سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که با توجه به تصمیم نهایی شده از سوی دولت عراق، تا اطلاع ثانوی واردات ۹ کالا به این کشور ممنوع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز پیش بینی کرد که بیش از ۵ میلیون زائر خارجی اربعین امسال به عراق بروند.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز پیش بینی کرد که بیش از ۵ میلیون زائر خارجی اربعین امسال به عراق بروند.
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان از رشد ۴۹ درصدی صادرات استان طی چهار ماه ابتدای امسال خبرداد.‌
شعار اربعینی امسال که از سوی دولت عراق هم مورد تأیید قرار گرفت حیاتنا حسین است.
رئیس جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد بر لزوم برگزاری پرشور مراسم امسال عاشورا و اربعین حسینی با حضور گسترده و میلیونی زائران داخلی و خارجی تاکید کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از افزایش توان امدادی، بهداشتی و درمانی هلال‌احمر در اربعین و در خاک ایران و عراق خبر داد.
ارومیه - معاون اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: بیشتر تبادلات اقتصادی ایران بعد از چین با عراق است و امسال میزان تبادلات ۱۰ درصد افزایش یافته است.
در نشست خبری مشترک وزرای دو کشور ایران و عراق تاکید شد که هماهنگی‌های لازم برای سهولت سفر زائران اربعین انجام شده است.
وزرای دو کشور ایران و عراق در نشست مشترک خود در تهران، هماهنگی لازم برای سهولت سفر زائران اربعین را انجام دادند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش ۲۰ درصدی تجارت ایران و عراق طی ۱۱ ماهه امسال خبر داد.
خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در مراودات تجاری خود با عراق در ۱۱ ماه امسال، شاهد ۲۰ درصد افزایش تجارت بین دو کشور هستیم.
رئیس سازمان توسعه تجارت ضمن اشاره به رشد ۴ درصدی صادرات غیرنفتی به عراق در ۸ ماه نخست امسال، از کاهش ۱.۶ میلیارد دلاری صادرات گاز طبیعی به عراق خبر داد.
وزیر نفت درباره وصول طلب‌ها در موضوع صادرات گاز به عراق گفت: سال گذشته حدود یک میلیارد یورو و امسال حدود ۱.۶ میلیارد یورو از معوقات خود را دریافت کرده‌ایم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از مهمان‌نوازی ملت و دولت عراق در اربعین حسینی امسال تقدیر و تشکر کردند.
سفیر ایران در عراق گفت: در راهپیمایی اربعین امسال، حدود ۱۰۰ نفر زائر ایرانی به دلیل حوادث جاده ای، داشتن بیماری زمینه‌ای و یا کهنسالی جان خود را از دست داده‌اند.
سفیر ایران در عراق گفت: در راهپیمایی اربعین امسال، حدود ۱۰۰ نفر زائر ایرانی به دلیل حوادث جاده ای، داشتن بیماری زمینه‌ای و یا کهنسالی جان خود را از دست داده‌اند.
رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: مراسم اربعین امسال بار دیگر نشان داد که دو ملت ایران و عراق پیوندی ناگسستنی دارند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با قدردانی مجدد از میزبانی دولت و ملت عراق از زائران اربعین حسینی، گفت: اربعین امسال پیوند، دوستی و برادری دو ملت ایران و عراق را مستحکم‌تر کرد.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: امسال تجارت ایران و عراق به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد و نوسانات اخیر در تجارت دو کشور نگران‌کننده نیست.‌
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آمادگی شرکت‌های هواپیمایی ایران برای انجام دادن هزار پرواز در اربعین امسال به شرط پذیرش فرودگاه‌های عراق خبر داد.
رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به سفر‌های اربعین اظهار کرد: خوشبختانه آرامش در عراق ایجاد شد مرز‌ها نیز باز شد. وضعیت ما خوب است و در مرز خسروی شرایط ما آماده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: شور و شعور وصف ناپذیر مشتاقان حسینی امسال آنچنان اوج گرفت که انگلیسی‌ها به فکر ایجاد فتنه افتادند که این فتنه با هوشیاری مرجع عالیقدر و مردم عراق خنثی شد.
روز اربعین حسینی امسال در ایران و عراق در یک روز ، یعنی شنبه بیست و ششم شهریور ماه خواهد بود.
مسئول کمیته فرهنگی بانوان ایران و عراق گفت: اربعین امسال به دلیل ویژگی‌های خود از جمله گرما و…، نسبت به سال‌های قبل متفاوت است، بنابراین نمی‌توان این اربعین را با سال‌های قبل مقایسه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ