حضور سردار آزمون در ترکیب بایر لورکوزن یادآورد دوران طلایی بوندس لیگا در میان فوتبالدوستان ایرانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ با ابراز رضایت از عملکرد هری کین در اولین بازی‌اش برای این تیم می‌گوید خرید ستاره انگلیسی نه تنها به نفع بایرن بلکه به سود کل بوندس‌لیگا خواهد بود.
بایرن مونیخ در فصل جدید با یک شرکت جالب آغاز به همکاری کرده است.
شباهت بسیار زیاد سبک بازی آینتراخت فرانکفورت با بایرن مونیخِ یولیان ناگلزمان باعث شده در آلمان تاپ‌مولر، سرمربی جدید آینتراخت را به کپی برداری از ناگلزمان متهم کنند.
باشگاه هوفنهایم رسما اعلام کرد ووت وخهورست، مهاجم ملی‌پوش هلندی را به صورت قرضی از برنلی به خدمت گرفته است.
باشگاه کلن با رونمایی از کیت جدیدش برای فصل 24-2023 خاطرات طرفداران قدیمی‌اش را دوباره زنده کرد.
نشریه کیکر، دنی اولمو، هافبک اسپانیایی لایپزیش را به عنوان بهترین هافبک فصل بوندس‌لیگا انتخاب کرد. اینکه اولمو در فهرست کیکر بالاتر از جود بلینگام قرار گرفته خبرساز شده است.
رسمی: بهترین بازیکن بوندس‌لیگا به رئال پیوست
رسانه‌های روسیه علاقه‌مند به حضور دوباره «سردار آزمون» در لیگ این کشور هستند.
نیکلاس فولکروگ و کریستوف انکونکو با زدن 16 گل به طور مشترک عنوان آقای گلی این فصل بوندس‌لیگا را به دست آوردند.
جشن قهرمان واقعی بوندسلیگا با جام فیک، این اتفاقی بود که امشب در خانه کلن برای قهرمان بوندس‌لیگا افتاد. جشن با جامی که جام قهرمانی اصلی بوندس‌لیگا نبود
اتفاق عجیبی در مسابقه کلن-بایرن مونیخ رخ داد که باعث شگفتی بینندگان بازی شد و احتمالا در کنار پرشمار حوادث بامزه فوتبال ثبت خواهد شد.
حضور جود بلینگام در بازی سرنوشت‌ساز دورتموند مقابل مایتنس که شنبه برگزار می‌شود، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
بایرن مونیخ در خانه‌اش موفق شد هرتابرلین را با نتیجه 2-0 از پیش رو بردارد تا به صدر جدول بوندس‌لیگا برگردد.
بایرن مونیخ با توخل عزم خود را جزم کرده که بعداز ۱۰ قهرمانی پیاپی، جام را به رقیبش واگذار کند. توخل در همین مدت کم سه باخت داشته که با کل فصل ناگلزمن برابری می‌کند
بایرن مونیخ با کسب شصت‌و‌هشتمین پیروزی خود در 108 بازی برابر اشتوتگارت رکورد بیشترین برد ثبت شده برای یک تیم مقابل تیم دیگر در تاریخ لیگ آلمان را ارتقا بخشید
زنبورها با این برد به هشتمین پیروزی متوالی خود در بوندسلیگا رسیدند و اکنون با 49 امتیاز و یک بازی بیش‌تر، صدرنشین هستند.
اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، می‌گوید اشتباهات این تیم کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را پرهیجان کرده ولی باواریایی‌ها می‌خواهند هر چه سریعتر به روال همیشگی یعنی حکمرانی بر این لیگ برگردند.
نتایج به دست آمده در بازی‌های این هفته بوندس‌لیگا باعث شد آینتراخت فرانکفورت به مهم‌ترین رقیب بایرن مونیخ در کورس قهرمانی این لیگ تبدیل شود.
لیگ های معتبر فوتبال در اروپا کم کم از سر گرفته می شوند و تیم های بوندس لیگا مثل چند سال اخیر صاحب طولانی ترین تعطیلات کریسمس هستند.
سایت رسمی بوندس‌لیگا دقایقی پیش با انتشار یادداشتی به حمایت از سادیو مانه پرداخت و گفت توپ طلای امسال حق این ستاره سنگالی بایرن مونیخ است.
باشگاه اشتوتگارت اعلام کرد سرمربی‌اش پیگرینو ماتاراتزو را اخراج کرده است. او از ابتدای فصل نتوانسته بود با اشتوتگارت حتی یک پیروزی بدست بیاورد.
آغاز مجدد سیرک بوندس‌لیگا با زدن ۷گل بایرن درخانه بوخوم
ایجنت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لورکوزن معتقد است این مهاجم می‌تواند عنوان آقای گلی بوندس‌لیگا آلمان را کسب کند.
اوپک پلاس روز پنج شنبه در پایان دیدارهای دو روزه خود، اعلام کرد به افزایش تولید نفت برنامه ریزی شده در اوت پایبند می ماند اما از صحبت درباره سیاست نفتی پس از سپتامبر، اجتناب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ