نشریه قطری استاد الدوحه در گزارشی به مسابقه ایران و انگلیس پرداخت و این دیدار را چالشی برای سه‌ شیرها دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشکان تاکید دارند که شناسایی عوامل خطرِ بیماری پارکینسون (PD) برای تشخیص زودهنگام آن امری ضروری است.
چطور میزان قند در رژیم غذایی خود را کاهش دهیم؟ کارشناسان می‌گویند برچسب‌های تغذیه‌ای را قبل از انتخاب مواد غذایی بررسی کنید و از نام‌های مختلف قندهای افزوده مانند ساکارز، شربت ذرت با فروکتوز بالا، دکستروز و مالتوز آگاه باشید.
آپنه خواب خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها از جمله سرطان کلیه، ملانوما، سرطان سینه و سرطان رحم را افزایش می‌دهد. هنوز این ارتباط به درستی درک نشده اما، به گفته برخی دانشمندان، اختلال مکرر در تنفس در طول شب ممکن است باعث ایجاد استرس اکسیداتیو در بدن شده و این استرس فرایند التهاب را وخیم کند.
حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: دنگی یک عفونت ویروسی است که توسط ویروس دنگی (DENV) و از طریق نیش پشه‌های آلوده به انسان منتقل می‌شود. بروز دنگی در دهه‌های اخیر در سراسر جهان رشد چشمگیری داشته است.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کشتی گیران نوجوان نسل آینده این رشته را تشکیل خواهند داد گفت: اگر کشتی‌گیری می‌خواهد موفق باشد باید اصول حرفه ای تمرین و خوب زندگی کردن را رعایت کند.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
رفتار غیرحرفه‌ای یک بازیکن، شاگردان ژاوی هرناندز را با چالش جدی رو به رو کرده است.
فرمانده انتظامی منوجان از دستگیری عامل تیراندازی نیمه شب بیمارستان امام حسین این شهرستان خبر داد.
لنگرود - فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عامل ضرب و شتم یکی از آمران به معروف در یکی از خیابان‌های این شهرستان خبر داد.
تغییرات قوانین نقل و انتقالات دست بسیاری از تیم‌ها را بسته از جمله پرسپولیس که با یک چالش بزرگ مواجه شده است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.
مرد شیطان صفت با فریب زنان راننده خودروی آن‌ها را متوقف و نقشه شیطانی‌اش را اجرا می‌کرد.
سه نفر قصد ورود به سینما قدس سیرجان برای تماشای کنسرت گرشا رضایی بدون خریداری بلیط را داشتند که توسط عوامل ورودی و نگهبانی از ورود آن‌ها جلوگیری شد. پس از بحث و ایجاد تنش شکل گرفته بین این افراد و عوامل سینما تعدادی از شیشه‌های ورودی سینما توسط آن‌ها تخریب شد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری عامل فوت جوان ۱۹ ساله «سطان آبادی» و توزیع کننده مشروبات الکلی در این منطقه خبر داد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش خلبانی در اقلیم‌های مختلف عامل افزایش توان رزم است و باعث آمادگی برای پاسخ دندان شکن به دشمن در هر شرایط جغرافیایی می‌شود.
رهبر انقلاب با اشاره به مشکلات کشورهای اسلامی از جمله جنگ و اختلاف و درگیری، وابستگی، فقر، و نبود پیشرفت علمی گفتند: اگر به فرمان قرآنیِ «وحدت حول ریسمان الهی» عمل شود، جهان اسلام با حدود دو میلیارد جمعیت و برخورداری از مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی جهان می‌تواند در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.
رهبر انقلاب فرمودند: اگر امت اسلامی که در مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی عالم متفرق‌اند، اگر اینها با هم متحد بودند، خیرات به مراتب بیشتری به دست می‌آوردند.
از بسیاری از سخنان امام خمینی (ره) می‌توان نتیجه گرفت تقابل در جبهه استضعاف و استکبار، یک عامل تاریخی، قدرت سیاسی،برتری نژادی و یا جعرافیایی نیست بلکه ناشی از روح خودبرتربینی جبهه‌ باطل است.
این فلسفه که ترجمان خصیصه ذاتی پاسداران انقلاب اسلامی است، نه‌تن‌ها برای آحاد ملت ایران بلکه برای سایر ملل حق‌طلب، آزادی‌خواه و استکبارستیز عالم به‌ویژه کشور‌های جغرافیای مقاومت، الهام‌بخش و راهگشا بوده است؛ به گونه‌ای که امروز خیل عظیمی از فرزندان مؤمن و مجاهد امت اسلامی تحت لوای گفتمان پاسداران انقلاب و نظام اسلامی به عرصه استکبارستیزی و مبارزه با تروریسم، جنگ‌طلبی و جنایتگری رژیم تروریستی آمریکا و دولت جعلی صهیونیستی و متحدان آنان، شجاعانه و مؤمنانه پای گذارده‌اند.
بر اساس اصل شصت و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «هر ده سال یک بار با در نظر گرفتن عوامل انسانی، جغرافیایی، سیاسی و نظایر آن‌ها حداکثر تا بیست نفر می‌تواند به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه شود» در حالی که از سال ۱۳۷۸ تاکنون، اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و اضافه شدن ۲۰ نماینده صورت نگرفته است.
بستر تاریخی، جغرافیایی، اجتماعی و فرهنگیِ ایران، جامعه را به سمت «تضاد دولت و ملّت» سوق می‌دهد. با شدّت‌گرفتن این تضاد، فضا بیش‌ازپیش دوقطبی می‌گردد و سرنوشت ایران به‌شکل فزاینده‌ای در دستان دو قطب افراطی قرار می‌گیرد که هدف، مبنای اتّحاد و هویت‌شان در «تقابل با قطب مقابل و تلاش برای حذف او» خلاصه می‌شود.
در حال حاضر بین اندیشمندان جغرافیا اصطلاحی وجود دارد به نام «تروریست خاک» که در واقع خاک بر اثر عوامل مختلف به دست بشر ترور شده و آسیب های جدی دیده است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مهم‌ترین جغرافیای زمان و جهان یک انقلابی شکل گرفت و نظامی مستقر شد که این نظام با صراحت اعلام کرده که در کنار مظلومان و در مقابل ظالمان عالم خواهد ایستاد.
با توجه به ماهیت جنبش «زن، زندگی، آزادی» و شهرها و استان‌های درگیر در آن، باید عوامل اقتصادی و فرهنگی و دغدغه سبک زندگی را به عنوان عوامل محرک اعتراضات، در کنار هم دید. به عبارت بهتر اعتراضات توامان دلایل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی داشته است و بر اساس اطلس جغرافیایی اعتراضات، می‌توان نتیجه گرفت که طبقه متوسط و طبقات ضعیف‌تری که هنوز به لحاظ فرهنگی خود را در کنار طبقه متوسط می‌دانند در این اعتراضات احتمالا بیشترین مشارکت را داشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ