رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پس از انقلاب زنان توانمند شده‌اند، اما مشکل ما آنجاست که از این ظرفیت و توانایی بهره نمی‌بریم و وزیر زن نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فوتبال زنان روسیه پس از دو سال دوری از خانه، سرانجام مقابل ایران به این طلسم پایان خواهد بخشید.
علی عابدی قرار است در فصل جدید لیگ زنان ایتالیا، با رم همکاری جدیدی داشته باشد.
تیم ملی والیبال زنان ایران پس از رسیدن به عنوان پنجمی رقابت‌های چلنجرکاپ آسیا به ایران بازگشت.
به نظرمی‌رسد با توجه به روند رو به افزایش افتخارآفرینی و مدال‌آوری زنان ورزشکار ایرانی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، دفتر شعر و موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید متناسب با موفقیت و مدال‌آوری‌های بانوان ورزشکار ایرانی نیز قطعه موسیقی و سرود قهرمانی با شعر متناسب تولید کند
تیم ملی والیبال زنان ایران پس از ۵۰ سال راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد تا نخستین حضور خود پس از انقلاب اسلامی را در این رقابت‌ها رقم بزند.
تیم ملی والیبال زنان ایران پس از ۵۰ سال راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد تا نخستین حضور خود پس از انقلاب اسلامی را در این رقابت‌ها رقم بزند.
تیم ملی والیبال زنان ایران پس از 50 سال راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد.
ماجرای شهادت یک ارتشی برای پس گرفتن جسد یک دختر ایرانی از دست بعثی‌ها را از زبان امیر دریادار سیاری در این ویدیو تماشا کنید.
ملی‌پوشان کشتی آلیش بانوان پس از پشت سرگذاشتن حریفان خود به دیدارهای نهایی صعود کردند.
در پی تایید رای شهروز سخنوری معروف به الکس در دیوان عالی کشور، بامداد امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، حکم او، پس از طی تشریفات قانونی اجرا و وی به دار مجازات آویخته شد. الکس سرشبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی به برخی کشور‌های منطقه بود.
ملی‌پوش فوتسال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال پس از تورنمنت کافا از ما خواست تا لباس‌ها، کوله‌پشتی و چمدان‌ها را به آن‌ها بازگردانیم. نمی‌دانم؛ شاید لباس‌ها اجاره‌ای بود.
تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک وارد تهران شد.
سفیر ایران در کنیا که پیگیر ماجرای آزادی ماهیگیران ایرانی از سومالی بود؛ ماجرای رهایی ۱۴ ایرانی و ۶ پاکستانی را پس از ۸ سال با وجود قطع ارتباط ایران و سومالی شرح داد.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعد از انقلاب بررسی و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
سردار نیلفروشان گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی با رژیم پهلوی قابل مقایسه نیست و کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌ها، جاده و ریل‌گذاری و پزشکی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، در زمان پهلوی پزشکان هندوستان برای کار به ایران می‌آمدند و امروز آمار پزشکان زن قابل مقایسه با زمان پهلوی نیست. انقلاب اسلامی جزو چند کشوری است که عضو باشگاه فضایی بوده و ماهواره در مدار زمین قرار می‌دهد.
قرارداد مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پس از بازی بعدی این تیم در هفته آینده تمدید خواهد شد.
دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با اشاره به شتاب پیشرفت زنان در ایران پس از انقلاب گفت: ایجاد سامانه‌ای برای ارائه نقش زنان در نظام جمهوری اسلامی ضرورت دارد.
رئیس شورای اجرایی گروه بین المجالس جمهوری اسلامی گفت: زنان با دست خالی در مقابل تمام توطئه‌های خارجی اعم از تحمیل جنگ هشت ساله و سپس تحریم‌های غربی و آمریکایی همدوش مردان ایستادند.
چارلز سوم، پادشاه کنونی بریتانیا تنها عضو خانواده سلطنتی این کشور است که از زمان انقلاب تا کنون به ایران سفر کرده است. وی در بهمن ۱۳۸۲ و پس از وقوع زلزله بم به ایران رفت و ضمن حضور در مناطق زلزله زده با سید محمد خاتمی، رئیس جمهوری وقت ایران دیدار کرد. زلزله بم در سال ۱۳۸۲ به وقع پیوست و بیش از ۵۰ هزار کشته برجای گذاشت.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مقرر شد که تایید تابعیت فرزندان متولد از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی، نمی‌تواند صرفا به ازدواج هایی محدود شود که پس از انتشار «آیین‌نامه اعطای تابعیت ایران به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی» و به صورت ثبت‌ شده واقع می‌شوند.
این نخستین برد تیم ملی والیبال زنان ایران برابر کره جنوبی پس از پیروزی انقلاب است. تاکتیک الساندرا کمپدلی سرمربی خارجی تیم ایران در این مصاف، استفاده از سرویس‌های کوبنده و کم نقص بود که دریافت حریف قدرتمند آسیایی را با مشکل مواجه کرد.
این نخستین برد تیم ملی والیبال زنان ایران برابر کره‌جنوبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران پس از پیروزی برابر تیم جمهوری آذربایجان در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برای رقبا کری خواند.
گروه خودروسازی سایپا، در سال جاری موفق شد، ۱۰۸ هزار و ۱۶۳ دستگاه خودرو را به متقاضیان محصولات این مجموعه تحویل دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ