مهدی تاج به عنوان یکی از نامزدهای پست ریاست فدراسیون پیش از ورود به جلسه اعضای مجمع گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمی‌دانم بعد از افتتاح سد چه اتفاقی برای تامین آب کشاورزی این روستا‌ها می‌افتد. این نکته را متوجه‌ام که الان دیگر وقت حرف زدن درباره چرایی افتتاح این سد نیست. آنچه باید درباره این افتتاح گفته می‌شد را صغیر و کبیر و کارشناس و غیرکارشناس گفته‌اند. خدا کند که همین یک بار هم که شده حرف و استدلال‌ها درست از آب درنیاید و سرنوشت چمشیر مثل گتوند نشود و اهالی ایل فیروزآباد به خواسته‌شان برسند.
سخنگوی جبهه اصلاحات برخی می‌گویند اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم کردند، اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم نکردند. اتفاقا یکی از مسیر‌هایی که برای احقاق حقوق مردم و اصلاح این روند، می‌تواند موثر باشد صندوق رأی است. ولی در زمانی که ما کاندیدایی نداریم و به ما اجازه شرکت نمی‌دهند؛ در جمهوری اسلامی که احزاب اصلا جایگاهی ندارند، چه تصمیمی بگیریم؟
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
متهم در برخورد ابتدایی با پلیس منکر وارد کردن هر گونه ضربه‌ای به همسایه خود شده و گفت: «روز حادثه باز هم با همسایه‌مان بحثم شد. چند ماه می‌شد که خانه را اجاره کرده بودیم و او بی‌جهت با من درگیر می‌شد. روز حادثه خیلی عصبانی بودم، اما نه چاقویی داشتم و نه هیچ جسم برنده دیگری در دستم بود. من به متوفی ضربه‌ای وارد نکردم و زمانی که او در حال رفتن به آپارتمان خود بود حال مساعدی داشت. نمی‌دانم بعد از آن چه اتفاقی برایش افتاد که موجب مرگ او شد.»
ستاره استقلال وضعیت مبهمی برای ادامه همکاری با این باشگاه دارد.
سرنوشت دختر درس‌خوان و ساده خانواده تغییر کرده بود و مهشید دیگر نمی‌توانست درس بخواند و صبح و شب به اشتباهی که انجام داده بود فکر می‌کرد و کابوس‌های شبانه دیگر امانش را بریده بود و نمی‌دانست چه سرنوشتی در انتظارش است و اگر یک روز پدرش به اشتباهاتی که دخترش کرده آگاه شود چه اتفاقی رخ می‌دهد.
کیلور ناواس، دروازه‌بان ناتینگهام فارست، از احتمال بازگشتش به پاری سن ژرمن پس از پایان قرارداد قرضی خود با این تیم انگلیسی خبر داد.
حمید مطهری می‌گوید اگر شی پرتاب شده به سمت مهرداد عبدی به گردن او می‌خورد، فوتبال ایران امروز تعطیل می‌شد.
من نمی‌گویم آمریکایی‌ها که این پروژه را داده بودند به شاه سوءنیت داشتند، نه، بلد نبودند. شرایط ایران را نمی‌دانستند. اصلا موضوع قنات یک موضوع تازه‌ای است برای اروپایی و آمریکایی، قنات نمی‌فهمد چیست. خیلی از مهندسان آب، زراعت و فلاحت حتی مهندسان آگرونومیک، قضیه قنات را نمی‌دانند. - فرانسوی‌ها اتفاقا می‌دانند، چون یک قسمتی در بعضی از کلونی‌های‌شان، الجزیره، دیدند- اصلا قنات نمی‌فهمند یعنی چه؟ تعجب می‌کنند. این سیستم را آمریکایی‌ها نمی‌دانستند. نمی‌گویم سوءنیت داشتند و نتیجه‌اش از بین رفتن صددرصد تولید ایران بود.
بعضی روز‌ها - مهم نیست چقدر قهوه مصرف می‌کنید - باز نگه داشتن چشمانتان مشکل است، چه رسد به اینکه کار‌هایی را که باید در خانه یا محل کار انجام دهید، انجام دهید. با این حال اغلب اوقات، وقتی بالاخره شب میشود و به رختخواب می‌روید، باز هم بیدار می‌مانید. نمیتوانید بخوابید. چرا؟ چه اتفاقی در بدن شما افتاده است؟
اگر دنبال جلب توجه و تأیید بودم، با همه رسانه‌ها درباره اتفاقاتی که در ایران رخ داد صحبت می‌کردم. خودم انتخاب کردم که این کار را نکنم. آنهایی که به من نزدیک هستند،‌ می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داد.
مربی استقلال بعد از بازی به شدت از عملکرد داور ناراضی بود و رفتار داور برایش هضم‌شدنی نبود.
دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی با هزینه عظیم داعش را بوجود آورد اما با درایت رهبر معظم، سرباز رهبری و پاسدار انقلاب اسلامی آن چنان درسی به آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها داده شد که هنوز نمی‌دانند چه اتفاقی افتاده است
مهاجم استقلال نسبت به قضاوت داور دربی ۹۹ در لحظات پایانی بازی معترض است.
امیلیانو مارتینز، قهرمان آرژانتین در این دوره، مدعی شد نمی تواند احساس خوشحالی خود را توصیف کند.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، مدعی شد لئو مسی مشکلی برای حضور در دیدار با مکزیک ندارد.
امام جمعه مسجد مکی درباره واقعه ۸ مهرماه زاهدان، گفت: هیچ کس از ما نمی‌دانست و آمادگی هم نداشت که حادثه و اتفاقی پیش می‌آید ما نماز خواندیم و صحبت‌های ما هم در آرامش انجام شد و بعد از اتمام نماز معمولا اینجا اهل سنت نوافلی می‌خوانند و برخی در چهار رکعت اول بوده و برخی چهار رکعت را تمام کرده بودند که صدای تیراندازی به صورت مسلسل شنیده شد و ادامه پیدا کرد و مردم سراسیمه شده بودند.
غلامحسین کرباسچی، درمورد صحبت‌های اخیر وزیر ارشاد گفت: من خبر ندارم آقای وزیر ارشاد از چه کسی پیگیری کرده است، چون از ما تا به حال نه به صورت کتبی و نه شفاهی درخواستی نکرده است. اگر هم مدرکی بخواهند یک نامه ماموریت، هزینه بلیت برای تهیه گزارش در سقز و نوار صوتی است که الهه محمدی به روزنامه تحویل داده است.
زن جوان گفت: چون من قبل از ازدواج با او دوست بودم. منوچهر کارگر پدرم بود، از مغازه پدرم دزدی کرد و من هم، چون عاشقش بودم مخفی کردم و نگفتم که می‌دانم از مغازه پدرم دزدی کرده است. پدرم بعد از آن دزدی سکته و فوت کرد. بعد از آن بود که تصمیم گرفتم با منوچهر ازدواج کنم تا هیچ وقت یادم نرود باعث چه اتفاقی شدم.
محمدی، مهاجم هوادار از انگیزه‌اش برای تکرار گلزنی به استقلال می‌گوید.
وی در خصوص ضبط پاسپورت علی دایی و اتفاقاتی که چند روز پیش رخ داد، گفت: نمی‌دانم در این مورد چه باید بگویم. علی کل وجود و زندگی‌اش را برای بالا بردن پرچم ایران گذاشت، او عاشق ایران و عاشق این مردم است و همیشه هم حرف حق را می‌زند. برخوردی که با علی شد جای تاسف دارد.
در آنچه جریان دارد اصلاح‌طلب‌ها در حاشیه قرار گرفته و بیشتر نظاره‌گر هستند و به شدت نگران. نگران این که در آینده چه خواهد شد. به نظر می‌رسد یک دو قطبی که هم اکنون به وجود آمده که اصلاح‌طلب‌ها در هیچ‌کدام از دو قطب آن نیستند. آن‌ها مشغول مناقشه با یکدیگر هستند و هزینه آن را نیز جامعه پرداخت می‌کند. ما اکنون نمی‌دانیم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا نفع ملی در آن حاصل خواهد شد یا نه.
در آنچه جریان دارد اصلاح‌طلب‌ها در حاشیه قرار گرفته و بیشتر نظاره‌گر هستند و به شدت نگران. نگران این که در آینده چه خواهد شد. به نظر می‌رسد یک دو قطبی که هم اکنون به وجود آمده که اصلاح‌طلب‌ها در هیچ‌کدام از دو قطب آن نیستند. آن‌ها مشغول مناقشه با یکدیگر هستند و هزینه آن را نیز جامعه پرداخت می‌کند. ما اکنون نمی‌دانیم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا نفع ملی در آن حاصل خواهد شد یا نه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ