رئیس‌جمهور در همایش جهاد تبیین گفت: می‌خواهند ادراک و شناخت را به آنچه خود می‌خواهند رقم بزنند. خوب را بد جلوه بدهند و بد را خوب، نقاط ضعف را بزرگ جلوه بدهند و نقاط قوت را کوچک.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدراعظم آلمان امروز اعلام کرد: نمی‌خواهیم جنگ روسیه و اوکراین به‌جنگ میان روسیه و ناتو تبدیل شود.
امروز، دوئل ایرانی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود و تیم صادق محرمی در آتن مهمان آ.اک خواهد بود.
رئیس‌جمهور اوکراین امروز پس از حمله پهپادی به یک منطقه تجاری در مسکو گفت: جنگ در حال رسیدن به‌روسیه، به مراکز راهبردی و پایگاه‌ های نظامی آن است.
مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید امروز در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد: پیوستن امروز اوکراین به ناتو، به‌معنی جنگ این ائتلاف با روسیه است.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
امروز حفظ جنگل‌های هیرکانی یک مطالبه جهانی است و باید شرایطی به وجود آید تا ضمن حفاظت از عرصه‌های جنگلی، زیرساخت‌ها و تجهیزات اطفای حریق زمینی و هوایی در این مناطق تقویت شود.
از امروز دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال از سر گرفته خواهد شد.
محسن رضایی: اگر ایران بزرگ نبود، آیا چین به عنوان واسطه بین ایران و عربستان می شد و این را افتخار می دانست؟
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد، به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و بهنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و به‌هنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تولید انواع شبهات در دفاع مقدس به هیچ عنوان مثل الان نبود، و به مراتب جنگ امروز سخت تر از آن سال‌هاست، به نظر بنده هدف اول ما باید کمک کردن به انقلاب اسلامی مظلوم باشد و هرکسی هرجا که می‌تواند باید کمک‌حال انقلاب باشد.
باشگاه پرسپولیس امروز از سرمربی تیم فولاد خوزستان به کمیته اخلاق شکایت کرد.
علم الهدی گفت: امروز حقیقت این است که ما در جنگ هستیم، در هشت سال دفاع مقدس، مردم با موشک‌باران دشمن آگاه بودند که در شرایط جنگی هستند، اما امروزه همین وضع بلکه حتی شدیدتر در عرصه‌های دیگری در جریان است.
نارنجی‌پوشان بعد از بازگشت به لیگ برتر اکنون دچار بحران خودساخته بزرگی شده‌اند.
زاهدان- فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کشورمان امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم قرار دارد، تأکید کرد: ملت ایران کاملا آگاه است.
یک مقام ارشد پنتاگون ضمن تأکید بر ادامه حمایت آمریکا از کی یف مدعی شد که تعیین زمان مذاکره با روسیه به عهده خود اوکراینی ها است.
قم- فرمانده ارتش با اشاره حوادث اخیر گفت: امروز در یک جنگ احزاب و ترکیبی قرار داریم که همه دشمنان با مؤلفه‌های قدرت در برابر ما ایستاده و با برجسته سازی نقاط ضعف بر روی آسیب‌ها متمرکز شدند.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور گفت: بعد از دوره یکجانبه گرایی امروز فصل جدیدی در حال بروز است و قدرت‌های جدیدی در حال خلق در دنیا است. امروز دوره یکجانبه گرایی گذشته است.
میلانو امروز در یک بازی فوق‌العاده جذاب به مصاف مودنا خواهد رفت.
امام جمعه مشهد با اشاره به این که امروز هجمه‌ها به اسلام به اوج خود رسیده است گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر یک اصل است که قرآن و قانون اساسی به آن اشاره کرده است از این رو توجه به آن و اجرای آن لازم و ضروری است.
رباط کریم- رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا گفت: دشمن اکنون بر جنگ ترکیبی با ابعاد شناختی، فکری و فرهنگی تمرکز کرده است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز خبرنگار،نوشت: امروز مبارزه با یزیدها و شمرهای زمانه در قالب جنگ رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها به شدت در جریان است.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۹۰۵۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۱ هزار و ۴۴۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
قرآن مجید خدای بزرگ را دارای اسماء حسنی معرفی می کند یعنی خداوند دارای نام های زیباست، ولی می دانید زیباترین نام خدا چه نامی است؟ در سوره حشر می فرماید، یکی از نام های خدا که از نام های زیبای الهی است، نام «صلح» است. همه صفات خداوند در سایه «سلام» است و سلام یعنی صلح، دوستی و آرامش.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ