اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در ۹ ماهه گذشته سال جاری اعضای شوراهای حل اختلاف خوزستان توانستند ۷۴ فقره پرونده قصاص نفس را منتهی به صلح و سازش کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مطابق رأی دیوان عالی کشور در مورد حکم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محکومیت اکبر طبری بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نیم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ایراد و اشکالی وارد نیست و این حکم مورد تأیید و ابرام قرار گرفت. همچنین دادنامه صادره در خصوص بزه پولشویی با اصلاح مقدار و عوائد مشمول جریمه، مستندا به بند الف ماده ۴۶۹ قانون آئین دادرسی کیفری نیز ابرام شد.
بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، اکبر طبری با احتساب ایام بازداشت قبلی، صرفا در بخش ارتشاء باید ۱۲.۵ سال حبس را تحمل کند.
قیمت نفت در بازار‌های جهانی امروز نوسان چندانی نداشت، زیرا توجه در بازار نفت به افزایش نرخ بهره و کاهش رشد اقتصادی جهان معطوف شده است.
در اتفاقی عجیب در جریان جام تختی، عراقی ها در مبارزه برای وزن ۷۴ کیلوگرم، کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم خود را به میدان فرستادند که این موضوع پس از ۳ دقیقه مبارزه برای داوران روشن شد!
محزون یادآور شد: میانگین سن ازدواج ۲۴ سال برای آقایان و ۲۳ سال برای خانم‌هاست اما سن ازدواج در برخی کلان‌شهرها که نسبت به دیگر مناطق کشور رفاه بیشتری دارند متأسفانه بالاتر از میانگین کشوری است.
اردبیل- دبیرکل سازمان همکاری‌های مشترک اکو گفت: ۷۴ مکان تاریخی و طبیعی کشورهای عضو اکو آماده ورود گردشگران با جذابیت‌های بسیار بالا است.
گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال کاری ۱۴۰۲ تا پنجم اردیبهشت ماه، موفق به تولید بیش از ۳۷ هزار دستگاه خودروی سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین شد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷۴ درصدی را به ثبت رساند.
شاخص کل بورس امروز بر خلاف برخی از پیش بینی ها با جهش فوق العاده ای همراه شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیستم فروردین ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۴ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.‌
معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت شرکت برق حرارتی گفت: ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور با اتصال واحدهای جدید به بیش از ۷۴ هزار مگاوات رسیده است.
رئیس کل سازمان نظام پزشکی از ابطال پروانه جعلی مطب ۷۴ پزشک خبر داد و گفت: هرچند این آمار در مقایسه با تعداد پروانه مطبی که در یک سال صادر می‌شود آمار بالایی نیست اما حتی صدور یک پروانه غیرقانونی هم برای ما حساسیت برانگیز است.
رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز حکایت از صعود ۷۴ پله‌ای جوانترین پینگ‌پنگ‌باز ایران در این رده‌بندی دارد.
بازیکن ۱۷ ساله ایران پس از شگفتی‌سازی در مسابقات قطر، در رنکینگ جهانی تنیس روی میز نیز ۷۴ پله صعود کرد.
سرپرست هیأت باستان‌شناسی گفت: نقشه و سبک‌شناختی بسیار ساده، معماری فضاها و چشم‌انداز محیطی در محوطه ۷۴ سد چَم‌شیر، تعلق مجموعه را به گروه‌های کوچ‌نشین و کوچ‌رو قوت می‌کند .
کارشناس مرکز راهبری گاز کشور گفت: مصرف ۶۳۰ میلیون مترمکعب در حوزه خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده مصرف شده که تقریبا ۷۴ درصد از کل گاز کشور را شامل می شود.
یکی از اسامی مطرح شده از سوی این رسانه انگلیسی برای انتقال به چلسی مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو است.
هفتاد و چهار سال پیش (دوم ماه می‌سال ۱۹۴۵) برلین پایتخت آلمان نازی توسط ارتش سرخ شوروی در جنگ جهانی دوم فتح شد و بسیاری آن را مرحله پایانی شکست حکومت آدولف هیتلر رهبر وقت آلمان می‌دانند. ارتش سرخ شوروی در عملیات تصرف برلین، ۷۸ هزار و ۲۹۰ نفر از نیرو‌های خود را از دست داد و بیش از ۲۷۴ هزار سرباز شوروی نیز مجروح شدند. بر اساس داده‌های ارتش شوروی، نیرو‌های آلمان نازی در عملیات برلین حدود ۴۰۰ هزار کشته دادند و ۳۸۰ هزار نفر از این نیرو‌ها نیز مجروح شدند. در مجموع حدود ۴۸۰ هزار نفر از نیرو‌های آلمانی نیز به اسارت ارتش سرخ شوروی در آمدند.
نخست وزیر روسیه فرمان اعمال تحریم و ممنوعیت توافق خرید تسلیحات از ۷۴ شرکت اسلحه‌سازی را امضا کرد.
بانک سپه ۳۳ هزار و ۸۴۸ میلیارد ریال در قالب ۷۴ هزار و ۹۸۵ فقره تسهیلات تکلیفی در مهرماه سال جاری در حوزه‌های مختلف پرداخت کرده است.
تربت حیدریه ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت حیدریه سطح زیر کشت سیب زمینی در بخش رخ را هزار و ۶۵۰ هکتار عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود از این میزان سطح زیرکشت ۷۴ هزار تن سیب زمینی برداشت شود.
مرکز داده‌های فلسطینی معطی در گزارشی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی به وقوع پیوسته است.
بورس انرژی ایران فردا چهارشنبه میزبان عرضه بیش از ۷۴ هزار تُن انواع فراورده‌های هیدروکربوری است.
متخصصان سازمان خدمات ملی سلامت انگلیس (NHS) با تاکید بر این توصیه یادآور می‌شوند که کمبود خواب طولانی‌مدت ممکن است با بسیاری از بیماری‌ها از جمله چاقی، دیابت نوع دو، بیماری‌های قلبی و عروقی، آلزایمر و بیماری‌ها و اختلالات روان مانند اضطراب و افسردگی ارتباط داشته باشد.
شمار قربانیان زلزله جنوب غربی چین از ۶۵ نفر به ۷۴ تن افزایش پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ