آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تباهی دختری در خلوت شیطانی!/ پایان یکسال زندگی مخفیانه قاتل در کوه/ قتل زن تهرانی با چکش!/ بازداشت شاکی به اتهام سرقت/ سروصدای گوسفندان گرسنه، قاتل نامرئی را لو داد/ معتاد سرقتم نمی‌توانم ترک کنم/ پولشویی میلیاردی با حساب بانکی پاتوق نشینان!/ ۸ سال پس از ارتکاب قتل چوپان جوان از حبس آزاد شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این اولین‌باری است که از فناوری «چرخش الکتریکی» برای ساخت یک چهارچوب به‌منظور رشد سلول‌های RPE استفاده شده است. پژوهشگران امیدوارند که این سلول‌ها بتوانند برای درمان بیماری «تباهی لکه زرد» استفاده شوند. این بیماری یکی از رایج‌ترین عوامل بروز مشکلات بینایی در دنیا محسوب می‌شود.
تسلا متهم است شکایت های مالکان خودروهایش درباره مسافت طی شده به ازای هر بار شارژ را مخفی کرده و درباره این ویژگی به افراد دروغ گفته است.
فلیکس زوایر، داور بازی فینال لیگ ملت‌های اروپا، داور چندان خوشنامی در فوتبال آلمان نیست.
حالا سوال از مدیران باشگاه سپاهان به خصوص محمدرضا ساکت این است که آیا بازیکنی که هم اکنون به جرم تبانی در فوتبال کشورش محروم شده، صلاحیت اخلاقی ادامه حضور در تیم اصفهانی و لیگ ایران را دارد؟
زیدآبادی نوشت: در کشور ما برخی افراد اعتقاد به امور متافیزیکی را مترادف نفی و انکار اصول بدیهی عقلانیت بشر تلقی می‌کنند و خواهان ادارۀ کشور بر همین مبنا هستند. این نگرش از منظری الهیاتی نیز خرافه به حساب می‌آید و به‌خصوص راه را بر طرح هر نوع ادعای کذب و سست و بی‌پایه و ضدعقلانی در سطوح مختلف ادارۀ کشور می‌گشاید و جامعه را به فساد و تباهی کامل می‌کشاند.
زیدآبادی نوشت: در کشور ما برخی افراد اعتقاد به امور متافیزیکی را مترادف نفی و انکار اصول بدیهی عقلانیت بشر تلقی می‌کنند و خواهان ادارۀ کشور بر همین مبنا هستند. این نگرش از منظری الهیاتی نیز خرافه به حساب می‌آید و به‌خصوص راه را بر طرح هر نوع ادعای کذب و سست و بی‌پایه و ضدعقلانی در سطوح مختلف ادارۀ کشور می‌گشاید و جامعه را به فساد و تباهی کامل می‌کشاند.
مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان به دلیل عدم راهیابی این تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: تبانی بین تیم‌های عربی مانع از صعود ما به مرحله بعدی شد.
ستاد امر و به معروف و نهی از منکر هم به صف منتقدان لایحه «حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» پیوسته که اخیرا توسط قوه قضائیه تهیه شده است. انتقاد و مخالفت ستاد امر به معروف، اما یک تفاوت مهم با موضع دیگر منتقدان دارد. این ستاد خودش لایحه‌ای را به عنوان پیشنهاد جایگزین برای لایحه قوه قضائیه تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است. نام پیش نویس پیشنهادی این ستاد «لایحه عفاف و حجاب و مقابله با مظاهر فساد و تباهی» است.
اتهام بزرگی به باشگاه النصر در لیگ عربستان وارد شد.
رقابت‌های لیگ برتر در هفته‌های پایانی با حرف و حدیث همراه بوده است. حرف و حدیث‌هایی که سازنده آن‌ها تیم‌های رقیب و البته بیشتر در فضای مجازی بودند.
بیماری دژنراتیو شبکیه یا تباهی لکه زرد مشکلی برای میلیون ها نفر در سراسر جهان است زیرا بر اثر آن سلول های حساس به نور به نام گیرنده های نوری در پشت چشم بدون وجود هیچ گونه جایگزینی می میرند. اکنون اما به مدد تحقیقات تازه راهکاری فراهم شده که نشان می دهد ممکن است پیدا کردن راه حل نهایی برای رفع این مشکل دور از دسترس نباشد.
همه افراد در حال پچ‌پچ‌کردن درباره این میزان سکه بودند و آرمین که داشت چهره پر از استرس خود را با لبخندی پنهان می‌کرد، گفت آوا جان بس کن خسته نشدی از این حرف‌ها، خجالت بکش نکن این کارا‌رو! آبرو برام نذاشتی. من حاضرم مهریه‌تو بدم اصلا! حاضرم برم زندان! اما تو این کار رو نکنی، بیا بی‌خیال شیم، بیا برگردیم خونه، اصلا ولش کن هر‌چی که شده رو فراموش کن! بیا برگردیم به خدا حیفه داری زندگی‌مون رو تباه می‌کنی به‌خاطر مسائل الکی، واقعا حیفه بیا برگردیم خونه! خواهش می‌کنم ازت بیا برگردیم!
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان با تأکید بر مخرب بودن بی‌تفاوتی در جامعه بیان داشت: نباید به مسائل جامعه بی تفاوت باشیم و بگوییم به ماچه، زیرا این بی‌تفاوتی جامعه را به تباهی خواهد کشاند، تا زمانی که در جامعه انذار و تذکر باشد، به سمت خیر و رشد وکمال پیش خواهد رفت، اما اگر مردم نسبت به جامعه بی‌تفاوت باشند آن جامعه روبه افول خواهد رفت.
عشق مجازی دختر و پسر نوجوان عاقبت خوشی برای آن‌ها نداشت و زندگی‌شان را تباه کرد.
شهادت مأمور کلانتری به دست سارق/ تابلو‌ها و علایم راهنمایی و رانندگی در گونی دزدان!/ شکایت از ۴ همکلاسی در مرگ دختر دانش آموز/ ماجرای تباهی یک دختر/ افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال/ صحنه سازی خودکشی برای دفن جنایت!/ زن تنها، قربانی ۴۰ میلیون تومان شد
مصطفی میرسلیم نماینده تهران در توئیتی برخی کارکنان دولت را گرفتار در تباهی، رخوت و فرصت سوزی دانست.
یک روزنامه نگار آمریکایی به تازگی از تبانی توئیتر با پنتاگون در تولید محتوای ضدایرانی توسط حسابهای جعلی پرده برداشت است.
تباهی دختری در خلوت شیطانی!
زردآلو سرشار از ویتامین A، بتاکاروتن و سایر کاروتنوئید‌ها بوده و برای بهبود سلامت چشم بسیار عالی است. مواد مغذی زردآلو همچنین به کاهش خطر ابتلا به تباهی لکه زرد (دژنراسیون ماکولا) و آب‌مروارید نیز کمک می‌کنند.
اصفهان- برغم مخالفت سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور با عبور آزادراه اصفهان- شیراز از پارک ملی کلاه قاضی، این پروژه با تأیید اداره محیط‌زیست استان اجرا خواهد شد.
بگویم تبانی بود، مبالغه نیست. ما در رده دوم بودیم اما ناگهان مدال‌های وزنه‌برداری تغییر دادند که ازبک‌ها بالا آمدند. این غیرمنطقی بود.
بدقولی وزارت راه داد رییس اتاق تعاون را درآورد
اثر مهم سم مندز، یکی از نمونه‌های برجسته سینمای جنایی است که متکی بر یک فیلمنامه اقتباسی پر جزئیات، تماشاگر را در معرض داوری‌هایی دشوار پیرامون جنایتکاران می‌اندازد که به گونه‌ای متفاوت از کلیشه‌های مرسوم به تصویر کشیده شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ