«دیمیتری پسکوف» گفت که سطح روابط روسیه و ترکیه در حدی است که به دو کشور امکان می دهد تا اختلافات خود را درباره سوریه از طریق گفتگو حل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون قضائی مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه درباره جذب نیرو در قوه قضائیه و تصویب لایحه شورای حل اختلاف توضیحاتی داد.
شعبه شورای حل اختلاف تخصصی بازار سرمایه، امروز(یکشنبه) در سازمان بورس افتتاح می‌شود.
عضو شورای حل اختلاف سراوان مورد سوءقصد مسلحانه قرار گرفت. در این حادثه هیچ گونه جراحت و آسیب جانی به وی وارد نشد.
سمنان- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان سمنان گفت: ۹۸ درصد پرونده‌هایی که در شورای حل اختلاف زندان‌های استان مطرح شده، به سازش و صلح انجامیده است.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه گفت: ۴۳ درصد پرونده‌ها در شوراهای حل اختلاف به سازش منجر شده است
از طریق همکاری مشترک بانک رفاه کارگران و مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه، اولین مراکز و شوراهای تخصصی (شعب صلحی) حل اختلاف در حوزه پولی و بانکی کشور راه‌اندازی می‌شوند.
معاون قضایی مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از اصلاح ایرادات لایحه شوراهای حل اختلاف در مجلس شورای اسلامی و امکان استخدام ۱۰ هزار نفر در شوراها خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاحات لایحه شورای حل اختلاف موافقت کردند.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: ترویج فرهنگ گذشت و صلح، تقویت کننده روحیه همبستگی در جامعه است.
اهواز- رئیس شورای حل اختلاف خوزستان گفت: در سال گذشته ۹۱ پرونده قتل در شورای حل اختلاف خوزستان به صلح و سازش ختم شده است.
سخنگوی فولاد خوزستان می‌گوید اختلاف نظر میان جواد نکونام و باشگاه وجود دارد ولی این اختلاف قابل حل است.
اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در ۹ ماهه گذشته سال جاری اعضای شوراهای حل اختلاف خوزستان توانستند ۷۴ فقره پرونده قصاص نفس را منتهی به صلح و سازش کنند.
اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: ارتقای جایگاه و تکریم اعضای شوراهای حل اختلاف خوزستان در اولویت برنامه‌های معاونت توسعه حل اختلاف این استان است.
«دیمیتری پسکوف» گفت که سطح روابط روسیه و ترکیه در حدی است که به دو کشور امکان می دهد تا اختلافات خود را درباره سوریه از طریق گفتگو حل کنند.
سمنان- معاون قضایی دادگستری استان سمنان گفت: ۴۲ درصد از پرونده‌های قضایی وارده در استان سهم شورای حل اختلاف بوده که ۳۸ درصد آن‌ها به سازش انجامیده است.
وزیر امور خارجه در خصوص گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان، گفت: ایران راهکار درست حل اختلاف در قفقاز را در نشست ۳+۳ و مکانیسم‌های منطقه‌ای جستجو می‌کند.
شعب ویژه ورزش شورای حل اختلاف تهران با حضور رئیس مرکز توسعه شورای حل و اختلاف و وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر آمار سازش در پرونده‌ها در شهر تهران به ۵۶ درصد رسیده است، گفت: رتبه استان تهران در میان سایر استان به رتبه ۶ کشوری ارتقا یافته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه بر لزوم رعایت تمامیت ارضی دو کشور جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان تصریح و آمادگی کشورمان برای هرگونه مساعدت به حل و فصل اختلافات بین دو کشور همسایه را اعلام کرد.
این روزها شایعه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها در حال دست به دست شدن است. شایعه‌ای که از انتصاب علی لاریجانی به عنوان رئیس هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوا خبر می‌دهد.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه شعب رسیدگی به اختلاف شرکتهای دانش بنیان در حال افزایش است، گفت: تهران و البرز در اولویت هستند.
در این جلسه مدیران و کارآفرینان استارتاپی ضمن اشاره به ضعف‌ها و چالش‌های سامانه سوئیچ بیمه مرکزی و مشکلات‌شان در این راستا، خواستار حل چالش‌های این نهاد سیاست‌گذار با شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه شده و قول‌های مساعدی را هم دریافت کرده‌اند.
«ایوان نِچایف» معاون سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) گفت: «از دیدگاه مسکو، همه تناقضات در مذاکرات احیای توافق هسته‌ای [ایران] قابل حل بوده و دستیابی به یک نتیجه مثبت، کاملا ممکن است».
مرندی گفت: برای تهران موضوعی مطرح است که پیش از احیای برجام باید حل شود و آن اختلاف با آژانس بین المللی انرژی اتمی و ادعا‌های دروغ و جعلی علیه ایران است و تهران هیچ پیشرفتی را مگر در صورت حل این معضل نمی‌پذیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ