تیم فرانسه با پیروزی مقابل دانمارک به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربی پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم اراک، طبق برنامه اعلامی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود و در بازی‌های خانگی بعدی نشست خبری در سازمان لیگ برگزار خواهد شد.
تاتا مارتینو به گونه‌ای مبهم در مورد اولین بازی لیونل مسی برای اینتر میامی حرف زد و شاید او هفته بعد برابر کروز آسول به میدان نرود.
تاتا مارتینو به گونه‌ای مبهم در مورد اولین بازی لیونل مسی برای اینتر میامی حرف زد و شاید او هفته بعد برابر کروز آسول به میدان نرود.
روزنامه فرهیختگان نوشت: اینکه گروهی بدون توجه به شخصیت چندبعدی شهید بهشتی صرفا با هدف تحقق ایده خود اظهاراتی را مورد توجه قرار داده و بیلبورد‌های تبلیغاتی شهر را مملو از آن کند، باعث می‌شود تا شهید بهشتی از یک شخصیت پیچیده و مملو از تجربه در زمینه حکمرانی در اذهان عمومی به یک شخصیت تک‌بعدی تقلیل یابد.
فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شرایطی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید که پرسپولیس با شکست حریف دیرینه خود در وقتهای اضافه عنوان قهرمانی این مسابقات را هم بعد از لیگ به دست آورد.
وقتی دولت، خود عامل ایجاد تورم است چگونه می‌خواهد تورم را کنترل کند؟ امیدواریم دولت بتواند تورم را کنترل کند که با توجه به بودجه‌ای که دولت برای امسال بسته، کنترل تورم بعید به نظر می‌رسد چرا که دولت برای تامین بودجه نیازمند فروش ارز است و ارز فروشی یعنی گرفتن مالیات از جیب کارگران و بازنشستگان. دولت اگر مصوبه افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد را لغو کند، درواقع به خود کمک کرده، چون اگر نتواند تورم را کنترل کند و حقوق کارگران را ترمیم نکند، شاهد گسترش اعتراضات کارگران و بازنشستگان در سطح کشور خواهیم بود.
استقلال – نساجی در نیمه نهایی جام حذفی در استادیوم آزادی. مسابقه ای که پیش بینی می شود دوم یا سوم خرداد برگزار شود.
با صعود میلان به نیمه‌نهایی حالا نوبت اینتر است که از فرصت بدست آمده استفاده کرده و به دور بعد صعود کند و شاید با شکست حریف سنتی به فینال سی ال برسد .
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی 4-0 مقابل ناپولی گفت تیمش در این بازی با تغییر تاکتیک حریف را غافلگیر کرده و ممکن است در چمپیونزلیگ هم غافلگیری مشابهی برای ناپولی داشته باشد.
قراردادن یک رمز پیچیده، شامل اعداد، حروف و کاراکتر‌ها گاهی باعث فراموشی پسورد وای فای می‌شود. اگر در گذشته از وای فای برای هر دستگاهی از جمله لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه استفاده کرده اید، برای مراجعه بعدی و استفاده از وای فای، دیگر نیازی به وارد کردن رمز نخواهید داشت. اما ممکن است بخواهید دستگاه جدیدی را به وای فای متصل کنید و متوجه شوید اصلا آن را به یاد نمی‌آورید. اما نباید نگران باشید، چرا که چندین روش برای پیدا کردن رمز وای فای فراموش شده وجود دارد.
وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی چلسی، که تک‌گل پیروزی‌بخش این تیم را مقابل لیدز به ثمر رساند در اواخر مسابقه بعد از خطای بازیکنان حریف از زمین بیرون رفت و برخوردی شدید با مسئول امنیتی زن ورزشگاه داشت.
در همان لحظات اولیه چندنفر از کارگران با سوختگی شدید خود را نجات داده و از ساختمان خارج شدند. با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگر در این اتاقک‌ها که هرکدام حدود ۱۵ متر مربع مساحت داشتند، وجود داشت، تیم‌های آتش‌نشانی همزمان با اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستورکار خود قرار داده و دقایقی بعد با پیکر سوخته و بی‌جان چهار نفر که در اتاق‌ها محبوس شده بودند، مواجه شدند.
ستاره ساوتهمپتون بعد از برخورد شدید با دروازه بان نیوکاسل به دلیل ضربه مغزی مجبور به ترک زمین شد.
هافبک نروژی آرسنال بعد از باز کردن دروازه حریف، یک شادی جالب انجام داد.
مدافع باتجربه تیم ملی آرژانتین بعد از پیروزی امشب تیمش، شادی عجیب و غیرمعمولی را رو به بازیکنان حریف انجام داد.
مدافع باتجربه تیم ملی آرژانتین بعد از پیروزی امشب تیمش، شادی عجیب و غیرمعمولی را رو به بازیکنان حریف انجام داد.
روی کین از شادی بعد از گل برزیلی‌ها همراه با رقص و همراهی تیته با بازیکنانش بعد از گل ریچارلیسون انتقاد کرد و آن را بی‌احترامی به حریف دانست.
هلند برای قطعی کردن صعود خود به عنوان تیم نخست و قطر برای حفظ شأن میزبان جام جهانی، به مصاف هم می روند.
سردار حاجی‌‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: «خواص و سلبریتی‌هایی که اطلاعات ندارند شبهه‌افکنی نکنند؛ چون اگر با حرف آن‌ها خون از دماغ کسی بیاید باید پاسخگو باشند. .. تیراندازی، چاقوکشی و پرتاب کوکتل مولوتوف اعتراض و دعوای خانوادگی نیست، جنگ است.» سردار حاجی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ناآرامی های کشور گفت: «بیش از ٣٠٠ نفر جانباخته و شهید دادیم.»
مهاجم شباب الاهلی یک نیمه بعد از شادی گل تحریک آمیزش به دلیل خطای شدید روی بازیکن حریف از زمین بازی اخراج شد.
با حضور بانوان در صحنه های ورزشی و هنری مخالف نیستیم با فساد و گناه، شکستن حریم حیا و عفاف و حجاب، رویکردهای دوگانه در حرف و عمل، تسلیم در مقابل فشارهای بیگانه و با کج سلیقگی های مدیریتی مخالفیم.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از توقف تیمش مقابل ساسولو از سبک بازی حریف به شدت انتقاد کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: نتیجه رهاکردن سکونتگاهی از سوی سگ‌ها در دامنه کوه‌ها و فضا‌های حاشیه‌ای شهر، جلوآمدن و قدم گذاشتن حیوانات غیراهلی مانند گرگ‌ها به حریم سگ‌ها درپی دارد. به‌عبارتی گرگ‌ها یا گرگاس‌ها (گرگ-سگ) به محل سکونتگاهی انسان‌ها نزدیک شده‌اند که می‌تواند بسیار خطرناک باشد؛ به‌گونه‌ای که طی ماه‌های اخیر برخی از ساکنان سوهانک اعلام کرده‌اند که در محله خود و بالاتر از محدوده‌های سرآسیاب، شاهد تردد گرگ بوده‌اند.
در طی معاملات امروز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نماد‌های زراعتی به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (الف) متوقف شدند. افشا اطلاعات گروه الف این نماد‌ها چه بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ