حرکات جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی، در دیدار این تیم مقابل ولورهمپتون جنجالی شده است. او در کنار زمین نوشیدنی انرژی‌زا خورد و بعد از گلزنی به ولوز هواداران این تیم را مسخره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی اصغر مجرد برای بازگشت مجدد و درخشش در ترکیب تیم ملی انگیزه‌های زیادی دارد.
اگر قرار باشد بعد از محدودسازی تنش، مذاکرات هسته‌ای دنبال شود، این مذاکرات احتمالا در راستای رسیدن به یک برجام بروز شده خواهد بود. زیرا ایران بارها گفته که می‌خواهد مذاکرات هسته‌ای در قالب برجام دنبال شود. اما با توجه به تاریخ انقضای برجام و پایان یافتن بسیاری از بندهای غروب، اگر قرار باشد برجام دوباره احیا شود، یک برجام به‌روز شده با تعهدات هسته‌ای بیشتر و به‌روز کردن زمان‌بندی‌ها خواهد بود. حال این پرسش ایجاد می‌شود که آیا اکنون بازگشت به تعهدات برجامی برای ایران منفعتی خواهد داشت؟
دبیر هیئت فوتبال آبادان توضیحاتی را در خصوص حادثه تلخی که برای بازیکن جوان تیم کیانوش اروند رخ داد، ارائه می‌دهد.
جک گریلیش، جشن‌های پر سر و صدایش را بالاخره به پایان رسانده و پیش از بازگشت به اردوی سیتی در دوبی تمرین می کند.
محمدحسین کنعانی‌زادگان در روز بازگشت خود به پرسپولیس دست به اقدامی قابل توجه زد که اشک را به چشمان کودک غمگین پرسپولیسی جاری ساخت‌.
دروازه بان ملی پوش ایرانی احتمالا فصل آینده هم در اسپانیا حضور خواهد داشت و به نظر اخبار بازگشتش به ایران صحت نداشته باشد.
پسر سرمربی نساجی با بازگشت از امارات در تمرینات پیش‌فصل این تیم حضور دارد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت در این مدت، خیلی از حواشی در فضای مجازی ایجاد شد ولی به آن‌ها توجهی نکرده اند.
ممکن است شما جزو آن دسته از خانم‌ها باشید که بسیار پر مشغله هستید. برخی مواقع از سر کار بازگشته خسته و کوفته‌اید و زمانی نیز برای درست کردن غذا ندارید و چاره کار در درست کردن غذای فوری است.
بزرگترین پستانداری که تاکنون روی زمین پرسه زده در تخیل ما با دایناسور‌ها رقابت می‌کند، زیرا تا ۴۰۰۰ سال پیش با انسان‌ها همزیستی داشته است. کتاب‌ها، فیلم‌ها و یک نمایشگاه بزرگ این غول‌های عصر یخبندان را با هشداری رمزآلود بازگردانده اند: آیا آب و هوا یا رفتار انسانی علت انقراض آنان بوده است؟
مردی که سال‌ها محبوب جامعه بوده و در محافل مختلف مورد تقدیر قرار گرفته، با طرح چند پرسش از یک بازیکن تیم ملی، «بازجو» و «آزارگر» نامیده شده است. حالا با دو روایت پیرامون «آقای گزارشگری فوتبال ایران» مواجه هستیم. یکی، صدایی از درون جامعه و برای جامعه و دیگر، بازجو خبرنگاری علیه خواست جامعه. این که کدام‌یک از این تفسیر‌ها صحیح است را هر شخص می‌توان از دریچه قضاوت خود بنگرد
ایران نوشت: موسوی مدعی شد باید به آرا و نظر مردم بازگشت و طی یک همه پرسی، تغییر قانون اساسی یا تدوین قانون اساسی جدید را در دستور کار کشور قرار داد.
هافبک گلساز پرسپولیس نیز با پشت سر گذاشتن مصدومیت به تمرینات گروهی پیش از دیدار با ذوب آهن بازگشت.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: وطن پرست بودن نخبگان خارج کشور منوط به بازگشت آنها نیست و لازم است از هر روشی برای همکاری با آنها برای حل مسائل کشور بهره ببریم.
پسر بزرگ کریستیانو رونالدو به رئال مادرید بازگشت.
طبق اخبار اخیر رسانه های اسپانیایی، پسر کریستیانو رونالدو احتمالا به آکادمی رئال مادرید باز می گردد.
نیک صالح حمیدزیچ، پسر حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ زودتر از موعد به حضور قرضی‌اش در ونکوور وایت‌کپس پایان داد و به بایرن بازگشت.
زنجان- وزیر نیرو با اشاره به بازگشت ۱۸ درصد مشترکان پر مصرف به محدوده الگوی مصرف گفت: با صرفه‌جویی در حوزه برق خانگی شاهد صرفه‌جویی ۶۵۰ مگاواتی برق بودیم.
مس کرمان در بازگشت خود به لیگ برتر هرچند ماندگاری در این رقابت ها را هدف اصلی خود در این فصل قرار داده است اما اهداف بزرگ دیگری را نیز برای این فصل خود در سر دارد.
این حادثه صبح روز گذشته هنگامی رخ داد که پسر ۳۰ ساله به همراه مادرش از خانه خواهرش به منزل بازگشت ودر توهم ناشی از بیماری روحی و روانی، مادرش را به قتل رساند وسپس با بستن شیلنگ به دورجسد، قصد داشت آن را با استفاده از نردبان فلزی به پشت بام خانه بکشاند و ازآن جا به پایین بیندازداما قدرت بدنی کافی نداشت و فقط پیکر بی جان مادر ۶۰ ساله اش را تا پله دوم نردبان بالا کشید و رها کرد.
«دولت بایدن اساسا به این دلیل شکست قطعی مذکرات را اعلام نمی‌کند، زیرا یکی از وعده‌های بنیادین این دولت حتی قبل از اینکه بایدن رئیس جمهور شود، بازگشت آمریکا به توفق برجام و احیای این توافق بود. حال اگر وی بخواهد شکستِ مذاکرات و مرگ برجام را اعلام کند، این مساله در نوع خود آسیب‌های جدی را به حیثیت و اعتبار رئیس جمهور آمریکا و همچنین حزب دموکرات وارد خواهد کرد. از طرفی، آمریکایی‌ها تا حدی نیز نگران تبعات منطقه‌ای و بین المللی اعلام شکست قطعی مذاکرات احیای برجام مخصوصا در بُعد امنیتی هستند.»
کربی گفت: همه پرسی های ننگین در سرزمین اوکراین نشانه آشکاری است که پوتین از جنگ خسته شده است و ما این همه پرسی ها را به رسمیت نمی شناسیم.
سعید اسماعیلی با کشتی های دیدنی و بازگشت های فوق العاده به مدال طلای وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان جهان رسید.
سیلوانا فردوس مادر هادی می‌گوید از وقتی پسرش به لبنان بازگشته و با پدرش ارتباط گرفته اخلاقش تغییر کرده است: وقتی هادی برگشت آمریکا دیگر آن پسر سابق نبود؛ منزوی و درون‌گرا شده بود. مطر در سال ۲۰۱۸ در یارون با پدرش دیدار داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ