نیکلاس فولکروگ و کریستوف انکونکو با زدن 16 گل به طور مشترک عنوان آقای گلی این فصل بوندس‌لیگا را به دست آوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ با ابراز رضایت از عملکرد هری کین در اولین بازی‌اش برای این تیم می‌گوید خرید ستاره انگلیسی نه تنها به نفع بایرن بلکه به سود کل بوندس‌لیگا خواهد بود.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت بازی های ابتدایی بوندسلیگا را به طور قطع از دست داد و به دو دیدار تدارکاتی تیم ملی هم نخواهد رسید.
سردار آزمون که در فصل اخیر بوندس‌لیگا آلمان در ۲۳ مسابقه به میدان رفت و چهار گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، به دنبال تجربه بهتری در سال جدید است و انرژی بیشتری در تمرینات گذاشته تا آلونسو بیش از پیش روی او حساب باز کند.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند خواهان تبدیل بوندس‌لیگا به رقابتی شبیه لیگ برتر انگلیس هستند و حتی تهدید به جدایی از بوندس‌لیگا کرده‌اند.
هرتابرلین با مربی موقتی که در انتهای فصل گذشته استخدام کرده بود، بوندسلیگای دو را آغاز خواهد کرد.
تیم فوتبال دورتموند برای کسب عنوان قهرمانی نیازمند جبران شکست دو گله در نیمه اول است.
دورتموند که بیست‌و‌دومین پیروزی‌اش را در این فصل کسب کرد، 70 امتیازی شد و صدر جدول را از چنگ بایرن مونیخ درآورد. این در حالیست که دو تیم تنها یک بازی دیگر تا پایان فصل دارند. در هفته پایانی بوندس‌لیگا بوروسیا دورتموند میزبان ماینتس است و بایرن مونیخ در خانه کلن به میدان می‌رود.
رومن وایدن‌فلر، دروازه‌بان سابق دورتموند، درباره دلایل ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا در 10 سال گذشته صحبت کرد.
سرژ گنابری در جریان پیروزی 6-0 بایرن مونیخ مقابل شالکه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم بوندسلیگا، دو گل به ثمر رساند.
بایرن با پیروزی پر گل 6-0 برابر شالکه حالا تنها دو پیروزی تا قطعی کردن قهرمانی خود در بوندسلیگا فاصله دارد.
بایرن مونیخ با توخل عزم خود را جزم کرده که بعداز ۱۰ قهرمانی پیاپی، جام را به رقیبش واگذار کند. توخل در همین مدت کم سه باخت داشته که با کل فصل ناگلزمن برابری می‌کند
ماریو گوتزه که سابقه بازی در بایرن مونیخ را هم در کارنامه خود دارد، ابراز امیدواری کرد که دورتموند موفق به کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا شود.
اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، می‌گوید اشتباهات این تیم کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را پرهیجان کرده ولی باواریایی‌ها می‌خواهند هر چه سریعتر به روال همیشگی یعنی حکمرانی بر این لیگ برگردند.
هزینه نقل و انتقالات زمستانی باشگاه چلسی از مجموع سه لیگ معتبر اروپایی بیشتر بوده است.
در یک دهه اخیر بوندس‌لیگا به عنوان مقصد ایده‌آل ستاره‌های فوتبال ژاپن شناخته می‌شد اما در دو فصل اخیر، باشگاه اسکاتلندی سلتیک رکورد به خدمت گرفتن بازیکنان ژاپنی را شکست.
لیگ های معتبر فوتبال در اروپا کم کم از سر گرفته می شوند و تیم های بوندس لیگا مثل چند سال اخیر صاحب طولانی ترین تعطیلات کریسمس هستند.
کیکر دیروز در خبری اختصاصی اعلام کرد که مصدومیت آزمون زودتر از موعد برطرف شده و او تقریباً به شرایط مسابقه رسیده. او به بازی حساس امروز تیمش مقابل یونیون برلین، صدرنشین بوندس‌لیگا نمی‌رسد، ولی ژابی آلونسو ممکن است برای دو بازی بعدی تیمش از مهاجم ایرانی استفاده کند.
بایرن مونیخ در هفته نهم بوندس‌لیگا در اولین دِر کلاسیکر فصل مهمان دورتموند بود و دیدار دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسید.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
روزنامه‌نگار معروف انگلیسی نوشته که یورگن لوکادیا در دو بازی برای پرسپولیس به اندازه 30 بازی اخیر خود در بوندس‌لیگا، جزیره و ام‌ال‌اس گلزنی کرده است.
روزنامه‌نگار معروف انگلیسی نوشته که یورگن لوکادیا در دو بازی برای پرسپولیس به اندازه 30 بازی اخیر خود در بوندسلیگا، جزیره و ام ال اس گلزنی کرده است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل ولفسبورگ و کسب دومین پیروزی در دو هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.
حضور سردار آزمون در ترکیب بایر لورکوزن یادآورد دوران طلایی بوندس لیگا در میان فوتبالدوستان ایرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ