معاون قضائی مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه درباره جذب نیرو در قوه قضائیه و تصویب لایحه شورای حل اختلاف توضیحاتی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی است هنوز به جمع بندی لازم برای جذب مهاجم خارجی مدنظر دست نیافته‌اند.
دو تیم تراکتور و سپاهان با جذب بازیکنان گرانقیمت انتظار هوادارانشان برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم را بالا برده‌اند. پرسپولیس نقل و انتقالات خاصی نداشت و استقلال هم در آشفتگی کامل است!
دبیرکل فدراسیون والیبال جذب مربی خارجی را پروسه طولانی دانست و گفت: برای رسیدن به نتیجه به زمان نیاز داریم.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به مجوز استخدام ۵ هزار نخبه در دستگاه های اجرایی گفت: پرونده ۴۵۰ نفر از نخبگان به مرحله معرفی به دستگاه ها رسیده و ۵۵۰ نفر ارزیابی علمی شان انجام شده است.
همزمان با انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات باشگاه میلان برای جذب مهدی طارمی، نام این مهاجم ایرانی پیرامون باشگاه اینتر به جای «لوکاکو» هم مطرح شد.
عدم جذب هافبک دفاعی باتجربه تبدیل به دغدغه این روزهای کادرفنی سپاهان اصفهان شده است.
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
آخرین وضعیت جذب شدگان آزمون سردفتری
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره آخرین وضعیت جذب شدگان آزمون سردفتری توضیحاتی ارائه داد.
سرمربی استقلال می‌گوید که وضعیت تیم او خوب نیست و آبی‌ها برای شروع فصل بعد، شرایط سختی دارند.
کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد که جذب شهاب زاهدی برای پرسپولیس منعی نداشته است.
مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال این باشگاه را شرح داد.
سرمربی استقلال با بیان اینکه برای این تیم چیزی تحت عنوان «سقف قرارداد» وجود ندارد، به مذاکره با سعید عزت اللهی و مجید حسینی واکنش نشان داد و توضیحاتی درباره وضعیت سیدحسینی حسینی ارائه کرد.
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت هستیم و اگر لازم باشد از استقلال و پرسپولیس هم بازیکن می‌گیریم.
معاون بارسلونا وضعیت اقتصادی این باشگاه را بررسی کرده و شرایط احتمال بازگشت لیونل مسی را توضیح داد.
وزیر ارتش آمریکا هشدار داد که اگر وضعیت مجموعه نیروهای جدید جذب شده در ارتش این کشور به طور کامل تغییر نکند، کاهش ساختار رزمی و حجم ارتش و نیروهای مسلح آمریکا اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس به اظهارات نماینده مردم ملایر مبنی بر اینکه ۳۴ هزار نفر در مجموعه وزارت نفت بر اساس قانون تبدیل وضعیت ایثارگران جذب شدند، واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اقدامات جذب مربیان خارجی آغاز شده است، به چند بازیکن ملی پوش نسبت به احتمال دعوت نشدن در اردوی بعدی هشدار داد.
براساس گزارش ها، منچستر یونایتد در وضعیت خوبی برای جذب انزو فرناندز قرار دارد.
بررسی جدیدترین آمار در مورد وضعیت سرمایه گذاری نشان می دهد که در نیمه نخست امسال ۳۸۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری خارجی مصوب شده که بیشترین حجم از سوی افغانستان بوده است.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که آماده برگزاری دیدار هفته دوم برابر فولاد هستند، در مورد وضعیت آمادگی مهاجم هلندی این تیم، جذب یک مهاجم جدید و کارت بازی مدافع این تیم صحبت کرد.
رسول خطیبی می‌گوید باشگاه تراکتور بهترین شرایط را برای سرمربیان خارجی مهیا می‌کند و زمانی که وضعیت مالی خوبی ندارد به سراغ او می‌رود.
رسول خطیبی می‌گوید باشگاه تراکتور بهترین شرایط را برای سرمربیان خارجی مهیا می‌کند و زمانی که وضعیت مالی خوبی ندارد به سراغ او می‌رود.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت جذب مهاجم خارجی این تیم گفت: خسته نباشید، خداحافظ!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ