فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آینده بسیار نزدیک شاهد رونمایی از قدرت جدیدی خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ممکن است مراسم رونمایی از لباس استقلال بعد از برگزاری دیدار با نفت آبادان برگزار شود.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
درحالی‌که بازار خودرو‌های شاسی­‌بلند هر روز شاهد ورود مدل‌های تازه است و بسیاری خودروسازان همچون برند‌های اشرافی رولزرویس و بنتلی یا شرکت‌های گمنام و تازه‌­وارد هم پا به این عرصه گذاشته‌­اند، جای خودروی باسابقه‌­ای همچون هامر بسیار حس می­‌شود. این خودرو با رونمایی سری جدید همه را شگفت‌زده کرد.
ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه روز گذشته شاهد مراسم رونمایی از بازیکن ایرانی السد همراه با سه بازیکن خارجی جدید این تیم در سطح کاملا حرفه‌ای بود.
کتیبه‌های نوشته شده درباره قتل ناصرالدین شاه در عمارت چادرخانه کاخ گلستان به نمایش درآمدند.
در مراسم رونمایی آردا گولر، خرید جدید رئال مادرید، چشم‌های اشک‌بار مادر این ستاره ترکیه‌ای که شاهد موفقیت بزرگ پسرش در پیوستن به رئال بود لحظاتی احساسی به وجود آورد.
احتمال دارد که استقلال امروز از مهرداد محمدی به عنوان خرید جدید خود رونمایی کند.
جواد نکونام بلافاصله بعد از انتخاب به عنوان سرمربی تیم استقلال تماس با بازیکنان مد نظر را آغاز کرده است.
معاون بنیاد شهید اعلام کرد: آیین رونمایی از ۱۰ اثر تازه‌ نشر «شاهد» در نمایشگاه کتاب صورت گرفت.
به گفته سردار تنگسیری، شناور‌های شهید مهدوی و شهید رودکی تجربه موفق ورود به این عرصه و ساخت شناور‌هایی برای ارتقای توان دریاروی طولانی است که نسل‌های جدیدتر شناور‌هایی با قابلیت‌های بیشتر را در آینده نیز شاهد خواهید بود.
مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات و گزارش‌ها درباره اولین گوشی تاشوی گوگل به نام پیکسل فولد هستیم و به‌احتمال‌زیاد در جریان کنفرانس گوگل I/O ۲۰۲۳ در ۲۰ اردیبهشت‌ماه از آن رونمایی می‌شود.
مدت‌هاست که شایعات به رونمایی از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A سامسونگ در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفندماه)، یعنی چهارشنبه همین هفته اشاره می‌کنند. با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی درباره این محصولات بوده‌ایم، به‌احتمال‌زیاد تاریخ ۲۴ اسفندماه صحت داشته باشد.
با رونمایی از بخش معناداری از تولیدات سینمای ایران در یک سال اخیر، ارزیابی‌ها حکایت از آن دارد که این فیلم‌ها توان چرخاندن چرخ اقتصاد سینمای ایران را در سال آینده ندارند؛ دغدغه‌ای که می‌بایست با تولید فیلم‌های دارای ظرفیت فروش ویژه به ویژه آثار کمدی رفع شود و رونق نسبی سینمای ایران را شاهد باشیم.
اولین حضور لئاندرو پریرا، در ترکیب پرسپولیس برای او و تیم جدیدش خوش یمن نبود.
کیهان نوشت: جدا از اینکه خیل عظیمی از پیشرفت‌های بزرگ کشور در حوزه‌های مختلف در سال‌های پس از پیروزی انقلاب از نگاه این طیف پیشرفت محسوب نمی‌شود، تنها در طول ۳ ماه گذشته کشورمان شاهد رونمایی از دستاورد‌های شگفت‌انگیز متخصصان و دانشمندان ایرانی آن هم در شرایط تحریم بود که تحسین دنیا را برانگیخت و انکار یا درست ندیدن آن‌ها تنها از فرد یا افرادی برمی‌آید که یا قادر به درست دیدن نیستند یا اساسا به دلایلی که گفته شد نباید این دستاورد‌ها را ببینند.
تراکتور در شرایطی برای شروع مجدد لیگ برتر آماده می‌شود که به نظر می‌رسد در بازی با پیکان ترکیب متفاوتی را از این تیم شاهد باشیم.
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در حالی به دبیری محمد حمیدی مقدم ۲۰ تا ۲۵ آذر در پردیس ملت برگزار می‌شود که برای نخستین بار تنها چند روز پیش از آغاز این رویداد، شاهد اعلام فیلم‌های حاضر در جشنواره هستیم
جام جهانی 2022 امروز وارد پنجمین روز خود می شود و 4 دیدار را در آن شاهد خواهیم بود.
روزنامه کیهان نوشت: پهپاد‌های ابابیل، شاهین، فطرس، صادق، کرار، آرش، شاهد و جانور قهاری که از پهپاد RQ ۱۷۰ مهندسی معکوس شده است، گوشه‌ای از تولیدات رونمایی شده نیرو‌های مسلح از پرنده‌های بدون سرنشین ایرانی است که شایان توجه است.
اضافه شدن ابزار تکلیف دهی، سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و مدیریت محتوا از قابلیت‌های ویژه نسخه جدید شبکه آموزشی شاد است.
درخشش صادق محرمی در بازی با اروگوئه باعث شد شاهد رونمایی از صالح حردانی نباشیم.
صنعا پایتخت یمن روز چهارشنبه شاهد رژه نظامی بزرگ در میدان السبعین به مناسبت هشتمین سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر بود.
به نظر می‌رسد در بازی هفته هفتم شاهد حضور همزمان دو مهاجم خارجی پرسپولیس در ترکیب سرخ‌ها باشیم.
بررسی مشخصات رفاهی، ایمنی و فنی تویوتا یاریس آتیو جدید به ما نشان می‌دهد که این سدان، جایگزین خوبی برای محصولات کلاس B این شرکت ژاپنی به حساب می آید و تا اندازه ای خریدار را هم از نظر امکانات غافلگیر می‌کند. در این رابطه جالب است بدانید که حتی مدل پایه دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، چراغ‌های جلو LED به همراه صفحه نمایش لمسی هشت اینچی و دکمه استارت است. در تریم میانی اسمارت، اما شرایط فرق دارد و شاهد سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ۹ اینچی هستیم و آپشن‌هایی همچون دوربین داشبورد (دوربین ثبت وقایع) و پورت‌های USB عقب اضافه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ