کالوم هادسون اودوی به درخواست غنا برای بازی در تیم ملی این کشور پاسخ منفی داده و معتقد است در آینده به تیم ملی انگلیس دعوت خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روی هاجسون، سرمربی کریستال پالاس با بازیکن شفیلد یونایتد درگیر شد.
روی هاجسون، پیرترین مربی تاریخ لیگ برتر، قراردادش با کریستال پالاس را یک سال دیگر تمدید کرد و فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
روی هاجسون، پیرترین مربی تاریخ لیگ برتر، قراردادش با کریستال پالاس را یک سال دیگر تمدید کرد و فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
روی هاجسون یک فصل دیگر مربی کریستال پالاس می‌ماند. این مربی 75 ساله در ماه مارس جانشین پاتریک ویرا شد و اکنون پیرترین مربی تاریخ لیگ برتر است.
به گفته یکی از کارمندان شرکت هادسون که مار‌های مزاحم را شکار می‌کنند (Hudson Snake Catching)، اخیراً یکی از شهروندان با شرکت آن‌ها تماس گرفت و گفت که یک مار بزرگ را در حمام دیده و درخواست کمک دارد. این شهروند استرالیایی، به محض ورود به سرویس بهداشتی منزل خود، با این صحنه مواجه شده و به شدت ترسیده بود.
سرمربی سابق تیم ملی نیوزلند هدایت تیم المرخیه قطر را بر عهده گرفت.
وقتی روی هاجسون به کریستال پالاس آمد تا این تیم را از سقوط نجات دهد، کسی انتظار نداشت با ارائه فوتبال زیبا و جذاب به این هدف برسد.
کریستال پالاس با هدایت روی هاجسون توانست 4-3 وستهم را مغلوب کند و 40 امتیازی شود. به این ترتیب تیمی که خطر سقوط را حس می کرد، چهار هفته تا پایان فصل ماندنی شدنش تقریبا قطعی شد.
روی هاجسون رکورد خود به عنوان مسن ترین سرمربی لیگ برتر انگلیس را شکست.
روی هاجسون، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس، هدایت کریستال پالاس را برعهده گرفت.
کالوم هادسون‌ اودوی، ستاره سابق چلسی، می‌گوید به دلیل مشکلاتی که با توماس توخل داشت مجبور شده امسال تابستان باشگاه انگلیسی را به صورت قرضی ترک کند.
کالوم هادسون اودوی، مهاجم چلسی، که در فصل جاری به شکل قرضی برای بایرلورکوزن بازی می کند، تایید کرد که چلسی روی او برای آینده حساب می کند و فصل بعد بر می گردد.
کالوم هادسون اودوی، وینگر انگلیسی چلسی، که امروز با قراردادی قرضی به بایر لورکوزن پیوست می‌گوید کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی و بازیکن سابق لورکوزن نقش مهمی در این انتقال داشت.
کالوم هادسون اودوی، مهاجم چلسی، با قراردادی یک‌ساله و قرضی به بایرلورکوزن پیوست.
هادسون اودوی ۲۱ سال سن دارد و در پست وینگر راست بیشتر بازی می‌کند. جایی که در لورکوزن کریم بلعربی و امینه عدلی بازی می‌کنند که اکنون مصدوم هستند
کالوم هادسون اودوی، مهاجم چلسی، با قراردادی یک‌ساله و قرضی به بایرلورکوزن پیوست.
کالوم هادسون اودوی، وینگر جوان چلسی، در یک قدمی پیوستن به بایرلورکوزن قرار دارد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ