از طریق همکاری مشترک بانک رفاه کارگران و مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه، اولین مراکز و شوراهای تخصصی (شعب صلحی) حل اختلاف در حوزه پولی و بانکی کشور راه‌اندازی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه گفت: ۴۳ درصد پرونده‌ها در شوراهای حل اختلاف به سازش منجر شده است
معاون قضایی مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از اصلاح ایرادات لایحه شوراهای حل اختلاف در مجلس شورای اسلامی و امکان استخدام ۱۰ هزار نفر در شوراها خبر داد.
کمیته تخصصی شورای عالی میراث‌فرهنگی، در اولین نشست سال جاری خود، به بحث و بررسی در خصوص راه‌اندازی شوراهای عالی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی متناظر استانی، پرداخت.
خدائیان از تشکیل کارگروه مشترک بین این سازمان و شورای شهر تهران برای بررسی انجام تکالیف دستگاه‌های خدمات رسان خبرداد و گفت: در صورت ترک فعل باید دستگاه‌های مربوطه به دستگاه قضائی معرفی شوند.
کاشمر ـ امام جمعه شهرستان کاشمر گفت: اعضای شوراهای اسلامی برای شناسایی ظرفیت‌های شهرستان کاشمر تلاش کنند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری تخصصی شوراهای اسلامی شهر و روستا سبب بهبود شرایط مدیریت شهر و روستا می‌شود.
شهردار تهران گفت: شوراهای شهر و روستا از مهمترین مظاهر نهادی تحقق رویکرد مردمی‌سازی در نظام اسلامی و حلقه پیشرو برای مراحل پنج‌گانه تکاملی انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند
انتخابات شوراهای شهر لبنان برای بار دوم به دلیل موانع فنی و لجستیکی به تعویق افتاد.
مردم قزاقستان برای تعیین نمایندگان خود در پارلمان و شوراهای محلی به پای صندوق‌های رای رفتند.
مردم قزاقستان برای تعیین نمایندگان خود در پارلمان و شوراهای محلی به پای صندوق‌های رای رفتند.
قالیباف رئیس مجلس گفت:مجددا ازکمیسیون های امنیت ملی؛ آموزش؛ امورداخلی و شوراها؛ و بهداشت و درمان می خواهم هرچه زودتر گزارش خود را به مردم اعلام کنند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: طرح برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی به دلیل برخی ایرادات، مجدداً به کارگروه تخصصی بازگشت تا پس از رفع ایرادات و ابهامات در صحن کمیسیون بررسی شود.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: سردار رادان یک نیروی با تجربه در حوزه انتظامی بوده که انتظار می رود با حضور وی شاهد تقویت نیروی انتظامی در حوزه های آموزشی و تخصصی و ارتقای امنیت عمومی در جامعه باشیم.
عمانی ها از صبح امروز به شیوه جدید در انتخابات شوراهای شهر شرکت کرده اند.
اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: ارتقای جایگاه و تکریم اعضای شوراهای حل اختلاف خوزستان در اولویت برنامه‌های معاونت توسعه حل اختلاف این استان است.
با دستور وزیر کشور،حضور رؤسای شوراهای اسلامی استان‌ها در جلسات شورای اداری میسر شد.
رئیس جمهور گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
چمران گفت: بهتر است شهردار را شوراها انتخاب کنند زیرا شورایاری ها در موضوعات شهری تخصص دارند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: تنها راه برون رفت از مشکل کمبود منابع ایجاد هم افزایی بین دستگاهی است که شوراهای فرهنگی، اجتماعی، هنری ورزشی مناطق از این پتانسیل نیز برخوردارند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: تنها راه برون رفت از مشکل کمبود منابع ایجاد هم افزایی بین دستگاهی است که شوراهای فرهنگی، اجتماعی، هنری ورزشی مناطق از این پتانسیل نیز برخوردارند.
انتخابات شوراهای محلی سوریه که از ساعت هفت صبح امروز به وقت محلی شروع شده، در حال برگزاری است و مراکز رای گیری شاهد حضور گسترده رای دهندگان است.
براساس این طرح اگر در انتخابات شوراها لیستی داده می‌شود یا اگر فردی به صورت انفرادی برای انتخابات نامزد می‌شود، باید شهردار را هم معرفی کند تا مردم بدانند شهرداری که می‌خواهد تعیین شود چه کسی است.
ستاره تیم ملی کشورمان بعد از درخشش با پورتو و قهرمانی در سوپر کاپ ابراز خوشحالی کرد.
حجت‌الاسلام کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در رابطه با وضعیت حجاب در دانشگاه‌های کشور و دیدگاه دانشجویان نسبت به آن گفت: من به ملت و دانشگاه‌هایمان اعتماد دارم. من در خطبه نماز جمعه هم گفته‌ام که قاطبه مردم ما با هنجارشکنی و کشف حجاب مخالف هستند و مخالفتی جدی هم دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ