اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا حقیقی با ثبت کلین شیت و فرمی آماده به استقبال لیگ می‌رود.
یک دروازه‌بان ایرانی الاصل باید دروازه‌اش را مقابل ستاره فوتبال جهان بسته نگه دارد.
بهترین دروازه‌بان جهان و مرد شماره یک سابق تیم‌ملی فوتسال، سرمربی تیم‌ لیگ‌برتری شد.
یک مطالعه تحقیقاتی جدید مطرح کرده است که قدمت کیهان ممکن است ۲۶.۷ میلیارد سال باشد و به این ترتیب برآورد مورد پذیرش کنونی مبنی بر عمر ۱۳.۷ میلیارد ساله جهان را به چالش کشیده است.
یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت بایدن توصیه آستین برای انتخاب براون را پذیرفته است، زیرا آستین معتقد است " براون چالش های راهبردی آمریکا در سراسر جهان را درک می کند."
مجتبی گلیج در نیمه نهایی قهرمانی آسیا در برابر حریفی از بحرین کشتی گرفت که می تواند همه نامداران جهان را در این وزن به چالش بکشد.
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
برخی ناظران و تحلیلگران معتقدند که غرب در شرایط کنونی، به دنبال تکرار راهبرد‌های تقابلی پیشینِ خود در رابطه با شوروری، این مرتبه علیه ایران است. در واقع، جهان غرب با شناسایی این نکته که ایران نیز همچون شوروی از چالش "توسعه نامتوازن" رنج می‌برد، سعی در تکرار یک تجربه تاریخی در زمینه مواجهه خود با یک نظام سیاسی مخالف با هژمونی غرب و به طور خاص آمریکا دارد. رویکردی که البته اکنون نمود‌های عینی و عملیاتی خود را نیز علیه تهران به نمایش می‌گذارد.
اتحادیه اروپا اگرچه به عنوان یک بلوک سیاسی- اقتصادی واحد در جهان شناخته شده اما بحران‌های متعددی از درون وبرون، همگرایی این اتحادیه را به چالش کشیده است.
انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری در حالی قرار است روز یکشنبه ۳۰ بهمن برگزار شود که حضور نمایندگان فدراسیون جهانی چالش جدیدی را برای این انتخابات ایجاد کرده است.
درگیری طولانی بین روسیه و اوکراین تبدیل به مهمترین چالش استراتژیک و جدی‌ترین تردید پیش روی جهان شده و بن‌بست زمستانی بیشتر به آتش زیرخاکستر شباهت دارد. از منظر غرب و روسیه شکست هر یک از طرفین سرآغاز اتفاقی هولناک همچون جنگ جهانی سوم و یا حمله هسته‌ای است.
نشست ۲۰۲۳ مجمع جهانی اقتصاد در حالی برگزار می‌شود که یک هفته پیش، کریستالینا جورجیوا، رییس صندوق بین‌المللی پول در اظهاراتی عنوان کرد که «سال ۲۰۲۳ «سال سختی» برای اقتصاد جهان خواهد بود.» او همچنین در ابتدای ژانویه هشدار داده بود که «در سال ۲۰۲۳ میلادی یک سوم از اقتصاد جهانی وارد رکود خواهند شد.» اقتصاد دنیا امروز با چالش‌های بزرگی روبروست.
تیم ملی بسکتبال در دو دیدار حساس مقابل چین و ژاپن فوق ستاره خود یعنی حامد حدادی را در اختیار ندارد.
پزشکان با یک چالش شگفت انگیز در مسیر مقابله با آبله مواجه بودند: چگونه می‌توان مواد را در عصری بدون وجود سردخانه، هواپیما یا ماشین به سرتاسر جهان تحویل داد. آنان به روشهای توزیعی پرداختند که با هر برآورد منطقی بسیار عجیب و کمی مبتکرانه بود. در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی اسپانیا ۲۲ پسر یتیم به خدمت گرفته شدند تا واکسن را روی بدن خود به قاره آمریکا انتقال دهند.
گل دوم ژاپن به اسپانیا در شرایطی به ثمر رسید که پذیرفتن آن توسط داور و به کمک VAR حسابی جنجال به پا کرد.
بعد از رکورد تاریخی رونالدو با گلزنی در پنج دوره از جام جهانی، اکنون کاپیتان پرتغال آماده جدال با اروگوئه شده است.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ایران مقتدر با یک ملت بزرگ، با فرهنگ و تمدن و با یک رهبر شجاع و خردمند نظام قدرت را در جهان به چالش کشیده است.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ایران مقتدر با یک ملت بزرگ، با فرهنگ و تمدن و با یک رهبر شجاع و خردمند نظام قدرت را در جهان به چالش کشیده است.
تنها مشکلی که می‌تواند وحید امیری را در رسیدن به دومین جام جهانی دوران فوتبالی‌اش ناکام بگذارد، شرایط بدنی این بازیکن جنگنده است.
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به کاتوویتسه رسیدند.
یک سایت آمریکایی در تحلیل وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی امسال محمد نخودی را چالش جدی کسب مدال برای جردن باروز دانست.
تبریز- انگور ملکان با اسم و رسم دیرینه همچنان مرزها را در می نورد و کام مردم را شیرین می‌کند.
زن ۲۶ ساله‌ گفت: عضویت در این کانال تلگرامی مرا درگیر خودش کرده بود و دیگر کاملا از همسرم فاصله گرفته بودم و به او توجهی نداشتم تا این که مدتی بعد مهرزاد چالشی در گروه به راه‌انداخت که خانم‌های عضو، تصاویری بدون آرایش از خودشان را به اشتراک بگذارند تا اعتماد به نفس آن‌ها سنجیده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ