قعرنشین لیگ عربستان نخستین پیروزی خود در فصل ۲۳-۲۰۲۲ را به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خسوس کاساس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی عراق، تور اروپایی خود در جستجوی بازیکنان جدید برای تیمش را به تعويق انداخت.
برخلاف هواداران پرسپولیس که بابت ضعف احتمالی در برخی پست‌ها نگرانی دارند، یحیی گل‌محمدی این روزها در سکوت کامل کار را دنبال می‌کند.
برنامه سفر سرپرست باشگاه استقلال به تعویق افتاد.
همکاری فراز کمالوند و رضا مهاجری در خیبر خرم آباد خاطرات جالبی را برای این دو چهره فوتبالی تجدید می کند.
مدیرعامل گل‌گهر سیرجان یکبار دیگر تاکید کرد که این باشگاه آمادگی تجهیز ورزشگاه اختصاصی‌اش به سیستم VAR را دارد.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
باشگاه دینامو زاگرب در آستانه پایان فصل تصمیم به تغییر سرمربی خود گرفت.
سرمربی پیکان از تغییر میزبان دیدار با استقلال گلایه کرد.
رودی گارسیا بعد از پوکر رونالدو گفت: این بازیکن اکنون با هم تیمی‌هایش به هماهنگی لازم رسیده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی نسبت به تورنمتهای گذشته حداقل ۵ یا ۶ بازیکن در تایلند دارد.
هافبک ایرانی شارلروای بلژیک می‌گوید نیم فصل پیشنهادهایی از داخل ایران و تیم اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی داشته اما باشگاه با جدایی اش مخالفت کرده است.
سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: اگر بازیکنان جوان ارومیه در بعضی از پوئن‌ها کم‌تجربگی نمی‌کردند، امکان تغییر نتیجه بازی وجود داشت، چون بسیاری از پوئن‌های نزدیک را به اشتباه از دست دادیم.
انتخاب این مربی جوان و کم تجربه در سطوح پایین‌تر، باعث تعجب بخش زیادی از جامعه وزنه‌برداری شده بود اما برکناری رئیس بازنشسته فدراسیون، تغییر او را عقب انداخت.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از تغییر سرمربی هم نتوانست به پیروزی برسد و دو امتیاز بازی خانگی را از دست داد.
مسئولان فدراسیون بسکتبال چین در آستانه پنجره پایانی انتخابی جام جهانی و با وجود قطعی کردن سهمیه خود از این رقابت‌ها، یک مربی صربستانی را در راس کادر فنی این تیم منصوب کرده‌اند.
مسئولان فدراسیون بسکتبال چین در آستانه پنجره پایانی انتخابی جام جهانی و با وجود قطعی کردن سهمیه خود از این رقابت‌ها، یک مربی صربستانی را در راس کادر فنی این تیم منصوب کرده‌اند.
بعد از پیروزی مقابل لیدز، پپ گواردیولا تعریف جالبی از یکی از بازیکنان خود داشت.
«گرگ برهالتر» سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا در نشست خبری گفت: تکرارمی‌کنم که بازیکنان و تیم ما چیزی درباره این مساله نمی دانستند. این موضوع از کنترل ما خارج بود.
برهالتر گفت: ایران تیم خوبی است و تلفیقی از هشت سال کار کردن است. چیزی است که در جام جهانی قبلی شروع شده است. حمله متقابل ایران خوب است. طارمی را دارند. تیم محکمی هستند. مربی خوبی دارند. من کی‌روش را می‌شناسم و همانطور که گفتم بازی حذفی است.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در رابطه با تیم جوان ایران در جام ملت ها معتقد است که تغییر نسل در هر مجموعه‌ای باید با در نظر گرفتن همه جوانب انجام گیرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه با تغییر موضع خود تاکید کرد که از برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران قبل از جام جهانی مطمئن نیست.
نبی: تغییر سرمربی تیم‌ملی با هیات‌رئیسه است
سرمربی تیم ملی بسکتبال معرفی دوازده بازیکن تیمش برای دیدار با ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام‌جهانی را به تعویق انداخت تا با ارزیابی بیشتر از وضعیت بازیکنان اقدام به این مهم کند.
در مجموع تغییر مالکیت‌های بازار سهام در هفته اخیر شاهد خروج پول حقیقی از بورس بودیم و میزان آن نسبت به هفته گذشته افزایش ۳۰۲ درصدی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ