معاون سازمان حفاظت محیط زیست از برنامه جهت حفاظت بیشتر از محیط زیست با همکاری زنان و معلمان بازنشسته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکترای مطالعات زنان و خانواده طی یادداشتی به موضوع نقش نظام سلطه در استحاله زن مسلمان پرداخت.
رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت:امروز که دشمنان این ملت عفاف و حجاب زن ایرانی و زنان مسلمان را هدف قرار داده‌اند، ما نیز وظیفه‌ای بیش از گذشته در راستای پاسداشت این واجب قطعی شرعی بر عهده داریم.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: کیفیت و کمیت نسل آینده به معلمان بستگی دارد.
رهبرانقلاب در دیدار با معلمان گفتند: مساله زبان، ملیت و پرچم از مسائل اساسی و مهم است؛ دانش آموز باید به ایرانی بودن خود افتخار کند که افتخار هم دارد.
این بانوان دست نوشته‌های در دست دارند که بر روی آن‌ها شعار‌هایی در حمایت از حجاب و عفاف نوشته شده بود از جمله «هدف دشمنان نابود کردن استقلال، هویت و آزادگی زن مسلمان است».
سرپرست وزارت آموزش و پرورش دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان به اتمام برسد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری این وزارتخانه دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد.
بنی‌فاطمه با اشاره به اینکه کسی که بلد نیست امر به معروف و نهی از منکر کند، غلط می‌کند که کاری انجام دهد، تصریح کرد: امر به معروف راه دارد. دین ما، دین محبت است. جانم فدای پیامبر (ص) که با لبخندش مردم مسلمان می‌شدند.
رئیس سنجش و پایش آموزش‌وپرورش گفت: بازنگری و رسیدگی به اعتراضات معلمان از امروز آغاز شد و مدت زمان آن بستگی به نوع اعتراض صورت گرفته دارد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره زمان رسیدگی به اعتراضات نیز گفت‌: معلمان از روزی که رتبه شان را مشاهده می‌کنند می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند. تاکنون حدود ۳۱ درصد همکاران نسبت به حکمشان اعتراض داشته اند و حدود ۷۰۰ هزار نفر هم می‌توانند احکام شان را ببینند.
وزیر آموزش و پرورش با عذرخواهی از تأخیر به وجود آمده در پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: تمام تلاش ما بر این است تا آخر سال بخشی عظیمی از مطالبات فرهنگیان را در بخش‌های مختلف پرداخت کنیم تا آن‌ها با خیال راحت بتوانند سال جدید را با روحیه شاد و با طراوت آغاز کنند.
سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: زمان رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین باید از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ باشد و حتما مجلس شورای اسلامی بر اجرای صحیح این قانون نظارت می‌کند.
نوری به فضاسازی‌های رسانه‌ای ماه‌های گذشته پرداخت و تاکید کرد: ما در حوزه توجه و اعتماد به زنان، در آموزش و پرورش پیشتاز هستیم؛ حدود ۵۴ درصد معلمان ما زن هستند. درحالی دانش‌آموزان دختر ۴۹ درصد و دانش‌آموزان پسر ۵۱ درصد هستند.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سنگال در دیدار وزیر زنان سنگال و هیأت همراه گفت : نقش زنان در توسعه جهانی و مشارکت‌های بین‌المللی با الگوپذیری از زنان موفق مسلمان میسر است.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره زمان صدور رتبه همه معلمان گفت: ارزیابی هر همکار که انجام شود در کارپوشه هیئت ممیزه قرار می‌گیرد و با توجه به دریافت اطلاعات، به ترتیب انجام می‌شود و کاری نیست که دفعتا انجام و برای همه یک مرتبه حکم صادر شود.
تاکور به همراه ناریج بیشنوی ۲۰ ساله که ظاهرا برنامه‌ای به نام بولی بی را ساخته و در آن تصاویر بیش از ۱۰۰ زن مسلمان را بارگذاری کرده بود، دستگیر شد. بالی بی نیز توسط پلاتفرم گیت‌هاب میزبانی می‌شد. در هر دو مورد، هیچ معامله‌ای به صورت واقعی انجام نشده و هدف تحقیر و تنزل زنان مسلمان بود. گفته می‌شود موارد بسیاری از اقدامات این‌چنینی با موج فزاینده ناسیونالیسم هندو در زمان نخست‌وزیری نارندرا مودی مشاهده شده است. البته حزب و دولت متبوع آقای مودی همیشه این ادعا‌ها را رد کرده است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: طراحی الگوی بومی زبان آموزی خارجی و تدوین ویژگی‌ها و چارچوب مشخص برنامه درسی اعم از محتوا و آموزش و توسعه حرف‌ه‎ای مدیران و معلمان آموزشگاه‌هاست.
رئیسی گفت: امروز در جوامع مختلف نسبت به مسئله زن افراط و تفریط وجود دارد، برخی زنان را در انزوا و برخی دیگر شأن زن را بازیچه هوی و هوس قرار داده‌اند که هر دو مردود است، اما به برکت انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا، زنِ ایرانیِ مسلمانِ خودباور و خداباور نه حاضر است در انزوا قرار گیرد و نه شأن و کرامت او بازیچه هوی و هوس شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: یک بسته آموزشی برای آبان ماه معلمان اول ابتدایی تهیه کردیم و معتقد هستیم این بسته به دلیل به روز بودن، اساس زبان آموزی را تغییر می‌دهد.
رشت- نماینده رهبر انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه معلمان نباید به دلایل مادی و کم بودن حقوق احساس زیان داشته باشند، گفت: به حقوق فرهنگیان رسیدگی شود.
زنان توانمند ورزشکار مسلمان ایرانی نشان دادند که علاوه بر وجود محدودیت‌ها، می‌توانند خود را به کل جهان بر قله‌ دنیا و خارج از نقش‌های دیگر از جمله مادری نشان دهند.
زنان توانمند ورزشکار مسلمان ایرانی نشان دادند که علاوه بر وجود محدودیت‌ها، می‌توانند خود را به کل جهان بر قله‌ی یک دنیا و خارج از نقش‌های دیگر از جمله مادری نشان دهند
وزیر آموزش و پرورش درباره زمان دقیق اجرای رتبه بندی گفت: زمانبندی رتبه بندی اینگونه است که فرایند از ۲۶ ام مرداد شروع می‌شود. این فرایند برای هر فردی قاعدتا حداقل یک ماه است و نباید از زمان شروع کار، برای هر فرد بیش از ۱.۵ ماه به طول بینجامد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ارزیابی هر یک از معلمان نباید بیشتر از یک ماه و نیم به طول بیانجامد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ