معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بانوان ما نشان دادند در صحنه‌ای که بخواهند مقاومت و ایستادگی کنند کسی جلودار آن‌ها نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سفیر چین در ایران با اشاره به اینکه در بهترین زمان همکاری بین ۲‌ کشور قرار داریم، گفت: امیدواریم با راهبری روسای جمهور ۲ کشور، روابط بین‌ کشورها بسیار بیشتر از گذشته ارتقا یابد.
چرا پوشش زنان باید به بحران اقتصادی تبدیل شود. روش متعارف برای حل مسائل و مدیریت بحران، محدود کردن ابعاد آن و سپس کوچک کردن آن است؛ اما در ایران عادت کرده‌ایم به جای حل مساله‌ها صرفا آن‌ها را از حوزه‌ای به حوزه دیگر منتقل کنیم.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایران با کاستن از شکاف جنسیتی در حوزه آموزش زنان و دختران تا ۹۷ درصد، به یکی از نخستین کشورهای موفق دنیا از منظر برقراری عدالت آموزشی تبدیل شد.
اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی توسط کمیسیون ملی یونسکو با حضور صاحبنظران، مسئولان و اساتید این حوزه در مجلس برگزار شد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر موفقیت‌های چشمگیر زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف و مسیر رو به رشد آنها در تعاملات اقتصادی تاکید کرد.
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: ایران و سوریه تعاملاتی در حوزه امنیتی و فرهنگی داشته‌اند و امروز وقت آن رسیده که با همکاری در حوزه اقتصادی گام‌های مثبتی برای دو کشور برداشته شود.
حسین نورانی‌نژاد می‌گوید: تفاوتی که امسال داریم این است که در کنار سخنرانی و مناجات، طی سه شب خانم دکتر صدیقه شکوری‌راد، عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران و دکترای مطالعات زنان، بحث فشرده و پیوسته‌ای با عنوان «اندیشمندان مسلمان ایرانی و مسئله زن» خواهد داشت تا بلکه به سهم خودمان حرکتی در این حوزه انجام داده باشیم و اگر بازتاب خوبی بگیریم، نواندیشان دینی را به‌سمت مباحث راهگشا و همسو با مطالبات برابری‌خواهانه سوق دهیم و دست‌کم از جانب مسلمانان برابری‌خواه، این مطالبه را تقویت کنیم.
با دشنام، خط و نشان کشیدن و بگیر و ببند مسأله نه تنها حل نمی شود، بلکه کلاف پیچ اندر پیچ می شود. جامعه ای با فرهنگ ایران که صدها هزار شهید برای حاکمیت اسلام و دفاع از استقلال و صیانت از هویت خود داده است نباید شاهد « فرهنگ برهنگی» باشد. این زیبنده جامعه ما نیست و ایمان دارم زنان و دختران عفیف و پاکدامن ایرانی خودشان پیشگام برای اصلاح وضع کنونی خواهند شد، اگر تندروی ها مانع نشود.
پس از گذشت مدت زمان قانونی ۲۰ روزه از رای صادره این ستاد، شورای صدور رای ایران نادو «امیرحسین توخته» و «علی شریفی» را به ترتیب یک و چهار سال از فعالیت در تمامی حوزه های ورزش محروم کرد.
ستاد حقوق بشر در گزارشی تفصیلی اهم اقدامات و قوانین حمایتی از زنان و دستاوردهای مرتبط با حوزه زنان در جمهوری اسلامی ایران را منتشر کرد.
ایده اجرایی سازی جراحی اقتصادی، حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و تخصیص کالابرگ الکترونیک و در نهایت، کشف مناطق جدید و تازه در حوزه تجارت خارجی ایران، ۳ ایده اساسی و محوری بوده که با گذشت زمان و وقوع تحولات جدید به ویژه در عرصه نظام بین الملل و مسائل منطقه‌ای، سرنوشتی مبهم به خود گرفته اند.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: زنان در جمهوری اسلامی ایران در حوزه های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... نقش قابل توجه و مهمی را ایفا می کنند.
وزیر خارجه در دیدار با روسای هیئت‌های ٧ کشور آفریقایی شرکت‌کننده در کنگره بین المللی زنان تأثیرگذار، گفت: دولت ایران بر توسعه همکاری‌ها با قاره آفریقا به ویژه در حوزه اقتصادی تاکید دارد.
امیرعبداللهیان در پاسخ به این پرسشی درباره حقوق زنان در ایران و ضرورت اصلاحات در این حوزه گفت: در جمهوری اسلامی ایران زنان از حقوق بالایی برخوردار هستند، مرگ طبیعی مهسا امینی باعث تاسف است، اما واقعیت آن است که فضای مجازی و رسانه‌ای غرب یک هجمه برنامه ریزی شده با اهداف سیاسی و امنیتی خاص علیه ایران ترتیب داد.
فاطیما کریمی خبرنگار مهر در کتابی که به موضوع فعالیت گردشگری زنان در ایران پرداخته به عنوان یکی از چهار زن پیشروی حوزه گردشگری معرفی شد.
فاطیما کریمی خبرنگار مهر در کتابی که به موضوع فعالیت گردشگری زنان در ایران پرداخته به عنوان یکی از چهار زن پیشروی حوزه گردشگری معرفی شد.
فاطیما کریمی خبرنگار مهر در کتابی که به موضوع فعالیت گردشگری زنان در ایران پرداخته به عنوان یکی از چهار زن پیشروی حوزه گردشگری معرفی شد.
بررسی‌های انجام شده حکایت از وجود ۱۲۰ گسل فعال در کشور دارد و رخداد‌های لرزه‌ای در ایران ناشی از فعالیت بعضی از گسل‌های فعال ایران هستند که در قسمت بالایی پوسته قرار دارند. به اعتقاد دکتر ندیم، محقق حوزه زلزله‌شناسی، مرز بین صفحه عربستان و صفحه اوراسیا از فلات ایران در زیر رشته کوه‌های زاگرس در غرب ایران و در امتداد دریای عمان در جنوب ایران می‌گذرد. علاوه بر این گسل بزرگ، بسیاری از گسل‌های فعال دیگر در فلات ایران وجود دارند که می‌توانند زمینلرزه ایجاد کنند.
لغو عضویت ایران از این کمیسیون ایجاد یک رویه خطرناک، جانبدارانه و مبتنی بر رفتار‌های دوگانه توسط برخی از دولت‌های عضو است که نه تنها منجر به تضعیف اعتبار عالی‌ترین مرجع بین‌المللی در حوزه زنان می‌شود بلکه فضا را برای سوء استفاده سیاسی آتی برخی از دولت‌ها برای اعمال اهداف و اغراض سیاسی­شان در این نهاد فراهم می‌کند.
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال با هوشیاری و تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در خوی شناسایی و دستگیر شد.
نارضایتی نسبتی با انتظارات دارد/ ادوارد سعید در کتاب «شرق‌شناسی» به خوبی و زیبایی تصویر کرده که غرب چگونه تصویر شرق را چنان/ برساخت که یک رابطه قدرت و سلطه‌ای را تثبیت و تحکیم کند/ فکر می‌کنند فردا اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران سوئیس است؛ این تصور از کجا آمده؟/ تصور ما از تحولات اجتماعی در غرب هم تصویری واژگونه و تخیلی است/ امام در فرانسه در مورد جمهوریت گفت طبق قوانین اسلام، همه‌جا گفته اسلام خواهد بود/ اینکه کدام مساله زنان اولویت اصلی است را چه کسی تعیین می‌کند؟/ این توانمندسازی که در حوزه زنان در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده آیا در هیچ دوره دیگری از تاریخ ایران اتفاق افتاده است؟/ قطعا مساله فعلی ما در مورد حجاب متاثر از بازی‌های جناحی است/ شما ریاکاری را فقط در مذهبی‌ها می‌بینید؟
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: فناوری‌هایی در حوزه نظامی داریم که هیچ‌کسی از آن‌ها خبر ندارد و آمریکایی‌ها زمانی متوجه آن می‌شوند که ما آن‌ها را به کار ببریم.
به گفته رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران، ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، درخصوص حوزه بهینه سازی مصرف انرژی می‌بایست در اکثر طرح‌ها وارد شود و زمان اجرائی شدن آن سرعت گیرد.
وی با اشاره به برگزاری پویش نظامی خوانی و مسابقات متنوع در سایر سامانه ها و سکوهای پر مخاطب با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: سامانه شاد مسابقات متنوعی برای دانش آموزان با هدف آشنایی ایشان با حکیم نظامی شاعر نامدار ایرانی و آثار این شاعر فارسی زبان برگزار خواهد کرد. همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی و ارایه تخفیف به کتب حکیم نظامی از جمله اقدامات برنامه های سکوهای حوزه عرضه کتاب در فضای مجازی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ