مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای بازی با آمریکا به حمایت هواداران نیاز داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد. چمران ضمن دیدار و خوش و بش با ملی پوشان آزاد و فرنگی کاران در جریان روند آماده سازی آن‌ها برای حضور در رقابت‌های پیش رو قرار گرفت و برای تیم‌های کشتی ایران آرزوی موفقیت کرد. رئیس شورای شهر تهران همچنین با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دقایقی با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت و گو کرد.
رقیب فابریزیو رومانو و خبرنگار بزرگترین روزنامه ایتالیا می‌گوید که پورتو در تلاش است تا بزرگترین آرزوی مهدی طارمی را برآورده کند.
از اکبر طبری، مهدی هاشمی، محمدعلی نجفی، شهرام جزایری و... چه خبر؟ این پرسشی است که مجری صدا و سیما در گفتگو با محمدی، رییس سازمان زندان‌ها با طرح آن باعث شکل‌گیری دامنه وسیعی از حاشیه‌ها در فضای عمومی جامعه شد. رییس سازمان زندان‌ها گفت: آقایان هاشمی و طبری و نجفی در چارچوب موازین قانونی از زندان آزاد شده‌اند و هیچ‌کدام الان به واسطه مرخصی طویل‌المدت خارج از زندان نیستند.
«جمهوریت نظام اسلامی، مبانی و راهکارها» عنوان دیگری از سلسله نشست‌های «راه گفتگو» در مؤسسه اطلاعات است که با حضور محمد عطریانفر، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی و مهدی فضائلی، کارشناس و فعال رسانه‌ای و محمد خدادی، دبیر جلسه برگزار شد.
سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند در گفتگو با برنامه عادل فردوسی پور از تیک مهدی عبدی که دچار اشتباه کارشناس فوتبال شد گفتند.
هیأت های مذاکره‌کننده سعودی و عمانی با «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در صنعا دیدار و گفتگو کردند.
هیأت های مذاکره‌کننده سعودی و عمانی با «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در صنعا دیدار و گفتگو کردند.
مهدی تاج و پیرلوییجی کولینا روز گذشته درباره ورود سیستم کمک داوری ویدیویی به فوتبال ایران گفتگو کردند.
مهدی رحمتی پس از پایان دیدار تیمش برابر سپاهان، چند دقیقه‌ای به صورت خصوصی با پیام نیازمند گفتگو کرد.
فایل صوتی گفتگوی هماهنگ شده رئیس فدراسیون فوتبال که در آن سعی می‌کند از عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات استان خراسان رضوی حمایت کند، دردسر‌های جدیدی را برای این فدراسیون ایجاد خواهد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در مرکز بلیت فروشی فیفا با مسئولین بلیت فروشی فیفا دیدار و گفتگو کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای بازی با آمریکا به حمایت هواداران نیاز داریم.
مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان با هوادار نوجوان ایرانی در قطر دیدار و گفتگو کرد.
مهدی الصمیدعی مفتی اهل سنت عراق روز جمعه در بغداد با سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
مهدی ترابی در گفتگو با همشهری روی این موضوع تأکید دارد که در هفته‌های اخیر هیچ انتقادی را بابت عملکردش حس نکرده است
مهدی تارتار سرمربی باتجربه فوتبال ایران در گفتگویی متفاوت به سوالات پاسخ می‌دهد.
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: گاهی در بعضی دانشگاه‌ها با دانشجویان به گونه‌ای برخورد می‌شود که انگار این افراد اساساً با نهاد دانشگاه بیگانه هستند و توجه ندارند که این‌ها فرزندان شما و آینده‌سازان همین کشورند، چرا با آن‌ها بی مهری می‌کنید؟
کی روش و کاروالیال دو سرمربی فعلی و سابق مهدی طارمی در گفتگو با روزنامه اوجوگو پرتغال، به دفاع از مهاجم ایرانی پرداخته اند.
بنا بر اعلام سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات در گفتگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی پیش از جام جهانی 12 هفته از مسابقات لیگ برتر برگزار می شود.
سرمربی برکناره شده تیم ملی فوتبال ایران پس از جلسه با مهدی تاج بدون توضیح در مورد این جلسه محل فدراسیون را ترک کرد.
مهدی تاج به عنوان یکی از نامزدهای پست ریاست فدراسیون پیش از ورود به جلسه اعضای مجمع گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.
مهدی قایدی باید تکلیفش را با خودش روشن کند که می‌خواهد به استقلال بیاید یا خیر؛ استقلال کماکان از این بازیکن استقبال می‌کند چون او فرزند و اعتبار باشگاه استقلال است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعلام برخی تحریم‌های یکجانبه جدید آمریکا علیه تجارت با کشورمان گفت: اعتیاد کاخ سفید به تحریم‌ها و استفاده ابزاری از آنها، شاخصی از نظام سلطه آمریکا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ