تیم ملی هندبال زنان ایران در جریان مسابقات قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی، مقابل استرالیا به برتری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنان هاکی ایران حریف آسیایی را دو رقمی کرد!
زنان بسکتبالیست ایران به نیمه‌نهایی کاپ B آسیا رسیدند
مدیرکل ورزش آذربایجان شرقی اعلام کرد که بانوان تراکتوری از بازی بعدی به ورزشگاه خواهند آمد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اعلام کرد که برای راهپیمایی اربعین امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور برای زنان فرزندان زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه و با اخذ امضای شوهر در همان محل صادر شود.
اگرچه بسیاری از مسئولان ورزش کشور روز گذشته در تلاش بودند بدون تماشاگر شدن این بازی مهم را به ماجرای سکو‌های ورزشگاه آزادی مرتبط کنند، ولی به نظر می‌رسد این اتفاق به دلیل عدم کسب مجوز برای ورود زنان به ورزشگاه آزادی برای تماشای این دیدار است
سرمربی زنان کره جنوبی امیدوار است که تیمش بتواند با پیروزی برابر آلمان این تیم را از رقابت‌های جام جهانی زنان حذف کند.
چند بازیکن تیم ملی آمریکا، از خواندن سرود ملی این کشور در بازی افتتاحیه جام جهانی خودداری کردند.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست از برنامه جهت حفاظت بیشتر از محیط زیست با همکاری زنان و معلمان بازنشسته خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پس از انقلاب زنان توانمند شده‌اند، اما مشکل ما آنجاست که از این ظرفیت و توانایی بهره نمی‌بریم و وزیر زن نداریم.
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده‌های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
تیم ملی والیبال زنان ایران با پیروزی مقابل استرالیا در رتبه پنجم مسابقات چلنجرکاپ آسیا قرار گرفت تا رکورد جدیدی را برای کشورمان به ثبت برساند.
تیم ملی والیبال زنان ایران با پیروزی مقابل استرالیا در رتبه پنجم مسابقات چلنجرکاپ آسیا قرار گرفت تا رکورد جدیدی را برای کشورمان به ثبت برساند.
اردوی تیم ملی زنان هندبال از فردا در محل فدراسیون انجام خواهد شد.
در اکثر جوامع پستاندار دیگر ماده‌ها معمولا در گروه‌های زادگاه خود باقی می‌مانند و تولید مثل می‌کنند و موقعیت و قلمرو مادرانشان را به ارث می‌برند در حالی که پسران برای یافتن شرکای غیرمرتبط در جای دیگری زادگاهشان را ترک می‌کنند. روابط اجتماعی بین زنان ساکن متفاوت است، اما اغلب حمایت‌گرانه است.
غذاهای دریایی، که شامل ماهی و صدف می‌شود، می‌تواند منبع خوبی از پروتئین، آهن و روی باشد - مواد مغذی حیاتی برای رشد و تکامل کودک شما. اسیدهای چرب امگا 3 موجود در بسیاری از ماهی ها، از جمله اسید دوکوزاهگزانوئیک (DHA)، همچنین می تواند رشد مغز کودک شما را تقویت کند.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال زنان ایران راهی لیگ رومانی شد.
معاون زنان رئیس جمهور با بیان اینکه زنان ایرانی در آموزش، پژوهش، سلامت، کار آفرینی پیشرو هستند، گفت: در برنامه هفتم توسعه اقدامات خوبی برای ارتقای بیشتر زنان در نظر گرفته شده است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بانوان ما نشان دادند در صحنه‌ای که بخواهند مقاومت و ایستادگی کنند کسی جلودار آن‌ها نیست.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر موفقیت‌های چشمگیر زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف و مسیر رو به رشد آنها در تعاملات اقتصادی تاکید کرد.
مطالعات قبلی نشان داده‌اند که زنانی که دچار حمله قلبی می‌شوند، زمانی که شریان اصلی وارد شده به قلب به طور کامل مسدود می‌شود و اصطلاحا انفارکتوس میوکارد (STEMI) رخ می‌دهد، تشخیص و درمان مناسبی در طول بستری در بیمارستان در مقایسه با مردان دریافت نمی‌کنند.
زنان کشتی‌گیر ایران بدون طلا قهرمان آسیا شدند!
بانوان هندبالیست ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف کره جنوبی رفتند.
تيم هندبال زنان سپاهان در چهارمین گام از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد.
هندبالیست نوجوان ایران که در صدر برترین گلزنان رقابت‌های جهانی قرار دارد، از عشق خود به هندبال می گوید و معتقد است حضور زنان در این سطح از مسابقات جهانی یک رویا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ