عضو ائتلاف «فتح» عراق در سخنانی تأکید کرد: بعید به نظر می رسد که هیئت هماهنگی شیعی با انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات مجدد موافقت نماید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای پیشگیری از بی عدالتی در اعطای تسهیلات بانکی یا باید قوانینی توسط دولت تحت عنوان مصوبه دولت تصویب شود یا باید تجدید نظر‌های دیگری انجام شود که جلوی تسهیلات غیرمعمول به کارمندان بانک گرفته شود. همانطور که اشاره کردم برای بخش خصوص نمی‌توان به راحتی ورود کرد، مگر این که شورای هماهنگی بانک‌ها بتواند نظام پرداخت بانک‌های دولتی را تا حدی به بانک‌های خصوصی نیز ابلاغ کند. اما ساز و کار بانک خصوصی به این شکل است که در جلسه هیئت مدیره، مدیران بانک تشخیص می‌دهند که بر اساس بهبود سودآوری بانک یا ارتقای سطح شرایط بانک، لازم است به کارمندان یا بخشی از کارمندان، امتیازات ویژه بدهند.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به انتقاد از سیاست‌های حاجیلو مدیر جدید آکادمی استقلال پرداخته است.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قواست، نمایندگان گله‌مند هستند، چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قوا است، نمایندگان گله‌مند هستند که چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حق مسلم نمایندگان است که بدانند منتخبان آنان در هیئت رئیسه مجلس چگونه تصمیم می‌گیرند و به چه رأی می‌دهند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: با توجه به اینکه شعار نمایندگان مبتنی بر شفافیت بوده و سامانه‌ای نیز در این خصوص طراحی شده، سازوکار تصمیم‌گیری هیئت رئیسه نیز باید شفاف باشد.
حسن روشن که قطع چرخه حضور سرمربیان خارجی در تیم ملی را یک اتفاق مثبت می‌داند، از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ابراز خوشحالی کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید با مقصران محرومیت تیم استقلال تهران از لیگ قهرمانان آسیا برخورد شود.
جلسه هیئت رئیس سازمان لیگ فوتسال امروز در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
اعضای هیات مدیره استقلال جلسه فوری را برای روز یکشنبه هماهنگ کرده‌اند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: می‌توان در نیروگاه‌ها و سایر صنایع از مازوت بهره برد. این امر می‌طلبد تا از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در این مسیر استفاده شود.
مهلت اعلام نظر هیئت عالی نظارت از تاریخ رسیدن مصوبه مجلس، ۱۰ روز است که اگر ضرورت داشته باشد، این مهلت با هماهنگی شورای نگهبان تا حداکثر مهلت قانونی اظهارنظر این شورا قابل تمدید است. با این حال در مصوبات ۲ و ۳ فوریتی، متناسب با فوریت باید اظهارنظر‌ها اعلام شود. از سوی دیگر قانون اساسی به شورای نگهبان اجازه داده اگر فرصت رسیدگی و اظهار نظر نهایی را در مورد پیش نویس‌های قانونی کافی نداند، از مجلس حداکثر ۱۰ روز دیگر مهلت بخواهد.
عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان می‌گوید اگر بازیکنان این تیم دقت بیشتری داشتند می‌توانستند پرسپولیس را شکست دهند.
مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب کرد که رئیس مجلس نسخه‌ای از مصوبات مجلس را همزمان با ارسال به شورای نگهبان، باید برای رئیس هیئت عالی نظارت بر سیاست‌های کلی نظام هم بفرستد.
رئیس هیئت کشتی استان لرستان تاکید کرد که درگیری ایجاد شده در مسابقه استانی، ربطی به مسابقه روی تشک نداشت و دو مربی روی سکو آغازکننده جنجال بودند.
رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت بر لزوم پایش بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و جلوگیری از سواستفاده از قوانین تسهیل‌گر برای این شرکت‌ها تأکید کرد.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید مهدی تاج و کارلوس کی‌روش بعد از جام جهانی هیچ جلسه‌ای با یکدیگر نداشته‌اند.
عضو هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق سربازان باید ۶۰ تا ۹۰ درصد حقوق پایور باشد اما سازمان برنامه و بودجه نسبت به افزایش حقوق سربازان اقدامی نمی‌کند.
جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور نایب رئیس بانوان آغاز شد.
اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جلسه مهمی را در این باشگاه برگزار خواهند کرد.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که برای فدراسیون فوتبال و تیم ملی رقم خورده و زمان زیادی را برای آماده سازی از دست داده‌ایم، بعید است با کی‌روش هم به جایی برسیم.
گرشاسبی می‌گوید بیانیه نیمه شب گذشته یک ضعف مدیریتی بوده که خیلی از اعضای مجمع را به اشتباه انداخته است.
گرشاسبی می‌گوید بیانیه نیمه شب گذشته یک ضعف مدیریتی بوده که خیلی از اعضای مجمع را به اشتباه انداخته است.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ