بهروز عطایی امروز از محمد طاهر وادی در ترکیب شروع کننده تیم ملی استفاده کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از تغییر سرمربیگری در والیبال و رو آوردن به مربیان داخلی، خاصه استفاده از بهروز عطایی، شرایط برای بازیکنان ایران در تورنمنت‌های مهم چندان خوب پیش نرفته است. اوج دشواری را می‌توان در همین رقابت‌های لیگ ملت‌های اخیر والیبال دید که ایران در آستانه سقوط قرار گرفت و فقط یک پله از منطقه خطر بالاتر ایستاد
دستیار عطایی در تیم ملی والیبال گفت: در چند روز مانده به مسابقات قهرمانی آسیا کاری از دستم برنمی‌آمد و بهترین تصمیم تشکیل تیم "ب" و سر و سامان گرفتن بازیکنان بود.
سرمربیان ایران و ژاپن از روی دست هم کپی برداری کردند.
به نظر می‌رسد کار برای بهروز عطایی در دو پست برای انتخاب بازیکن راحت باشد.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران یک استوری ابهام برانگیز دیگر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
کارشناس والیبال ایران با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی برای لیگ ملت‌های والیبال می‌توانست بازیکنان بهتری انتخاب کند، گفت: بهروز عطایی خویشتن‌دار باشد و انتقادات را بپذیرد.
بهروز عطایی می‌گوید او جوانگرایی نکرده بلکه تغییر نسل داده و ظرفیت والیبال ایران در حال حاضر همین نفرات هستند.
موضوع اصلی بدون درنظر‌گرفتن اتفاق‌ها و حواشی مرتبط با هفته سوم، این است که چه بلایی بر سر تیمی آمده که روزی رئیس فدراسیون ادعا کرده بود آن را به جمع چهار تیم برتر دنیا خواهد رساند؟ آیا تغییر سرمربی و سپردن کار به بهروز عطایی در قالب پروژه ایرانیزه‌کردن نیمکت تیم ملی ایران در این مورد دخیل است؟
کارشناس والیبال ایران معتقد است در نتایج به دست آمده در لیگ ملتهای والیبال، بهروز عطایی سرمربی ایران تصمیمات اشتباه داشته است اما ظرفیت فعلی والیبال همین قدر است و او مقصر نیست.
عطایی باز هم از آرمان صالحی لیبروی دوم تیم ملی استفاده نکرد.
عطایی در کمال تعجب از آرمان صالحی استفاده نکرد.
بهروز عطایی نتوانست در هفته اول لیگ ملت ها دریافت کننده های اصلی خود را انتخاب کند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه مقابل لهستان عملکرد خوبی داشتیم، گفت: تجربه و سرویس‌های لهستانی‌ها کار را سخت کرد اما در نهایت یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد.
بهروز عطایی می‌گوید ایران نمایش فوق العاده‌ای مقابل لهستان داشته و تنها توپ آخر در ست پنجم سرنوشت بازی را تغییر داده است.
والیبال ایران بار دیگر به سطح حریفان آسیایی برگشته و با تغییر نسل ، نتوانست جای ستاره‌های سابق را پر کند. استفاده از سه ترکیب مختلف در هر ست نشان از عدم شناسایی نفرات اصلی دارد.
قیمت خرید تضمینی گندم ظاهرا ۱۵ هزار تومان است و این عدد تغییر نخواهد کرد؛ این موضوع موجب شده تا گندم کاران عطای کشت را به لقایش بخشند و یا گندم را به دلالان بفروشند.
بهروز عطایی پس از نه سال دوباره خارج از آمل در رده باشگاهی مربی گری خواهد کرد.
پیکان تهران با غلبه بر نیان الکترونیک مشهد به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد.
این امکان‌وجود دارد که در این هفته لیگ برتر والیبال صدرنشین تغییر کند.
لبنیات هراز آمل می توانست در نیم فصل اول رکورد فصل گذشته سپاهان را بشکند اما در این امر موفق نبود.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران و باشگاه هراز آمل در گفت و گو با ورزش سه درباره روند مسابقات لیگ و نحوه بررسی عملکرد لژیونرها توضیح داده است.
عطایی در مورد تغییر فرمت مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: تغییر فرمت مسابقات در عملکرد تاثیری ندارد اما نمی‌توانیم مسابقات را پیش بینی کنیم. خیلی مشخص نیست تیم در کدام بخش از جدول قرار می‌گیرد. تغییرات کار را سخت می کند و فکر می‌کنم با استانداردهایی که در والیبال وجود دارد، متفاوت است.
تهیه چنین اجاره نامه‌هایی گذر برخی متقاضیان را به بنگاه‌های معاملات املاک انداخته و موجب صرف هزینه‌هایی برای دریافت این دست اجاره نامه‌ها شده است؛ وضعیتی که با روح مصوبه دولت برای حمایت از مستاجران همخوانی ندارد، هرچند این تنها اشکال به وجود آمده در این پروسه نیست و به عنوان مثال مشمول نشدن گروه‌هایی از متقاضیان مجرد، از دیگر اشکالاتی است که ممکن است برخی را به راه ناصواب هدایت نماید.
عطایی: تفاوت ایران و ایتالیا فقط در دریافت بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ