اهواز- رئیس شورای حل اختلاف خوزستان گفت: در سال گذشته ۹۱ پرونده قتل در شورای حل اختلاف خوزستان به صلح و سازش ختم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه امروز هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، با درخواست اعمال ماده ۹۱ قانون دیوان عدالت اداری درخصوص حکم پرونده انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور مخالفت شد و حکم قبلی دیوان تائید شد.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در همکاری با ۲۷ شتابدهنده دانش‌بنیان، تاکنون ۹۱ میلیارد تومان تامین سرمایه بذری انجام داده‌ایم.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تاکنون ۳۳۵۷ دارایی مازاد دولت شناسایی که از این میزان مازاد بودن ۱۳۸۷ دارایی تایید شده است. همچنین ۹۱ دارایی نیز دد مرحله قیمت‌گذاری هستند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پوشش ارتباطی جاده‌های استان سیستان و بلوچستان به بیش از ۹۱ درصد رسیده است.
انرژی جدیدترین گوشی هواوی را یک باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی تأمین می‌کند. در بالای نمایشگر یک ناچ به‌چشم می‌خورد که میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بر اهمیت تولید واکسن درکشور تاکید کرد و گفت: حدود ۶۰۰ میلیون دز واکسن دامی در کشور موردنیاز است که درحدود ۵۵۰ میلیون دز یعنی بیش از ۹۱ درصد آن در کشور تولید می‌شود.
برهانی نوشت: تحقیقات مقدماتی به استناد م ۹۱ ق‌آدک محرمانه است و این اطلاع‌رسانی، جرم است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: با تلاش مأموران عملیات ویژه این پلیس، ۹۱ کیلو شیشه از یک دستگاه تریلر کشف و در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر شد.
وزارت دفاع تایوان از مشاهده ۹۱ هواپیمای نظامی و ۱۲ کشتی جنگی متعلق به چین در اطراف این جزیره خبر داد.
وزارت ارتباطات اعلام کرد: میزان پوشش ارتباطی روستاهای بالای بیست خانوار کشور از مرز ۹۱ درصد عبور کرد.
بررسی‌ها از اخبار منتشر شده درباره تلفات حیوانات باغ‌وحش‌های ایران در ۱۰ سال گذشته (اززمستان ۹۱ تاکنون) نشان می‌دهد که تاکنون دست‌کم ۳۰ بار تلفات حیوانات وحشی از ۱۴ باغ‌وحش، دلفیناریوم و باغ پرندگان ایران خبری شده و شامل مرگ ۵۲ حیوان وحشی و دست‌کم هزار تا ۳ هزار پرنده وحشی در دو باغ پرندگان است.
با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، سهامداران با رای قاطع به افزایش ۹۱ هزار میلیاردریالی این بانک بورسی رای مثبت دادند تا جایگاه این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک بورسی کشور تثبیت شود.
این عکس مربوط به ۹۱ سال قبل و کاروانسرایی در پشت مسجد سپهسالار است./همشهری آنلاین
سازمان تیم‌های ملی اسامی تکواندوکارانی را که جواز حضور در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی را دریافت کرده اند، اعلام کرد.
سازمان تیم های ملی اسامی تکواندوکارانی را که جواز حضور در مرحله دوم رقابت های انتخابی را دریافت کرده اند، اعلام کرد.
سمنان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه ۹۱ طرح نوسازی مدارس در استان اجرا می‌شود، گفت: ۴۹ طرح با مشارکت خیران اجرا می‌شود.
دادگاه تجدیدنظر با تایید حکم دادگاه بدوی، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی را به دلیل نشر اکاذیب درباره سفر فرزند رییس مجلس به ترکیه به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم کرد.
نماینده پیشین مجلس صدور رای ۹۱ روز حبس تعلیقی در پرونده شکایت قالیباف از خود را تایید کرد.
دادگاه تجدیدنظر با تایید حکم دادگاه بدوی، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی را به دلیل نشر اکاذیب درباره سفر فرزند رییس مجلس به ترکیه به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم کرد.
قیمت نفت در معاملات روز گذشته بیش از ۳ درصد کاهش یافت،
پرونده فولاد مبارکه و نماینده ای که گفته رد پای تاج درفساد ۹۱ هزار میلیاردی دیده می شود. این در حالی است که من با نامه وزیر اعاده کار شدم که حقوقم از فولاد قطع شد که این حقوق سه سال ۹۰۰ میلیون شد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت رطوبت ۹۱ درصدی در اهواز خبر داد و گفت: امروز اهواز در میزان رطوبت رکورددار خوزستان بود.
منابع یمنی اعلام کردند که در پی سیلاب های اخیر در مناطق تحت کنترل خود، ۹۱ نفر جان باخته اند.
مدیر امور حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به آثار مالی و خسارت های قرارداد ویلموتس برای فدراسیون فوتبال، سونامی کمترین توصیف برای این قرارداد و بحران های ناشی از آن می باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ