نتایج به دست آمده در بازی‌های این هفته بوندس‌لیگا باعث شد آینتراخت فرانکفورت به مهم‌ترین رقیب بایرن مونیخ در کورس قهرمانی این لیگ تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در اجلاس بریکس می‌تواند نشانه‌ای از عزم جدی دولت در جهت تقویت چندجانبه‌گرایی باشد.
بازی دوستانه پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان طرز تفکر دفاعی جدید این تیم را با حذف مدافع تیم ملی گرجستان نشان داد.
یک مقام دولتی عراق از نقشه‌راه جدید بغداد و تهران برای افزایش ۱۰۰ درصدی مبادلات تجاری بین دو طرف از طریق گذرگاه مرزی «مندلی» در شرق دیاله خبر داد.
حذف بنگاه های معاملات املاک با حذف قیمت کد رهگیری برای موجر و مستاجر در سامانه معاملات املاک می تواند واسطه گران جدید را وارد بازار مسکن کند.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سردرگمی مقامات این رژیم در ارتباط با واکنش نیروهای مقاومت پرداختند.
گواهی‌های سپرده کالایی مثل سهام نیستند که روی آن‌ها معاملات سفته باز گونه انجام شود. هدف از گواهی سپرده‌ی کالایی نفتی این است که کالای اصلی جا به جا شود و انتقال فیزیکی و خرید و فروش در بازار‌های انرژی هم صورت بگیرد.
خودرو چینی یک واقعیت در معادلات فعلی و آینده بازار جهانی خودرو است که راه گریزی از آن وجود ندارد. اینجا تنوع آنقدر زیاد است که حتی اگر ۹۰ درصد این برند‌ها شکست بخورند، بازهم اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد!
شاخص کل بورس توانسته رکورد جدیدی را در معاملات امروز ثبت کرده و وارد کانال ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد برسد.
فرزین گفت: با سفرانجام شده به امارات برای تسهیل مبادلات تجاری ایران و امارات و گشایش جدیدی که در عراق به وجود می‌آید، وضع بازار ارز در سال جدید بهتر خواهد شد
در معاملات امروز مرکز مبادله ایران حدود ۳۲۰ میلیون یورو در سامانه نیما عرضه شده که ۶۱ میلیون یورو از آن مورد تقاضا قرار گرفته است
منابع عبری واکنش محدود رژیم صهیونیستی علیه حملات موشکی از غزه را بیانگر، موفقیت مقاومت فلسطین در تحمیل معادلات جدید علیه تل آویو توصیف کردند.
مشاوره ارزی بانک مرکزی به ابهامات معاملات جدید شبکه ارزی پاسخ داد.
دبیر کل کانون کارگزاران تاکید کرد: در راستای کاهش هزینه معاملات و ارتقاء کارایی عملیاتی بازار سرمایه، این کانون افزایش تنوع درآمدی صنعت کارگزاری را شرط لازم و مقدم بر سایر اصلاحات در صنعت برای تحقق این هدف می‌داند و بر همین اساس، مواردی که برگرفته از مطالعات تطبیقی سایر کشورها و ظرفیت‌های قانونی و مقرراتی داخلی است را به عنوان منابع جدید درآمدی برای شرکت‌های کارگزاری پیشنهاد می‌کند.
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: اولین شکست جدی صهیونیست‌ها در جنگ ۳۳ روزه و از حزب‌الله لبنان با حضور سردار سلیمانی است و سردار سلیمانی معادلات اشغالگران را به هم زد.
دیدار اخیر رئیس‌جمهور آلمان با علی کریمی، نه نشان‌دهنده اهمیت علی کریمی بلکه بالعکس نشان‌دهنده ناآگاهی و جهل عجیب رئیس‌جمهور آلمان از معادلات و مناسبات ایران است.
معاملات ارز پس از برکناری معاون ارزی بانک مرکزی، با نوسان محدود دلار و رشد یورو در بازار توافقی همراه شده است.
با تصویب مقررات مربوط به معاملات بازار توافقی فرابورس ایران توسط هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار،یک بازار دیگر به بازارهای فرابورس ایران افزوده شد. شرکت‌های متقاضی در این بازار درج شد.
قیمت دلار توافقی در معاملات امروز با افزایش نرخ به کانال تاریخی ۳۴ هزار تومان رسیده است.
«عبداللطیف القانوع» با بیان اینکه مقاومت تحولات کرانه باختری را از نزدیک پیگیری می کند، تأکید کرد که نبرد شمشیر قدس، ملت فلسطین را متحد کرد.
سخنگوی بانک مرکزی از تصمیم جدید این بانک برای تسهیل معاملات در بازار سرمایه خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه بر این باور است که از معادلات اقتصادی در منطقه کنار گذاشته شده است و به نوعی طی این مدت استانبول را نادیده گرفته‌اند. به همین دلیل الان در تلاش است که به نوعی مانع از توافق ‌های اقتصادی میان اسرائیل و یونان و قبرس شود
در معاملات امروز، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون تومان تعیین شد که نسبت به روز کاری قبل، بازهم ارزان‌تر شده است.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۷۵۶۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۴۸۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
برای دو کشور ایران و روسیه مهم است که از توانایی هم با خبر باشند. سفر‌ها و مذاکرات به همین جهت انجام می‌شود. قبلا هم تبادلاتی با کشور روسیه در زمینه دارو و واکسن داشتیم. در این سفر اخیر هم نیاز‌ها و توانمندی‌های دو طرف مشخص شد. ضریب همکاری دو کشور در زمینه دارو بالاست. در آینده نزدیک نمایشگاه دارویی خواهیم داشت که از طرف داروسازان ایرانی در روسیه برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ