مجازی بازنشر شده که بر اساس آن، یک زن متهم به عدم رعایت حجاب شرعی به ۲ ماه حبس محکوم شده و سپس به عنوان مجازات جایگزین حبس، انجام ۲۷۰ ساعت خدمات عمومی رایگان (نظافتچی اماکن) برای او تعیین شده است.
حمید رسایی در توئیتر خود روایتی از گفت و گویش با یک زن بی حجاب در فرودگاه منتشر کرده است.
مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه پیرو درج تصویر بی‌حجاب برروی سنگ قبر یک خانم متوفی در آرامستان کرمانشاه و انتشار آن در فضای مجازی اعلام کرد؛ از خانواده‌های متوفی هنگام دریافت مجوز تدفین، تعهدنامه عدم درج تصاویر بانوان را اخذ می‌کنیم که متأسفانه این خانواده رعایت نکرده و درخواست شده هرچه سریع‌تر نسبت به تعویض آن اقدام شود.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
زن دستگیر شده – داریا ترپووا – یک شهروند روس است که قبلاً به دلیل اعتراض به جنگ در اوکراین بازداشت شده بود. بازرسان روسی گفتند که ترپووا 26 ساله را دستگیر کرده اند که به گفته آنها مظنون به آوردن مواد منفجره به کافه سن پترزبورگ است.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین نشان شجاعت را به یک پزشک زن به نام الکساندر کروچنکو اهدا کرد.
علیرضا جهانبخش به بهانه روز جهانی زن یک استوری با تصویر از تماشاگران زن منتشر کرد.
این اکتشاف که در اصل پایه‌ی یک لیوان نوشیدنی بوده منقوش به تصویری از یک ایزدبانوی زن است؛ نماد شهر رم که کلاه‌خود به سر دارد و نیزه حمل می‌کند.
وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
پوشش متفاوت یک زن در دیدار با رهبر انقلاب را ببینید
ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم خبر داد: بنابر گزارشات رسیده، یک نانوایی صف زن و مرد را در قم یکی کرده بود که با پیگیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم اقدام لازم بازرسی اداره کل صنعت معدن تجارت قم، این موضوع اصلاح شد.
یک زن ۲۷ ساله در مراکش برای نخستین بار در جهان ۹ قلو به دنیا آورد که شامل ۵ دختر و ۴ پسر است.
تصویر یک زن کاستاریکایی در هنگام دعا و راز و نیاز، در شبکه های اجتماعی وایرال شد.
وایتی از ثبت یک تصویر عجیب در تظاهرات روز دانش‌آموز که سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است. ...
سیاست‌های رسانه‌ای که پستان‌های گرگ در یک عکس گرافیکی را سانسور کند و تصویر یک زن برهنه را عادی بداند، نیاز به بازنگری دارد
دیشب رسانه ملی در یک حرکت نامتعارف همه آباژور‌ها را کنار زد و تصویر یک زن ایرانی کاملا برهنه را نشان داد.
بیمارستان 226 تختخوابی رابعه بلخی از بیمارستان‌های شبانه‌روزی دولتی در کابل است که روزانه حدود 300 مراجعه کننده دارد.
منبع اصلی ادعای انفجار ردمی 6A حساب کاربری MD Talk YT در توییتر است که تصویری دل‌خراش از فرد فوت‌شده را به‌اشتراک گذاشته است.
پیام فدراسیون فوتبال به پریا شهریاری آمده است: از پیوستن شما به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان یک ایرانی، احساس غرور کنیم، اگرچه از حضور سرمایه ارزشمندی چون شما محروم خواهیم ماند.
حماس تاکید کرد که اقدام یک شهرک‌نشین صهیونیست به انتشار تصویر نیمه برهنه خود در محوطه‌های مسجد الاقصی، اقدامی بی‌سابقه است که موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف ملت فلسطین شده است.
حماس تاکید کرد که اقدام یک شهرک‌نشین صهیونیست به انتشار تصویر نیمه برهنه خود در محوطه‌های مسجد الاقصی، اقدامی بی‌سابقه است که موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف ملت فلسطین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ