حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه شورای‌عالی استاندارد گفت:جلوی کم‌فروشی رسمی گرفته شود. زمانی ترازو بود و خریدار وزن کالا را می‌دید اما حالا این وظیفه سازمان استاندارد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور کوبا امروز از حضور خود در نشست سران کشورهای عضو «بریکس» در آفریقای جنوبی برای نخستین‌بار خبر داد.
رئیس‌جمهور اندونزی امروز به‌منظور شرکت در نشست سران کشورهای عضو «بریکس» به آفریقای جنوبی سفر کرد.
رئیس جمهور در پیامی به «جوکو ویدودو»، فرارسیدن سالگرد استقلال اندونزی را به رئیس جمهور و ملت این کشور تبریک گفت.
کودتاگران و حاکمان جدید نیجر می‌گویند رئیس‌جمهور سابق این کشور به اتهام خیانت بزرگ و تضعیف امنیت نیجر محاکمه می‌شود.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالگرد استقلال اندونزی را به رئیس‌جمهور و ملت این کشور تبریک گفت.
رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان خالقی‌پور، با مادر و دیگر اعضای خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان به طور رسمی از رئیس امارات متحده عربی دعوت کرد که به تهران سفر کند.
رئیس جمهور تأمین مسکن برای مردم را اولویت‌های مهم دولت دانست و با تأیید اقدامات صورت گرفته در واگذاری زمین و ساخت مسکن از سوی دستگاه‌ها، بر جدیت وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و بخش‌های مختلف برای تداوم این اقدامات در قالب نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ کرد.
رئیس جمهور برزیل در نشست سران اتحادیه اروپا و جامعه آمریکای لاتین و کارائیب تأکید کرد: جهان از جنگ اوکراین خسته شده است.
رئیس‌جمهور تاجیکستان به منظور شرکت در نشست سران کشورهای آسیای میانه و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در شهر جده، به عربستان سعودی سفر کرد.
ازغدی: ترور‌های امروز به اندازه ترور دهه شصت نیست. ترور‌ها هر روز وجود داشت. این اشخاص هدف اصلی نبود بلکه افکار هدف اصلی است. بهشتی سمبل آخوندی بود، اما امروز بعضی‌ها آخوند‌هایی هستند که فقط لباس را می‌پوشند، اما تقوا و تفکر آخوندی را ندارند. بهشتی یک نفره جلوی همه می‌ایستاد.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: همان‌طور که در بخش‌های مختلف، با حضور مردم کارها بهتر جلو رفته است، هدف دولت، مردمی سازی برگزاری مراسم اربعین است.
رئیس‌جمهور کشورمان گفت: هلال احمر جلوه رشادت، مجاهدت، ایثار، خداباوری و مردم‌دوستی است و باید روز به روز ارتقا پیدا کند؛ این مجموعه مرزبندی سیاسی، جغرافیایی، قومی و مذهبی ندارد.
با وجود همه اتهامات و تخلفات بالقوه و بالفعل، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا اعلام کرده که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حاضر خواهد شد و باور دارد که پیروز می‌شود و ظاهرا طبق قانون هیچ کدام از سلسله پرونده‌های قضایی او نیز نمی‌تواند مانع نامزدی‌اش در انتخابات شود.
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا سپس گفت که فردی را در خارج از مراسم مشاهده کرده که کلاهی بر سر داشت که روی آن نوشته بود: «در مورد همه چیز، حق با ترامپ بود.» او گفت که پیام روی آن کلاه «درست» است و ادعا کرد که نظرات قبلی او در مورد خط لوله نورد استریم ۲ توانایی‌های پیشگویانه او را ثابت کرده است.
روزنامه اطلاعات نوشت: با عرض معذرت، باید گفت مردم دولتی نمی‌خواهند که با گران‌شدن کالا‌ها ـ به گفته رئیس‌جمهوری ـ، رنج ببرد و برایشان گریه کند. دولتی می‌خواهند که تدبیر کند، جلو روند رشد فزاینده قیمت‌ها را بگیرد، ارزش پول را حفظ کند، قدرت خرید مردم را بالا ببرد.
رئیس‌جمهور در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با اشاره به اینکه نماز در اندیشه، اخلاق و عمل اثربخش است، گفت: جلوه نماز در اصلاح نظام اداری و اقتصادی است.
رئیس‌جمهور در نظارت ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت: افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به‌شدت به مردم آسیب می‌زند. اگر کاری کنیم که مردم تصور کنند نظارتی در بازار وجود ندارد، اصلا خوب نیست. اگر افزایش قیمت‌ها توجیه دارد، باید به مردم توضیح دهید اما اگر گرانی بی‌دلیل است باید جلوی آن را گرفت.
رئیس‌جمهور در نظارت ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت: افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به‌شدت به مردم آسیب می‌زند. اگر کاری کنیم که مردم تصور کنند نظارتی در بازار وجود ندارد، اصلا خوب نیست. اگر افزایش قیمت‌ها توجیه دارد، باید به مردم توضیح دهید، اما اگر گرانی بی‌دلیل است باید جلوی آن را گرفت.
رئیس‌جمهور در همایش جهاد تبیین گفت: می‌خواهند ادراک و شناخت را به آنچه خود می‌خواهند رقم بزنند. خوب را بد جلوه بدهند و بد را خوب، نقاط ضعف را بزرگ جلوه بدهند و نقاط قوت را کوچک.
آن‌هایی که روسای جمهور قبل و رئیس‌جمهور سیزدهم را تشویق می‌کردند هیچ نگران نباشد و جلو رفته و شجاعت داشته باشند، چون هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و اصلاحات باید صورت بگیرد، الان کجا هستند؟
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ