بایرن مونیخ در فصل جدید با یک شرکت جالب آغاز به همکاری کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برای همکاری علمی و فناوری با ۴ دانشگاه و یک پارک علم و فناوری تفاهم نامه امضا کرد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، لایحه موافقتنامه همکاری های امنیتی و انتظامی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قرقیزستان‌ تصویب شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: منافع بهبود روابط ایران و عربستان عاید کشورهای مسلمان می‌شود و محور مقاومت هم از این همکاری‌ منتفع خواهد شد.
ایگا اشویانتک از عقد قرارداد همکاری با شرکت پورشه خبر داد.
شایعه‌ای جدید می‌گوید سامسونگ مشغول همکاری با گوگل است تا اپ‌های این شرکت هم برای گوشی آینده‌اش بهینه شوند. این اپ‌ها شامل مواردی مانند مپس، یوتوب و Messages می‌شود؛ بنابراین خریداران گلکسی زد فلیپ ۵ می‌توانند بدون بازکردن دستگاه، پیام ارسال کنند، ویدیو ببینند و مسیر خود را دنبال کنند.
سران ایران و عمان برای تقویت روابط بین دو کشور و پایه‌گذاری چارچوبی جهت حفظ و استمرار آن، از مسئولان خواستند اقدام لازم برای تنظیم سند همکاری‌های راهبردی در زمینه‌های مختلف را انجام دهند.
رئیس‌جمهور روسیه در پیامی به‌مناسبت برگزاری نشست «روسیه- جهان اسلام: مجمع کازان ۲۰۲۳»، بر تمایل مسکو به توسعه همکاری‌ با جهان اسلام تأکید کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با ارتباطات و تعامل میان جمهوری اسلامی ایران و بورکینافاسو، همکاری‌های اقتصادی با کشورهای آفریقایی توسعه می‌یابد.
اردبیل- دبیرکل سازمان همکاری‌ کشورهای عضو اکو گفت: در تلاش برای تأسیس شبکه مجریان تورهای گردشگری کشورهای عضو اکو هستیم تا این فرآیند تسهیل شود.
رئیس‎‌جمهور روسیه امروز جمعه به صورت تلفنی با ولیعهد عربستان سعودی گفتگو کرد.
سازمان همکاری اسلامی در پی حملات وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه نمازگزاران و معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی، بیانیه‌ای صادر کرد.
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: مقامات آذربایجان درباره همکاری‌های ضدایرانی با رژیم صهیونیستی توضیح دهند.
ان‌بی‌ای و غول فناوری چینی، شراکت استراتژیک خود را در چین راه‌اندازی کردند.
مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و سازمان همکاری‌ اقتصادی هشت کشور در حال توسعه اسلامی (D۸) با ارتقاء تعاملات به سطح جدید دست یافتند.
مأموریت ESCAPADE برای مطالعه روی مگنتوسفر مریخ به سیاره سرخ سفر می‌کند و شامل دو فضاپیمای یکسان می‌شود که داده‌هایی را در مورد نحوه تعامل مگنتوسفر مریخ با باد خورشیدی و چگونگی حرکت پلاسما و انرژی در میدان مغناطیسی مریخ جمع‌آوری می‌کنند.
معاون سیاسی وزارت امورخارجه گفت: همکاری‌های ایران و هند به ویژه در عرصه‌های منطقه ای و بین المللی را تحکیم بخش زیرساخت چندجانبه گرایی در نظام بین الملل خواند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با اشاره به همکاری فناورانه ایران و ونزوئلا گفت:همکاری‌ با ونزوئلا بر مبنای بازار و نیاز محوری شکل می‌گیرد.
فرمانده کل ارتش بر آمادگی ارتش برای توسعه همکاری‌ با بنیاد ملی نخبگان و لزوم معرفی نخبگان نظامی به‌ ویژه شهدای نخبه ارتش تأکید کرد.
مسئولان بنیاد ملی نخبگان با حضور در ستاد ارتش با سرلشکر موسوی دیدار و از همکاری‌های آنان با این بنیاد تقدیر و تشکر کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تاثیرات منفی اقدام سیاسی شورای حقوق بشر بر همکاری‌های ایران با غرب هشدار داد.
رئیس جمهور گفت: همکاری‌ متقابل میان ایران و کشورهای آسیایی همکاری مغتنمی است که نتیجه آن می‌تواند صلح، ثبات، امنیت و آرامش در منطقه را به دنبال داشته باشد.
ورایزون با همکاری دو غول فناوری کوالکام و ریزر اولین کنسول بازی دستی ۵G جهان با قابلیت پشتیبانی از بازی‌های محلی و ابری را به زودی ارائه خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ