مدافع باتجربه تیم ملی آرژانتین بعد از پیروزی امشب تیمش، شادی عجیب و غیرمعمولی را رو به بازیکنان حریف انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرید جدید پرسپوليس با توجه به دیر اضافه شدن به این تیم کار سخت و شاید غیرممکنی را برای حضور در لیست تیم در جدال با ذوب آهن دارد.
رضا عادل داور مازندرانی فوتبال ایران در هفته سوم لیگ برتر دومین قضاوت خود را در این فصل انجام می دهد.
شاید هم در سطح کلی، پذیرش این حجم از پیشرفت در فوتبال عربستان که روزگاری حرفی برای گفتن در آسیا هم نداشت، چه برسد به اینکه بخواهد در دنیا معتبر شود، برای تلویزیون و سیاست‌گذارن حاکم بر این سازمان دشوار باشد.
استقلال ملاثانی باید کارش را در لیگ یک با سه امتیاز منفی آغاز کند.
محمود فکری که اکنون با تیم هوادار به لیگ برتر بازگشته، در هفته دوم جدالی سخت را در قزوین پیش رو دارد.
در روز برتری پرگل سپاهان برابر تراکتور در نقش جهان، هافبک ریز نقش اصفهانی‌ها فرصت بازی پیدا نکرد.
آرسنال نیمه اول بازی برابر ناتینگهام فارست را با برتری 2-0 و زدن دو گل تماشایی به اتمام رساند و برنده به رختکن رفت.
مهاجم تازه وارد سپاهان در نخستین بازی برای این تیم موفق به گلزنی مقابل تراکتور شد.
سرمربی استقلال در حرکتی قابل ستایش، بر سر مزار فوتبالیست جوان صنعت نفت حضور پیدا کرد.
پپ گواردیولا در آستانه دیدار برابر سویا در سوپرجام اروپا به شدت از این تیم و مربی‌اش تعریف کرد.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
جرمی وات که اکانت محبوب ایکس (توییتر سابق) «@Music» را با نزدیک به ۵۰۰ هزار دنبال کننده اداره می‌کرد، فاش کرده که ایلان ماسک به زور کنترل آن را به دست گرفته و از آن برای اهداف تجاری خود استفاده خواهد کرد.
دو باشگاه تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان با برنامه‌ریزی زیبای فرهنگی در رونمایی از پیراهن و ستاره‌های جدید خود، به معرفی تاریخ و اماکن دیدنی این دو شهر قدیمی کشورمان پرداختند که جای تمجید دارد.
فرزانه فصیحی تنها نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در بوداپست است.
دبیرکانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران از کمبود نیروی کار می‌گوید. کمبودی که نه به خاطر نبود نیروی فعال بلکه به دلیل عدم رغبت این نیروها به مشاغل کارگری پدید آمده است.
خسوس وایخو معتقد است دو فصل پیش برابر سیتی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، نمایشی عادی داشت و بیش از اندازه به بازی او پرداخته شد.
ملی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو با یک قرعه آسان روبرو شده است.
استقلال این روز‌ها وضعیت چندان خوبی ندارد.
هادی محمدی برای رسیدن به ترکیب اصلی سپاهان کار بسیار سختی را در پیش دارد.
حقیقی گفت: به کارگیری اتباع بیگانه فاقد پروانه کار و یا دارای پروانه کار منقضی شده ممنوع است و همچنین اتباع بیگانه نباید در کاری غیر از آنچه در پروانه کار آن‌ها قید شده مشغول به کار شوند.
رییس قوه قضاییه با تشریح برخی از برنامه‌های در دستور کار برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، به مقوله ضرورت تفکیک افرادی که در موضوع حجاب، مسئله برایشان روشن نیست با افرادی که در این عرصه وابسته به دستگاه‌های جاسوسی بیگانه هستند، تاکید کرد و گفت: اکثر قریب به اتفاق مردم ما متدیّن هستند و حتی آنهایی نیز که باورهای دینی قوی‌ای ندارند، غیرتمند هستند و بی‌بندوباری را نمی‌پسندند.
نمایشگاه میدانی روایت میدان با رویکرد تبیین پشت‌پرده اغتشاشات اخیر و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت اطلاعات آغاز به کار کرد.در این نمایشگاه که در راستای «جهاد تبیین» و بیان اقدامات صورت گرفته برپا شده است، برخی اسناد و مدارک مربوط به اقدامات دشمنان، گروهک‌های تروریستی و نهادهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه برای نخستین‌بار به نمایش درآمده است.
مأموران یگان ویژه در کنار همه مأموریت های ریز و درشت خود این شبها در وقت استراحت غذای خود را با کودکان کار تقسیم می کنند اما رسانه های معاند این تصاویر را به شما نشان نمی دهند.
عباس کاظمی، دانشیار موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی» با بیان اینکه جامعه ایرانی از سیاسی شدن نسل‌های دهه هفتاد و هشتاد شگفت‌زده شده است، تاکید کرد: دهه هشتادی‌ها نسل گوشی‌های هوشمند هستند، در بازی‌های یارانه‌ای کار تیمی، گروهی و تعاملی را می‌آموزند و به همین دلیل در بزنگاه‌ها دور یکدیگر جمع می‌شوند و برخلاف دهه۶۰ با برنامه‌های تلویزیونی بیگانه هستند و حتی بسیاری از چهره‌های سیاسی را هم نمی‌شناسند. این نسل را می‌توان نسل no tv خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ