حمید رسایی در توئیتر خود روایتی از گفت و گویش با یک زن بی حجاب در فرودگاه منتشر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کشف مجدد نه تنها نشان دهنده یک پیروزی برای حفاظت است، بلکه بر اهمیت نظارت مستمر و حفاظت از گونه‌های در معرض تهدید نیز تأکید می‌کند. این امر بر نیاز به بررسی‌های جامع و استراتژی‌های حفاظتی برای اطمینان از حفظ موجودات منحصر به فرد و در خطر انقراض تأکید می‌کند.
دشمن در حال جا انداختن این تلقی است که حجاب یک امر شخصی است. اگر این تلقی فراگیر شود مردم تصور می‌کنند با آزادی آن‌ها مقابله می‌شود.
مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، بر اساس تکلیف تبیین‌گری از مجلس شورای اسلامی خواستار است بار دیگر با دعوت از فرهیختگان حوزه و دانشگاه با تجدیدنظر جدی در این لایحه، تجربه شیرین تصویب قانون تمدنی امر به معروف و نهی از منکر را تکرار کنند و نام این مجلس را برای همیشه در تاریخ این کشور و قلب این ملت عظیم ماندگار نمایند.
تصویر سرباز وظیفه "مهدی احمدی" که در حین حراست و پاسداری از مرزهای عزت و شرف ایران اسلامی در درگیری مسلحانه با نیروهای تحت امر طالبان در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان به فیض شهادت نائل آمد. شهید "محمد مهدی احمدی" مجرد و ساکن استان خراسان شمالی بود.
بر اساس شکل و شمایل و شیوۀ ساخت قطعۀ سفالی، باستان‌شناسان قدمت این تدفین را حدود ۷ هزار سال تخمین زده‌اند. تدفین این فرد در خاکی نه چندان متراکم و با خاصیتی غیر اسیدی صورت گرفته که همین امر باعث حفظ طولانی مدت اسکلت شده است.
تصویر بخشنامه شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت فولاد مبارکه، تحت عنوان «ضوابط پوشش خواهران شاغل» را منتشر کرد.
رییس جمهور گفت که برخی فکر می‌کنند، فقط امر به معروف و نهی از منکر عفاف و حجاب است، خیر هر منکری باشد، باید نهی کرد، نباید در جامعه اسلامی منکرات باشد، رهبری فرمودند این حرام شرعی و سیاسی است و باید نسبت به عفاف و حجاب حساس بود، اما نه تنها عفاف و حجاب که نسبت به همه منکرات حساس شویم.
فیلمی منتشر شده که در آن مردان و زنانی به تسبیح زنان دیگری را کتک می زنند.
امر به معروف پلاکاردی در بلوار امام سجاد مشهد را در این تصاویر ببینید که با حضور گرم داوطلبان مردمی با سنین مختلف صورت گرفته است.
سخنگو ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌گوید: خیلی از خانواده‌های شهدا مطالبه تصویب قوانین سفت و سخت در خصوص حجاب و عفاف را دارند که باید با افرادی که کشف حجاب می‌کنند، برخورد کنید. نباید اجازه دهیم هر کسی هر هنجارشکنی که دوست داشت انجام دهد و با همین هنجارشکنی فضای جامعه را به هم بریزد.
مجمع رهروان امرمعروف و نهی از منکر شهر قم با ارسال پیامکی بعد از نماز جماعت هنگام تکبیر خواستار گفتن مرگ بر بی‌حجاب شده است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از ارائه طرح جامع عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: با تصویب این طرح مسئله حجاب ساماندهی خواهد شد.
نماینده ادوار مجلس گفت: دشمن تصور می‌کرد اگر عمود خیمه انقلاب را بزند استواری نظام از بین خواهد رفت و این امر به لحاظ سیاسی منشأ تغییراتی در جامعه می‌شود.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم خبر داد: بنابر گزارشات رسیده، یک نانوایی صف زن و مرد را در قم یکی کرده بود که با پیگیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم اقدام لازم بازرسی اداره کل صنعت معدن تجارت قم، این موضوع اصلاح شد.
بجنورد- نماینده بجنورد گفت: با تصویب طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی هزینه دلالی و واسطه گری به شدت افزایش پیدا می‌کند و همین امر موجب خواهد شد تا بازار ارز به ثبات برسد.
«ناکارآمدی» و «تصور از ناکارآمدی» دو امر مهم و ریشه چالش زای اتفاقات این روز‌های کشور است. زیرا متاسفانه به دلیل عدم توجه کافی و صادقانه به موضوع «کارآمدی مسئولان» که بهانه‌های متعددی هم برای آن بیان گردیده، باعث شده تا تصور افراد جامعه نسبت به کارکرد‌های حاکمیتی غیر کامل و مخدوش باشد.
رئیس اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: طبق پیگیری‌هایی که من کردم، گشت ارشاد با وضع کنونی آن، هیچ توجیه قانونی ندارد. مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ اشاره‌ای به این نوع گشت ارشاد نکرده و حتی مصوبه ۴۲۷ شورای فرهنگ عمومی که در این زمینه مورد اشاره قرار می‌گیرد، مورد تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار نگرفته است. این نحوه برخورد هیچ سنخیتی با امر به معروف و نهی از منکر ندارد، مواجهه باید خیلی مودبانه و دور از توهین باشد.
رئیس اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: طبق پیگیری‌هایی که من کردم، گشت ارشاد با وضع کنونی آن، هیچ توجیه قانونی ندارد. مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ اشاره‌ای به این نوع گشت ارشاد نکرده و حتی مصوبه ۴۲۷ شورای فرهنگ عمومی که در این زمینه مورد اشاره قرار می‌گیرد، مورد تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار نگرفته است. این نحوه برخورد هیچ سنخیتی با امر به معروف و نهی از منکر ندارد، مواجهه باید خیلی مودبانه و دور از توهین باشد.
حضور چهره‌های مطرح رشته‌های مختلف از جمله ورزشکاران و خصوصاً فوتبالیست‌ها در دنیای بازیگری امری است که در دنیا نمونه‌های جالب توجهی دارد که این امر در ایران نیز وجود دارد.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت:کلیات طرح شناور شدن ساعت کاری ادارات، تصویب و کارگروهی برای این امر تشکیل شد.
خان‌محمدی دربارۀ برخی حواشی شکل گرفته دربارۀ عفاف و حجاب گفت: ما از همان ابتدا مطرح کردیم که بدحجابی جرم نیست بلکه تخلف است وباید با آن برخورد لازم صورت گیرد. ما با مدل فعلی برخورد گشت ارشاد موافق نیستیم و پیشنهاد دادیم طرحشان را ارتقاء دهند، چرا که مثل سابق نمی‌توان با مردم رفتار کرد، از این جهت بود که آن را تخلف در نظر گرفتیم نه جرم که تاکنون مورد موافقت نهادهای مربوطه قرار گرفته منتها به تصویب نرسیده است.
مهران فاطمی استاندار یزد به همراه حجت الاسلام زارع مدیر کل بنیاد شهید، ابوترابی عضو شورای شهر، سردار فرهنگ دوست، حسینی مطلق مدیر کل امور زنان، شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، دکتر حدادزاده دادستان یزد، حجت الاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام زحمتکش معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پارساییان دستیار ویژه استاندار با حضور در منزل زینب جعفری فرزند شهید و بانوی محجبه ماجرای قطار ۹ مرداد تهران یزد از وی تجلیل کردند.
بر اساس تحریم‌های مقابله جویانه روسیه علیه بروکسل، روسیه صادرات گاز به اروپا از طریق خط لوله عبوری از لهستان را متوقف کرد.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی حرف معروفی دارند که گفتند برای مسئولان گشت ارشاد خواهیم داشت؛ این حرف ایشان به آن معنا است که با فساد مسئولان برخورد می‌کنیم و گشت ارشاد بر عملکرد مسئولان می‌گذاریم اما در کمتر از یکسال گذشته گشت ارشاد برای مردم در خیابان‌ها به نام امر به معروف و نهی از منکر و برای برخورد با بی‌حجابی فعال‌تر شده و دستور اجرای بخشنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی که زمان احمدی‌نژاد تصویب شد را می‌دهند و در اولویت قرار می‌گیرد در صورتی که با تخلفات مسئولان و مدیران برخورد مناسبی نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ