رئیس جمهور در حکمی مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی را منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در درد‌های درون قفسه سینه باید بعضی موارد را در نظر بگیریم مانند اینکه بفهمیم این درد‌ها ناشی از بیماری‌های قلبی است یا خیر. درد قلب به صورتی است که معمولاً سنگینی و فشار و درد مبهمی بیمار را آزار می‌دهد.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
مدیران تاتنهام از همکاری با یولیان ناگلزمان، مربی جوان آلمانی، برای فصل آینده منصرف شدند.
مارک زاکربرگ در اولین حضورش در یک رویداد ورزشی در رشته جوجیتسو به مدال طلا دست یافت.
یک مطالعه جدید از یک عامل خطر احتمالی برای سرطان سینه پرده برداشته است که می‌تواند به پزشکان با دقت بیشتری برای تشخیص این بیماری کمک کند.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تجویز اسکن قلب قبل از یک عمل جراحی بزرگ برای اندازه گیری خطرات ممکن است غیر ضروری باشد.
اگرچه جهش‌های ژن BRCA ۱ یا BRCA ۲ با سرطان سینه و تخمدان در زنان جوان‌تر مرتبط است، اما افراد بالای ۵۰ سال هم در معرض خطر بالای سرطان سینه هستند.
رئیس‌جمهور در حکمی «سکینه سادات پاد» را به عنوان مسئول «پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی» منصوب کرد.
کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار فینال، مدال طلای مسابقات کرواسی را به خود اختصاص داد.
مراسم چهلمین روز درگذشت کریم باوی بازیکن پیشین تیم ملی امروز در بهشت سکینه کرج در کنار مزارش برگزار شد.
سازمان غذا و داروی ایالات متحده T-DXD را در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک درمان برای بیمارانی که سرطان سینه آن‌ها با وجود درمان‌های قبلی با سایر دارو‌های سرطانی به پیشرفت خود ادامه داده بود، تأیید کرد.
علی دایی چهره برجسته و سرشناس فوتبال ایران امروز در مراسم تدفین مرحوم کریم باوی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در بی‌بی سکینه کرج شرکت کرد و مورد استقبال حاضران و علاقمندانش قرار گرفت.
علی دایی چهره برجسته و سرشناس فوتبال ایران امروز در مراسم تدفین مرحوم کریم باوی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در بی‌بی سکینه کرج شرکت کرد و مورد استقبال حاضران و علاقمندانش قرار گرفت.
بازیکنان تیم ملی مکزیک پس از حذف مرحله گروهی ناراحتی شدید خود را به نمایش گذاشتند اما در این بین ادسون آلوارز بیش از همه غصه خورد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست‌وزیر عراق و هیئت همراه تاکید کردند که با تکیه بر مردم و نیروهای جوان و پر انگیزه در مقابل دشمنان پیشرفت عراق بایستید.
ایران در دو موقعیت متوالی تیرک دروازه ولز را به لرزه درآورد.
معز علی می‌توانست اولین گل تاریخ قطر در جام جهانی را بزند اما...
فرمانده انتظامی استان البرز از بازداشت ۱۱ نفر از متهمان اغتشاشات روز پنج شنبه که در حاشیه مراسم چهلمین روز در گذشت مرحومه حدیث نجفی در آرامستان بی بی سکینه کرج شرکت داشتند خبر داد.
فیلمی جدید و واضح از حمله و ضرب و جرح مامورین کلانتری در ورودی بهشت سکینه کرج از سوی اغتشاشگران نقاب‌پوش را مشاهده می‌کنید.
آن‌گونه که مخالفان احیای برجام و عادی‌سازی رابطه اقتصادی-سیاسی با کشور‌های غیرشرقی ادعا دارند، تحریم برای کشور ما فرصت نیست، بلکه «فرصتی گرانبها» برای کشورهایی، چون روسیه و چین است تا از این «خوان گسترده» بهره‌مند شوند.
محمد حسینی می‌گوید کمک داور در لحظه اخراج او به داور اعلام کرد که نباید خطای هند می‌گرفت.
وزیر دفاع آلمان مدعی شد کشورش در خصوص تحویل برخی تسلیحات نظامی به اوکراین محدودیت اعمال می کند.
تیم نفت فرصت این را داشت تا در نیمه دوم یکی از گل‌های خورده را جبران کند.
فرمانده کل سپاه درگذشت والده شهیدان احمد و محمود سوداگر را تسلیت گفت و تأکید کرد: حاجیه خانم سکینه صندوق‌ساز، فرزندانی غیور، انقلابی و ولایتمدارتربیت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ