عضو هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق سربازان باید ۶۰ تا ۹۰ درصد حقوق پایور باشد اما سازمان برنامه و بودجه نسبت به افزایش حقوق سربازان اقدامی نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حقوق عمومی، بیت‌المال و دولت سه اصل مشهود در اتهامات متهمان کارکنان دولت است.
مجلس طی دو سال گذشته حقوق سربازان را از ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان برای سربازان مجرد به ۴.۸ میلیون تومان و برای متأهل‌ها به ۷.۲ میلیون تومان افزایش داد. اتفاق مبارک دیگر آن است که قانون سربازی با دستور رهبر انقلاب در دستور بازنگری و اصلاح است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی حقوق سربازان وظیفه در سال آینده را مشخص کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی حقوق سربازان وظیفه در سال آینده را مشخص کردند.
رئیس مجلس: مجلس می‌تواند درباره افزایش حقوق سربازان تصمیم‌گیری کند. گزارشی که از نیروهای مسلح داشتیم این بود که خیلی از سربازان به دلیل مشکلات معیشتی به خدمت سربازی نمی آمدند اما با افزایش حقوقی که برای سربازان انجام شده سربازان برای حضور در خدمت سربازی تمایل پیدا کردند.
سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با تایید مجلس، حقوق کارکنان وظیفه افزایش پیدا کرد؛در حال بررسی و پیگیری آن هستیم که طول مدت خدمت سربازی کاهش داشته باشد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با تایید مجلس، حقوق کارکنان وظیفه افزایش پیدا کرد و در حال بررسی و پیگیری آن هستیم که طول مدت خدمت سربازی کاهش داشته باشد. سرلشکر محمد باقری این خبر‌ها را در مراسم بیستمین دوره رزم مقدماتی نخبگان کشوری (ذخیره‌های نظام) بیان کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای حداقل حقوق سربازان در سال آینده را ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین کردند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: حداقل حقوق سربازان در سال آینده ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد.
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از مصوبه این کمیسیون برای افزایش حقوق سربازان در سال آینده خبر داد و گفت که حداقل حقوق ماهیانه سربازان مجرد در سال آینده ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سربازان متاهل ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می شود؛ لذا در سال ۱۴۰۲ هیچ سربازی کم‌تر از ۴ میلیون و ۸۰۰هزار تومان دریافتی نخواهد داشت.
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از مصوبه این کمیسیون برای افزایش حقوق سربازان در سال آینده خبر داد و گفت که حداقل حقوق ماهیانه سربازان مجرد در سال آینده ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سربازان متاهل ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می شود؛ لذا در سال ۱۴۰۲ هیچ سربازی کم‌تر از ۴ میلیون و ۸۰۰هزار تومان دریافتی نخواهد داشت.
اظهارات رحیمی‌پور مبنی بر ۱۰ برابر شدن حقوق سربازان گرچه بیانگر اقدامات ستادکل نیرو‌های مسلح و همراهی دولت و مجلس شورای اسلامی در افزایش حقوق سربازان است، اما رقم پرداختی به سربازان نشان می‌دهد که همچنان تا رسیدن به آنچه که در قانون خدمت وظیفه عمومی پیش‌بینی شده فاصله وجود دارد.
احمدی نژاد و روحانی می‌گفتند ما مخالفیم و حمایت نمی‌کنیم، آن‌ها بین مردم شایعه کردند که پول شما را در عراق و سوریه خرج می‌کنند، آن‌ها جلوی یاری شدن بیداری اسلامی را گرفتند و دشمنان نیز با جریان داعش، بیداری اسلامی را سرکوب کردند، داعش می‌خواست ایران را از بین ببرد؛ اما این سیاست ندانان این را نمی‌خواستند بفهمند.
سرمدی گفت: علیرغم سکوت دولت در خصوص حقوق سربازان در لایحه بودجه، اما به دنبال این هستیم که مبنای حقوق سال گذشته آنان را ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش دهیم.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، مصوبات امروز این کمیسیون برای تعیین حقوق سربازان مجرد به تفکیک منطقه عملیاتی و غیرعملیاتی و متاهل برای درج در بودجه ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، مصوبات امروز این کمیسیون برای تعیین حقوق سربازان را تشریح کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره آخرین وضعیت طرح سربازی حرفه‌ای در مجلس، گفت: باید قانونی تصویب شود تا خدمت سربازی حرفه‌ای شود که این موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم.
عضو هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق سربازان باید ۶۰ تا ۹۰ درصد حقوق پای‌ور باشد اما سازمان برنامه و بودجه نسبت به افزایش حقوق سربازان اقدامی نمی‌کند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه برای برنامه هفتم و لایحه بودجه سال آینده این تقاضا را داریم، گفت: برابر ماده۴۹ قانون وظیفه عمومی حقوق سربازان وظیفه حداقل ۶۰ درصد و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری است که با توجه به تحصیلات و درجات آنان توسط ستاد کل تهیه شده و به تصویب فرماندهی کل می‌رسد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا کف و سقف حقوق سربازان وظیفه در سال ۴۰۱ را اعلام کرد.
سردار تقی مهری درباره میزان حقوق سربازان در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: حقوق سربازان سال‌های گذشته و به عنوان مثال سال‌های ۹۷ و ۹۸، حدود ۲۵۰ یا ۲۰۰ هزار تومان بود. اما خوشبختانه کف حقوق سربازی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سقف آن نیز تا هشت میلیون تومان است.
توضیحات سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی را در خصوص میزان حقوق سربازان در سال ١۴٠١ را مشاهده می‌کنید.
معاون تربیت و آموزش ارتش گفت: اکنون سربازان نیز مانند کارمندان حقوق دریافت کنند به طوری که سربازان با شرایط خدمت در مناطق کمتر بر خوردار و متاهل حدود ۱۰ الی ۱۲ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.
سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات جنوب استان تهران در راستای مراقبت از بیت المال و صیانت از حقوق مردم، معاون سابق یکی از ادارات شهرستان ری را به اتهام فساد مالی دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ