پهپاد انتحاری پرسه‌زن لنست محصول مشترک زالا و کلاشنیکف است که با سر جنگی سه کیلوگرمی حدود ۴۰ دقیقه مداومت پروازی دارد. این پهپاد به دو سری بال ایکس شکل مجهز است که با قابلیت جمع‌شوندگی کار حمل‌ونقل به میدان نبرد را بسیار ساده می‌کند. لنست می‌تواند با اهدافی در فاصله ۴۰ کیلومتری درگیر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکس مک‌کارتی، هافبک نشویل، از این که موفق شده مسی را ببیند و پیراهنش را بگیرد خوشحال است.
موتورولا از گوشی هوشمند موتو G۱۴ با نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ‌دی پلاس و باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در هند رونمایی کرد.
صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا با طراحی یک پوستر به اتفاق ویژه ای که ممکن است در انتظار سرخ ها باشد اشاره کرد که با واکنش هواداران مواجه شده است.
وقتی به سراغ‌شان رفتیم با هم درگیر شدیم ضربه‌ای چاقو به حمید زدیم، اما قصدمان کشتن او نبود و وقتی ازآنجا فرار کردیم او زنده بود بعد به سراغ دوستش رفتیم که در نزدیکی آنجا بود گوشش را بریدیم بعد عکس گوش بریده شده را برای اینکه زورمان را نشان دهیم در پیج استوری خود گذاشتیم.
صنعت نفت آبادان در روزی که حمایت حداکثری هوادارانش را داشت، علی‌رغم اینکه با گل زودهنگامی پیش افتاد، اما در نهایت برنده نبود.
درست است که رئال مادرید با دو گل رودریگو در فینال کوپا دل ری برنده شد ولی قطعا اگر دنی کارواخال امشب در ترکیب نبود، کار رئال برای قهرمانی به مشکل می‌خورد.
انتشار ویدیویی از لحظه صبحت‌های یحیی گل‌محمدی با کامنت‌های پرهیجان، نشان می‌دهد که هواداران این تیم کاملا از رفتار سرمربی‌شان به رضایت و اعتماد رسیده‌اند.
نبرد روز گذشته استقلال و پرسپولیس ، نبرد اندیشه های بین یحیی و ساپینتو بود، تفکراتی که برنده اش طرف رنگ قرمز بود
مس رفسنجان احتمالا پس از شکست سپاهان با تغییراتی در ترکیب در دربی مسی‌ها به میدان می‌رود.
مسابقات فرمول یک در جده عربستان به اوج هیجان رسیده است.
در کنار جایزه بهترین بازیکن، مربی و دروازه بان، جایزه بهترین هواداران هم به آرژانتین رسید.
امشب از ساعت ۱۹ به وقت ایران، تیم النصر عربستان در چهارچوب رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی به مصاف ضمک می رود و باید دید که عملکرد کریستیانو رونالدو در هفته هجدهم رقابت های لیگ عربستان به چه شکل خواهد بود.
ریکاردو ساپینتو یک بازی مهم را با پیروزی پشت سر گذاشت. دیدار با پیکان که در دور رفت با نتیجه مساوی صفر - صفر به پایان رسید.
یکی از جنجالی ترین و پر هیجان ترین دربی های تاریخ قبل از دقیقه 90به پایان رسید، نبردی که هواداران را در ورزشگاه به مرز جنون رسانده بود.
خرید جوان استقلال از صنعت نفت آبادان نمایش قابل قبولی در نخستین حضور در ترکیب آبی‌ها داشت.
فجر سپاسی که برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند، در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر با وجود بازی خوب نتوانست برنده مرحله یک شانزدهم نهایی جام شره بحذفی باشد.
مهاجم باسابقه آبی‌پوشان امیدوار است خاطرات شیرین بازی مقابل تراکتور با لباس استقلال در جام حذفی را تازه کند.
پرسپولیس ۵۰ سال پیش به دنبال جذب جرج بست بود.
سرمربی استقلال با انجام سه تعویض همزمان روند بازی را تغییر داد.
دو مدافع وسط استقلال برای فیکس شدن در دربی پایتخت تمام تلاش خود را به کار گرفته اند.
این شمشیر‌ها ماکواهویتل (macuahuitl) نام داشته و شمشیر‌هایی چوبی با تیغه‌های ساخته شده از یک سنگ آتشفشانی موسوم به ابسیدین بودند که به عنوان سلاحی استاندارد برای جنگ‌های تن به تن به کار می‌رفتند.
کارلوس کی روش با لباس هایی که مقابل ولز بر تن کرده بود، مقابل آمریکا نیز کنار زمین حاضر می شود.
امیرحسین زارع در نبرد مهم سنگین وزن فینال لیگ کشتی آزاد، مقابل امین طاهری به برتری دست یافت.
سرمربی پرسپولیس بنا بر آنچه خودش ادعا کرده یکی از روزهای عجیب دوران مربیگری خود را در این تیم پشت سر گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ