توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، در صحبت‌های اخیر خود مطالبی مطرح کرد که به عنوان ابراز علاقه برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی انگلیس تفسیر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت:بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم اما خواهم گفت
شاید باور نکنید اما تراکتور از زمان ورود پاکو خمس، نتایج بهتری را نسبت به دو مدعی فوتبال ایران کسب کرده است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، به انتقادها از عملکرد ضعیف تیمش در بازی‌های اخیر پاسخ داد و جام جهانی را مهم‌ترین دلیل مشکلات این تیم دانست.
لیونل مسی، برای اولین بار بعد از فتح جام جهانی، در یک مصاحبه شرکت کرد و به سوالات یک رادیوی آرژانتینی درباره تجربه‌اش از این اتفاق بزرگ صحبت کرد.
از سرمربی سابق تیم ملی مراکش به عنوان گزینه جانشینی بنتو در کره جنوبی یاد می شود.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
با اعلام نشریه "الوطن"، امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره، حداقل سه هفته دیگر در تمرینات و مسابقات تیمش غایب خواهد بود.
فوتبال ایران که در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با دو شکست و یک پیروزی از دور مسابقات کنار رفت، در تازه ترین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال چهار پله سقوط کرد.
سرمربی تیم ملی آرژانتین با هلی‌کوپتر خود را به شهر خود رساند.
آرژانتینی‌ها اولین دقایق بعد از قهرمانی‌شان در جام جهانی، با شکست دادن فرانسه در فینال، را بهترین زمان ممکن برای یادآوری مصاحبه‌ای می‌دانند که کیلیان امباپه چند ماه پیش انجام داده بود.
عملکرد دور از انتظار بلژیک در جام جهانی قطر ممکن است برای تیبو کورتوا تبعاتی داشته باشد و حتی جایگاه او را در رئال مادرید به خطر بیندازد.
کاپیتان استقلال در بازی با پرسپولیس به دنبال ثبت هفتمین کلین‌شیت فصل خود است.
خوزه خیمنز، مدافع اروگوئه، به دلیل رفتار عجیبی که در پایان بازی تیمش مقابل غنا و حذف شدن اروگوئه از جام جهانی داشت ممکن است با محرومیتی 15 جلسه‌ای مواجه شود.
اعضای تیم ملی فوتبال ایران تا ساعاتی دیگر به ایران بازمی‌گردند تا اینگونه پرونده تیم ملی و حضور در قطر خیلی زود بسته شود.
مربی تیم ملی جوانان معتقد است که اگر قانون دست کی‌روش را نمی بست او حداقل دو بازیکن از این تیم را با تیم ملی بزرگسالان به قطر می برد.
یواخیم واتسکه، مدیر دورتموند، احتمال جدایی جود بلینگام از این باشگاه را رد نکرده است.
گرت بیل بر خلاف شایعات بعد از جام جهانی با تیم ملی ولز خداحافظی نخواهد کرد و قصد دارد در رقابتهای یورو2024 هم با تیم ملی کشورش به میدان برود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی مقابل شالکه گفت از شرایط بایرن راضی است و امیدوار است تیمش بعد از جام جهانی قطر هم همینقدر خوب باشد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل برنتفورد در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
بر اساس گزارش‌های متعدد رسانه‌ای زین‌الدین زیدان با فدراسیون فوتبال فرانسه به توافق رسید تا در پایان جام جهانی قطر به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور معرفی شود.
ازی‌های این هفته تحت تأثیر اتفاقاتی است که قرار است در هفته‌های آتی رخ دهد؛ اول جام جهانی و دوم دربی. بازی هفته دوازدهم و رقابت حساس دربی قرار است بعد از بازی‌های جام جهانی برگزار شود. اهمیت این دیدار آن‌قدری هست که تمامی ستاره‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس دوست داشته باشند در آن به میدان بروند. شرایط، ولی به‌گونه‌ای است که ممکن است ۹ نفر از همین بازیکنان دیدار دربی را از دست بدهند. در این مورد، وضعیت برای باشگاه پرسپولیس به‌مراتب پیچیده‌تر است. آن‌ها در مقایسه با استقلال در خطر ازدست‌دادن مهره‌های کلیدی‌تری هستند
تیم ملی انگلیس بعد از تساوی برابر آلمان و انجام شش بازی بدون پیروزی در بدترین فرم ممکن راهی قطر خواهد شد.
دستیار کارلوس کی‌روش می‌گوید پیشنهاد ایران بلافاصله پس از پایان کار آنها در مصر به دست سرمربی پرتغالی رسیده است.
مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در تهران به غیرمنتظره‌ترین شکل ممکن پیش رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ