استقلال – نساجی در نیمه نهایی جام حذفی در استادیوم آزادی. مسابقه ای که پیش بینی می شود دوم یا سوم خرداد برگزار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال خوزستان روز آینده در دیداری تدارکاتی به مصاف پرسپولیس می‌رود.
ماندگار شدن مهدی قایدی در استقلال اگرچه خواسته مدیران باشگاه و جواد نکونام و حتی خود او است، اما امری بعید به نظر می‌رسد.
علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" از روزهای سختی که به خودش گذشته حرف زد و به برخی ابهام‌ها پاسخی محکم داد.
فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شرایطی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید که پرسپولیس با شکست حریف دیرینه خود در وقتهای اضافه عنوان قهرمانی این مسابقات را هم بعد از لیگ به دست آورد.
فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شرایطی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید که پرسپولیس با شکست حریف دیرینه خود در وقتهای اضافه عنوان قهرمانی این مسابقات را هم بعد از لیگ به دست آورد.
سرمربی استقلال حرف‌های عجیبی در خصوص بیرانوند و حرکتش بعد از دربی گذشته زد.
سیدمحمد پولادگر اعلام کرد که مجمع مدیریتی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بعد از فینال جام حذفی برگزار می‌شود.
یکی از هواداران استقلال بعد از شکست تیمش در دربی حرف‌های جالبی به سرمربی حریف زد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در یک نشست خبری کوتاه بعد از شکست در دربی شماره 100 گفت: مقابل پرسپولیس خوش شانس نبودیم و تیم حریف هم از هر راهی که توانست دفاع کرد.
تیم فوتبال استقلال پس از ۱۰ هفته در لیگ برتر ایران متحمل شکست شد و پرسپولیس توانست به روند پیروزی های آبی ها خاتمه بدهد.
مدافع سابق استقلال با بیان این که سرخابی های شرایط خوبی برای حضور در صدمین دربی تهران دارند گفت: زمانی که می خواستم پنالتی را به عابدزاده بزنم حرفی زد که بعد از گل شدن جوابش را دادم.
پرسپولیس، حریف بعدی استقلال را گلباران کرد
سرمربی پارس جنوبی بعد از قرعه تقابل با استقلال در مرحله یک چهارم جام حذفی مدعی شد تیمش توانایی و انگیزه برتری مقابل حریف صاحبنام را دارد.
داوران دیدار استقلال و گل گهر بعد از تصمیم جنجالی که در وقت های اضافه گرفتند، از دست بازیکنان حریف به سمت رختکن فرار کردند!
نساجی بعد از برتری مقابل آلومینیوم اراک و با روحیه‌ای مناسب آماده جدال با استقلال خواهد بود و حمید مطهری امیدوار است اولین امتیاز دوران سرمربی‌گری خود را مقابل این حریف آماده کسب کند.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر تیم ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی، به دور بعد صعود کردند و باید منتظر مشخص شدن حریف خود در این مرحله باشند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی تیم پیکان پس از عقب افتادن تیمش مقابل آبی پوشان گفت: برخی مربیان به محض این که تیمشان عقب می‌افتد دنبال بهانه و تحریک کردن حریف هستند.
استقلال یک هفته بعد از شکست مقابل تراکتور در لیگ برتر، یک بار دیگر مقابل این تیم قرار می گیرد.
سرمربی استقلال برای آگاهی هر چه بیشتر از وضعیت فنی حریف بعدی لیگ برتری تیمش دست به کار شد.
اهواز - تیم فوتبال استقلال ملاثانی که امروز تا ۲ ساعت قبل از بازی زمینی برای بازی نداشت اما موفق به شکست حریف خود شد.
سرمربی استقلال می گوید اعضای کمیته انضباطی اعلام کرده‌اند که هیچ سند و مدرک خاصی برای کارت قرمزی که من گرفتم، وجود ندارد.
فضای نساجی بعد از پیروزی پرگل مقابل حریف خوزستانی به شدت مثبت است و آنها حال وهوای یک تیم مدعی را دارند.
فضای نساجی بعد از پیروزی پرگل مقابل حریف خوزستانی به شدت مثبت است و آنها حال وهوای یک تیم مدعی را دارند.
استاندار تهران اعلام کرد: امروز صبح پیگر دو سیل زده دیگر پیدا شد و با حداکثر توان و امکانات عملیات جست و جو ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ