دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: گاهی در بعضی دانشگاه‌ها با دانشجویان به گونه‌ای برخورد می‌شود که انگار این افراد اساساً با نهاد دانشگاه بیگانه هستند و توجه ندارند که این‌ها فرزندان شما و آینده‌سازان همین کشورند، چرا با آن‌ها بی مهری می‌کنید؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
مجلس ششم مجموعه‌ای از چهره‌هایی است که به اشکال گوناگون یا شناخته‌شده بودند یا در گذر زمان به چهره‌های شناخته‌شده بدل شدند. از مهدی کروبی، بهزاد نبوی، محسن آرمین، جمیله کدیور، الهه کولایی، سیدمحمدرضا خاتمی، مجید انصاری، سیدهادی خامنه‌ای، احمد بورقانی، علی مزروعی گرفته تا محسن صفایی‌فراهانی، احمد پورنجاتی، ابوالقاسم سرحدی‌زاده، بهروز افخمی، جواد اطاعت و علی تقی‌زاده و فاطمه حقیقت‌جو، سهیلا جلودارزاد و بسیاری دیگر.
حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای در دیدار نوروزی محسن رهامی گفت: یک سری اشتباهات از خود ما در گذشته سر زده که امروز داریم بابت همان اشتباهات مجازات می‌شویم. تا به این اشتباهات اعتراف نکنیم کاری درست نمی‌شود. چون اگر اعتراف نکنیم معنایش این است که می‌خواهیم این اشتباهات را تکرار کنیم. خداوند در مورد توبه هم همین را می‌گوید. اگر در حضور جمع گناهی کرده‌اید باید در حضور جمع اعتراف کنید نه اینکه در حضور جمع برای جامعه یک اشتباه بزرگ مرتکب می‌شوید و بعد نصف شب در خانه توبه می‌کنی؛ این فایده ندارد، باید در حضور مردم باشد.
مراسم بزرگداشت مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» بعد از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت‌اللّه سید مرتضی مستجاب الدعواتی، حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، آیت الله محقق داماد، اسحاق جهانگیری، علی لاریجانی، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای، محمد نهاوندیان، محسن اسماعیلی، علی جنتی، سید محمد صدر، علی مطهری، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی ابطحی، بیژن زنگنه، بهروز شعیبی، هادی خانیکی، محمود واعظی، سید عباس صالحی، حداد عادل، سید محمد بهشتی شیرازی، مصطفی معین، مهدی چمران، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، علیرضا غزوه، یونس شکرخواه، سیدعباس موسوی، حمیدرضا آصفی، علی‌اکبر صالحی، محمد هاشمی رفسنجانی، کمال خرازی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب، هادی خانیکی، محمدرضا خاتمی، علی خاتمی، سید رضا صالحی امیری، محمدرضا تابش و ... در مسجد نور تهران برگزار شد.
سیدهادی موسوی گفت: سامانه مبادلات ارزی می‌تواند در کوتاه‌مدت از التهاب بازار ارز بکاهد.
جلسه رسیدگی به اتهامات مجید رهنورد عامل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت در مشهد، امروز سه شنبه (۸ آذر) به ریاست قاضی سید هادی منصوری در دادگاه انقلاب شهر مشهد برگزار شد.
جلسه رسیدگی به اتهامات عامل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت در مشهد، امروز به ریاست قاضی سید هادی منصوری در دادگاه انقلاب شهر مشهد برگزار شد.
سید هادی حسینی دوست شهید آرمان علی وردی گفت: در روز حادثه، شهید آرمان علی‌وردی بدون هیچ سلاح و تجهیزاتی تنها با کوله پشتی مربوط به کتاب‌های حوزوی خودش به شهرک اکباتان رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ