باشگاه اشتوتگارت اعلام کرد سرمربی‌اش پیگرینو ماتاراتزو را اخراج کرده است. او از ابتدای فصل نتوانسته بود با اشتوتگارت حتی یک پیروزی بدست بیاورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تازه وارد شمس آذر قزوین در بدو ورود به این تیم رباط صلیبی پاره کرد و نیم فصل اول را از دست داد.
لوئیس انریکه از دوناروما و شکل بازی با پای او راضی نیست و درخواست جذب یک گلر جدید را داده است.
تیم ملی والیبال لهستان در ادامه بردهای سریالی خود با نتیجه ۳ بر ۲ این بار موفق به شکست اسلوونی شد.
ایتالیا با کسب چهارمین برد موقتا به رتبه ششم جدول رسید.
در ویدیوی طالبان که به شکل ترانه منتشر شده و ادوات نظامی گروه طالبان را نشان می‌دهد آمده است: رهبر ما ملا یعقوب تهران را اصلاح خواهد کرد و طالبان هر زمان آماده قربانی دادن است.
بایرلورکوزن موفق شد یکی پیروزی ارزشمند دیگر در بوندسلیگا کسب کند و این بار لایپزیش را شکست دهد.
پرسپولیس که هفته قبل در نخستین بازی سال مس رفسنجان را شگست داده بود، برای اینکه به جمع مدعیان بازگردد و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد، محکوم به برتری در این مسابقه بود.
فتح‌الله‌زاده بارها مدعی شده بود که قبل از پذیرش این سمت، هیات‌مدیره به او گفته بود که در حساب باشگاه ده‌ها میلیارد پول موجود است و مشکلی بابت مخارج نیست اما بعداز آمدن، متوجه مخارج سنگین و بدهی برجا مانده از دوران آجورلو شد.
بدافزاری جدید با نام RisePro از طریق سایت های کِرَکِ جعلی در حال انتشار است که هدفش جاسوسی، سرقت اطلاعات کارت‌های اعتباری، رمزعبور و کیف‌های ارز دیجیتال است.
سرپرست عملیات ISAR، استیون بایر گفته است که «وضعیت امنیتی در مناطق زلزله‌زده تا اندازه‌ای در حال بدتر شدن است. وی گفته است با توجه به گذشت زمان بیشتر از زلزله و کاهش امید برای پیدا شدن نجات‌یافتگان از زیر آوار، چنین شرایطی عادی است. بخشی از این امر به دلیل این است که ذخایر غذا در حال پایان یافتن است، آب در حال تمام شدن است و مردم دنبال آب و غذا می‌گردند. عامل دوم این است که به شکل روزافزونی امید برای پیدا کردن افراد زنده کمتر می‌شود و این ناامیدی به خشم دامن می‌زند.»
سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان تاکید کرد که در 19 سالگی مجبور به خداحافظی از دنیای قهرمانی شد و دلیل آن هم تمرینات غلط و فشار بیش از حد بود.
اقدام خصمانه اخیر پارلمان اروپا در ارائه پیشنهاد قرارگیری سپاه پاسداران در لیست موسوم به سازمان‌های تروریستی می‌تواند دارای تبعات ضد امنیتی جدی برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد.
با استعفای علی صالح آبادی فرزین به عنوان رئیس بانک مرکزی انتخاب شد.
با استعفای علی صالح آبادی فرزین به عنوان رئیس بانک مرکزی انتخاب شد.
پس از ابتلای دایو اوپامکانو، آدرین رابیو و کینگزلی کومان، امروز اعلام شد که دو بازیکن دیگر فرانسه نیز به آنفولانزای شتری مبتلا شده اند.
با آغاز عصر پسا کرونا و کاهش رشد اقتصادی به نظر می رسد کارمندان و مهندسان غول های فناوری نخستین قربانیان نظم جدید این صنعت باشند.
بعد از هو شدن رالف هاسن‌هوتل، سرمربی ساوتهمپتون، در دیدار مقابل نیوکسل او به زودی اخراج خواهد شد تا قربانی جدید لیگ برتر انگلیس باشد.
۲۵ سال زندان مجازات داود العلی در عربستان است آنهم فقط به خاطر مخالفتش با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیست.
لورکوزن روز گذشته درحالی موفق به کسب نخستین پیروزی در فصل جدید شد که سرمربی این تیم دست به تغییری بزرگ زد.
بی‌تدبیری مسئولان باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات حالا به جایی رسیده است که دو بازیکن مطرح و تاثیرگذار این تیم قربانی یک تصمیم اشتباه خواهند شد و ناچارند این تیم را ترک کنند.
مهاجم ایرانی لورکوزن هفته‌ی پرفشار طراحی شده توسط سیوانه پیش از شروع فصل جدید بوندسلیگا را به پایان رساند تا برای بازی شنبه‌شب آماده شود.
حریف هفته اول پورتو در فصل جدید لیگ پریمیرا پرتغال تیمی است که طارمی موفق به گلزنی برابر آنها نشده است.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد که یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی کرده و خود را مرجع معرفی کنند.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد و یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی نمایند و خود را مرجع معرفی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ